@ Hormonsters.... Ik heb met pnirmal gepbt en ze is morgen gelukkig weer van de partij. En ze is blij met de lieve reacties van iedereen!
Vandaag Maar hier geen "wave" gevoel.. ze heeft d'r longetjes uit d'r lijfje gebrult de afgelopen 2 uur.. net als een blok in slaap gevallen, totaal uitgeput. Begint de ellende dan opnieuw? Ik voel me diep, diep, diep ellendig..
Ja.. als de ellende er dan nu toch weer is en weer heftiger wordt, lijkt het me toch de moeite waard. Als er niets aan de hand meer was geweest had ik het niet gedaan! Maar ik wil weten waar ons arme meidje allergisch voor is, dit kan toch niet zo..
Ik denk dat het over mij gaat, ik weet het eigenlijk wel zeker, en ik wilde nét gaan reageren, maar als ik dit dan lees.. sorry hoor, maar kom dan met een pb mijn kant op, dan ben je bij de persoon om wie het gaat en niet achter de rug om bij een ander. Sorry, maar dat schiet mij in het verkeerde keelgat. Ik kan niet veel hebben nu, weer ontzettend veel troubles met ons kleine wurmke, dus misschien is het niet het moment om te reageren nu. Pnirmal, het is niet mijn bedoeling om jou weg te jagen. Ik vind echter wel dat ik het mag uiten als ik ergens iets over denk en/of voel. Kom je de volgende keer dan rechtstreeks bij mij als er iets is, in plaats van pats boem op het forum en/of prive bij iemand anders? Ikga er weer vandoor, heb het even gehad. Met alles.
Dankjewel, lief van je. Ik ga even bij Frank en Lila zitten, ze is weer wakker en flink over de toeren..
@ MSL, kan je mij je hyves dinges pb-en? Dan kan ik je opzoeken @ Lilalief, arme Lila Wat onwijs sneu voor haar. Maar je moet het idd weten anders kan je erge fouten maken. Dikke knuffel!
Oooh Lilalief, wat vervelend voor jullie dat Lila weer zo huilt!!!!! Hele dikke knuff voor jullie drietjes. En truste voor straks. Ja, werken en mama zijn...valt niet mee, je wil ook alles zo goed doen! Ik ben aan het solliciteren. Wil ZOOO graag bij een revalidatiecentrum werken.... deed ik ook voordat ik naar zeeuws vlaanderen verhuisde. Ik ga nu mijn best doen om in Goes te kunnen gaan werken. Hopelijk lukt het met de goede referentie van mijn oude werkgever. Maar toch, kindje wegbrengen is geen fijn gevoel in het begin!! Truste voor iedereen!
Logisch dat de stoppen doorsloegen bij je pa. Snap sowieso niet waar je familie zich mee bemoeid Je bent toch volwassen? Je kunt toch heel goed zelf keuzes maken. Hoop voor je dat het goed komt.
Even ter verduidelijking. Ik heb HAAR een pb gestuurd. De hormonsters zijn volgens mij aardig rond aan het gieren hier. Men reageert erg kattig naar elkaar. En maakt aannamens die niet gegrond zijn. Het gaat in het geval van Pnirmal niet alleen om jouw reactie eerder maar ook om andere dingen. Waar jij geen weet van hebt. Waar ik en Pnirmal via pb over hebben gesproken. En dit had niets met jou te maken. Zowel zij als ik vinden het echt super naar wat er gebeurt met Lila, dat weet je. En dat spugen van Karichma is in niets te vergelijken met wat Lila mee maakt. Dat weet Pnirmal ook wel. Daar had ze het nl helemaal niet over. Zoals al eerder gezegd. Men ziet elkaars gezicht niet en men kan dingen heel erg fout opvatten/interpreteren. Zie hier... En nou hoop ik niet dat jullie boos worden op mij dat ik dit neer heb gezet...
Ik heb ook de vergrotingen binnen. Morgen maar een kijken of ik lijsten kan kopen in mijn pauze, anders vrijdag lijsten kopen. Leuk dat ze er zo blij mee zijn
Ik heb ook niets gezien waardoor pnirmal weg is. Vind het wel jammer. Maar geloof dat niemand hier iets rots gezegd heeft toch? Ja ik heb er ook wel vrede mee nu met het stoppen van de BV. De lol is er nu echt vanaf. Bij Dinand heeft de FV er wel voor gezorgd dat hij 's nachts door ging slapen. Vandaar dat ik ook op een gegeven moment begonnen ben met rijstebloem. Hierdoor sliep hij helemaal als een tierelier. Overigens was dat geen dikke pap hoor, ben begonnen met 1,5 schepje (maatschepje voor flesvoeding). Zal alleen wel het "intieme" moment missen dat Dinand lekker bij me aan de borst lag. Maar ook dat zal op den duur wel minder worden. En jij ook lekker gaan genieten van je wijntje 's avonds.