Ik kolf gewoon op het moment dat ik begin te voelen dat me borsten pijn beginnen te doen. Als het goed is moet het dan steeds minder worden.
De hormonsters spelen weer op... Mensen praten langs elkaar door. Vatten dingen anders op dan bedoeld enz enz... zeer lastig en jammer. Want kortom alles is niet zo bedoeld als het over komt... Ik hoop niet dat ik iemand beledig met het zo te verwoorden... is nl niet de bedoeling.
Hmm wel hier dus. Maar ik snap jullie beide wel denk ik. En ik denk inderdaad dat het niet lila der bedoeling was geweest om je weg te jagen o.i.d. Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien.
Zoooo nou ben ik boos...geloof je me? eeeh nee denk het niet hihi. Afijn, ik had eigenlijk ook zo moeten zijn lekker met de hormonen rond gooien wanteeeee, geloof dat ik weer ongesteld word
O trouwens mamamia. Voor je banner. Heb even gegekeken, maar welke heb jij op de site aangeklikt? Wat jij had het over menstruatie datum invullen. Maar je moet deze aanklikken: Baby and Child Age. Als het goed is moet hij het gewoon doen hoor.
Ik ga dochterlief voeden! Wha! morgen weer werken... en nieuwe oppas... ik vind het echt spannend en eng en.... en en... Ik ben verd@#$! nog ongesteld geworden ook. Nog erger dan ik al was... (verlies al weken bloed... en vergeet gyn te bellen...)
Ja ik ga zo lekker douche, er een fles inproppen bij kindlief und eeeh ohja k*t, moe me brood nog smeren. En dan eindelijk me bed in. Morgen me laatste werkdag alweer en dan weekend. Tis eigenlijk zo voorbij die werk"week".
Slaaplekker donder en belliebel. Ik ga ook zo nog ff kijken of het mannetje wat wil drinken en dan ook slapen... tot morgen!!