@mama25 Wauw!! Wat leuk, zo'n dagje! Voel je nu ook weer vlinders in je buik? Lijkit me zo weird als je elkaar eigenlijk weer opnieuw leert kennen na zo'n lange tijd. Fijn voor je dat het zo'n leuke dag was. @Ninja, oeps... een tandje? Jee wat gaat dat snel he... @Hyperdondersteen, hahaha Jippiieeeee!! Goed zeg! Goed afgelopen dus, gefeliciteerd! @Hier, ik VOEL gewoon dat olivier vannacht wat langer gaat slapen. Als ie straks wakker wordt heeft ie honger en dan geef ik 'm een flinke fles. Wiieeoooww!
Waaahahahahaha ik WIST het. Oh en ik voel ook dat Oli lekker lang gaat slapen. Net als Renske. Die trouwens zo wonderlijk was vandaag? Bij de opvang heeft ze na mijn live-tiet-sessie prompt 3 uur geslapen. Ze sliep zelfs toen we haar haalden. Toen thuis helemaal blij en rondkijken. Ik om 7 uur tiet ervoor gehangen, zij tankt een kwartier, gaat een beetje bedenkelijk kijken, ik doe haar puckababy aan, en hup ze valt prompt in slaap. En doet dat gewoon nogsteeds, als altijd. Ok, het zijn dan geen tandjes, maar onze meid kan dus al zo goed zelf de slaap vatten, daar ben ik echt superblij mee Nou nog DOOOOORSLAPEN!! Haha. Nou ik reken er tot een half jaar wel op dat ik er minstens 1 x per nacht uit zal moeten hoor. BV is nu eenmaal lichter verteerbaar. En ik doe het graag.
Ik ga voor je duimen dat oli lekker lang gaat slapen. Zou wel erg fijn zijn he. Soms besef ik me dat we zovel geluk hebben met sem als ik dat zo hier lees. Hij slaapt al vanaf een week of 3 door. En gisteren van 20.30 tot 7.30 hopelijk vandaag weer.
Het is heel erg maar dat wil ze ook wel voor ons doen... Maar daar heb ik maar nee op gezegd. Ze heeft al de hele was weg gestreken! En het bed is ook netjes opgemaakt. Net als in een hotel! Het pepermuntje mist alleen nog... Ik voel mij echt zwaar verwend!
vandaag sprak een een meisje waar ik langs lag in het ziekenhuis haar kindje is nu 9 weken en 1,5 terug zei de ka dat ze de nachtvoeding moest weg laten maar haar kindje komt nog steeds om 4 uur. Nu moet ze de voeding rekken tot 7 uur. Ik vind dit echt een stom advies van de KA. Als het kindje er om vraagt zal ie het wel nodig hebben toch
@ Jodela! ik hoop dat Olivier ook doorslaapt voor je!! DUIM!! @ Ninja v.a. 3 weken? WOW! Ylva v.a. 6 weken. En sinds 2 weken de hele nacht door... Jij geeft nu 4 flesjes van 200 ml?
@ Jodelahiti: Tja... het voelde de eerste dag beetje vreemd, maar vlak daarna eigenlijk alweer heel vertrouwd. Het voelde vandaag ook gewoon erg goed. @ Donder: ja hoop ook dat hij het volhoud... 8) begrijp wat je bedoelt. Maar nu gaat het erg leuk. Het was vanmiddag idd alsof we een gezinnetje waren zoals het hoorde.
Dat is stom! Je hebt gelijk vind ik. En wat doet ze? Ik mag hopen gewoon haar kindje wel de fles geven?
Ik voed tussen 6.00/7.00 10.00/11.00 13.00/14.00 16.00/18.00 20.00/21.00 Hij komt meestal smorgens om de 3 uur en daarna tussen de 4/5 uur. Maar eerst was het precies om de 4 uur. Maar toen ben ik zijn flessen gaan verschuiven en sindsdien is het weer wat puzzelen
Aah das inderdaad wel lief van hem. En dat zal zeker wel even wennen zijn voor Jaylinn. Het is niet niks dat er opeens een (voor haar) vreemde man voor haar neus staat.
Jij hebt de ziekte van Ménière zeker? Heb dit ook en helaas niets aan te doen behalve medicijnen als ik er weer eens last van heb. Mja buiten dat om ben ik gezond hoor.
@ Ninja... ok... maar je maakt m dus niet wakker voor zijn flesje.. hij komt zelf? Ylva slaapt gewoon echt soms gaten in de dag... als ik dat toe laat dan zou ze op 2 flesjes uitkomen en dat is natuurlijk niet de bedoeling... hihi (overdrijven is ook een kunst) Maar ze slaapt soms echt heel lang... @ Mama geef jezelf de tijd om het "gevoel" weer te ontdekken en te onderzoeken. Je hebt geen haast. Geniet als het lukt. En overhaast niets. Nergens voor nodig. Toch?