De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zoooo:$, wat is dat voor een arts dan? Hier was het juist andersom, als hij huilt stop je er maar een fles in:(.

Zo zie je maar hoe raar dat ziekenhuiswereldje in elkaar zit. Zou dat kind lekker de fles geven. Je loopt op zo'n moment toch alleen maar jezelf en je kind te pesten lijkt me?

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    zit aan de foon

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Is ook niet raar. Je hebt altijd gedacht dat het aan hem lag. Terwijl dit achteraf heel anders in elkaar blijkt te steken.

Lekker rustig aan doen en een goede relatie opbouwen. Zowel voor jou als voor de kids. Ik hoop echt wel dat het goed komt tussen jullie, je verdient het ook echt!

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja idd, voel me eigenlijk best wel stom dat ik dat maar geloofd heb, hij idem dito.
    Gaan we ook zeker doen. Thnx!!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaah bah bah bah, jakker. Ik vind het trouwens echt een r*tziekte. Ben er ook echt ziek van geweest 2 jaar terug. Toen heb ik er een half jaar non stop last van gehad. Na mijn bevaling kwam het opeens weer terug. Weet nu wel waar het aan ligt. Bij mij komt het op het moment dat ik enorm veel slaapgebrek heb (heel raar als je een pasgeboren kindje hebt;):D) Maar omdat ik BV gaf mocht ik de medicijnen niet slikken. uiteindelijk is dinand heeel snel door gaan slapen nadat ik er weer last van kreeg e werd het snel weer stukken beter. Alleen met snel opstaan en mijn hoofd snel bewegen heb ik het gevoel van WOOOOW Alles draait. En dan dat oorsuizen, ook zo vervelend. En je voelt je inderdaad alsof je veel te veel hebt gezopen. Eigenlijk best gevaarlijk als je op de weg zou zitten en je zou zo'n aanval krijgen, bah, maar niet teveel aan denken:)

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Slaap lekker meis!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi oh wacht je had nog geen seintje gegeven...ik wacht geduldig af:D.

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mij valt het op dat het bij mij na het slapen ontstaat... ik heb nog geen aanval gehad... hopen dat dat zo blijft

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    eeehm 07.45 eerste voeding, 12.15 tweede, 17.15 derde, rond 19.45 de 60 cc als toetje en dan om 23.00 laatste fles die hij slapend leegdrinkt binnen 10/15 minuten:$8):D

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ik ga weg... hang nog aan de foon..
    doegie!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ziekte van méniere is een ziekte aan je evenwichtsorgaan. Hierdoor wordt je soms spontaan heel erg duizelig. Gaat helaas niet over. Althans heb nog nooit van iemand gehoord dat diegene er helemaal vanaf is gekomen.

Mijn schoonpa heeft het ook, eigenlijk dermate ernstig dat hij over een x aantal jaar doof zal zijn aan het ene oor, en slechthorend aan zijn andere oor. Niet leuk!

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Idd dat is zeker niet leuk.

Meisjes ook ik ga slapen. Tot morgen :)

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ieh das helemaal niet fijn. De eerste keer dat ik een aanval kreeg wist ik niet waar ik het had. Het werd zwart voor me ogen, kon me niet concentreren kreeg hartkloppingen, was er echt supernaar van. Diverse keren naar de huisarts gegaan, kon niets vinden, nog doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje. Alles was in orde. Ik werd zo langzamerhand zo verschrikkelijk verdrietig dat ze niets konden vinden. Ik kon 's nachts gewoon niet slapen van de draaierigheid en was zo verschrikkelijk moe. We waren op dat moment bezig met klussen in ons huis. Het was werken, snel door naar huis om te eten en gelijk door klussen tot 23/24.00 uur. Veel te veel natuurlijk. En de volgende dag ging om 7 uur de wekker weer. Dat hou je niet heel erg lang vol natuurlijk.

Uiteindelijk gaf de huisarts medicijnen mee tegen de duizeligheid. Deze werkte zo enorm goed dat ik de huisarts heb gebeld. Toen wilde hij toch wel even verder onderzoeken en bleek dus dat ik méniere heb.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Slaap lekker!

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dank voor jullie lieve berichtjes en medeleven.

Lila ligt lekker in bed te slapen nu.

Vanmiddag gebeurde hetzelfde als de afgelopen avonden, ze kronkelde haar lichaampje alle kanten op en gilde het uit.
    Ik heb meteen het ziekenhuis gebeld, wilde niet meer wachten..

Vanaf vandaag heeft Lila Nutrigamen voeding voor kindjes met koemelk allergie.
    (pepti bevat alsnog koemelk eiwitten, alleen in kleine stukjes geknipt, en kennelijk kan ze die ook niet verdragen)
    Ze was vanavond behoorlijk rustig en spuugde niet.
    Ik moet haar voor de zekerheid wel Zantac blijven geven.

Hopen dat dit dan weer de oplossing is voor ons poppie!

Ik ga nog even teruglezen..

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ha Liek!

*knuffel*

De rest is al weg zie ik..

En ik ga ook weer!

Tot morgen/overmorgen/whenever.. ;)

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hey!

hopelijk helpt dat wel voor je meisje!! Echt zielig!! dikke knuff

Het ging een tijdje wat beter toch? Je zou bijna denken dat die soja weer 'iets' geactiveerd heeft in haar lichaampje dat het weer erger gemaakt heeft!! Hoop echt dat jullie snel blijvende en vooral passende voeding hebben/krijgen.

18. mammamia

mammamia Niet meer actief

Mmmmmmmmmmmm, kheb net een appeltaart gebakken!!! Paps en mams komen hier morgen mee lunchen en 's avonds gaan we grillen. Voor bij de koffie dus een appeltaart. Ben nu al benieuwd hoe ie smaakt, nog ff nachie wachten hihi...

@dondersteen/belliebel: hoe krijg ik dan wel zijn leeftijd onder de banner. Ik zie dat het bij jullie wel lukt en ook met een fotootje aan de zijkant, zit ik bij de verkeerde site ofzo:(

Kduik zo men bedje in... weltrusten allemaal!

XxX

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wat klik jij precies aan op de site?

20. belliebel

belliebel VIP lid