Dat is ook leuk! Over 8 maanden en 2 weken is je kleine schatje Etienne alweer jarig! Gaat snel he? LEuk leuk leuk... Wat ga je doen met zijn verjaardag?!? hihi Erg he? Ik denk er nu al over na... hihi Ik vind het zo'n leuk vooruitzicht.
Ik heb lekker met dochterlief onder de douche gezeten! Was leuk! Nu ligt ze weer in bed te slapen. Over een uurtje weer voeden. Oh, als ik het over haar heb roert ze zich weer... ze slaapt steeds een half uur... lastig joh! Morgen avond met manlief voor het eerst alleen uit eten. Ik kijk er wel naar uit.
@dondersteen: jah, op de andere manier lukt het mij niet, dus dan maar zo hihi... Uhm wat wij gaan doen op zijn 1e verjaardag? Vooral veel taart eten en hopen dat hij dan kan lopen of in ieder geval papa en mama kan zeggen hihi... Tips? : heb ik nog niet voor je... duurt nog ff Wat gaat iedereen vandaag doen met dit bagger weer? Mijn ouders komen straks en dan gaan we gezellig koffie drinken met een appeltaartpunt en een enorme berg slagroom erop. Smiddags broodjes eten en 's avonds gezellig grillen! Heb er nu al zin in Ojah, heb gisteren een heel leuk zomerjasje voor etienne gekocht, mocht ik uitzoeken van mijn moeder en dan krijg ik vandaag het geld van haar... de schat! Kzal es kijken of ik een plaatje kan vinden op internet, het is van het merk: name it! Iedereen een fijne dag en toi toi toi
Goedemorgen Hier een mindere nacht gehad. Had Devin nog gevoed om 11 uur, maar kwam alsnog 2x vannacht Denk toch echt dat het komt door die puckababy mini, want in de piep sliep hij langer... Snap er niks meer van! Hij heeft wel erg veel bewegingsvrijheid nu. Het gekke is, dat hij er overdag als hij erin slaapt, zo 3 uur slaapt. Jaylinn heeft iig goed geslapen, scheeld wel Verder niet echt plannen vandaag, vanmiddag ff naar me ouders. zo'n rare dag... hahah
ennnnnnnnnn, het canvasdoek met Etienne's foto (die ook naast men banner staat) hangt aan de muurrrrr... hij is zooooooooooo gaaaaaaaaaaaf Zijn er helemaal blij mee...
Tips: niet te druk, wel speciaal (laten weten dat dit een speciale dag is, door bijv. extra lekkers etc.), ritme aanhouden van je kind (gewoon dus slapen als ze dat nog doet).
Hmmm, kan geen plaatje van het jasje vinden... hij is in ieder geval licht blauw en heeft op de borst 2 witte strepen en 2 bruine strepen, beetje adidas achtig... stoer dus Jah, jij kan lekker knalroze kopen voor je meisje, ik knalblauw haha... en, ojah Etienne is mijn eerste kindje, dus ervaren in 1e verjaardagen ben ik niet
ZOW! Ylva gilde vannacht 4:30. We hingen allebei met onze nagels in het plafond. Even gewacht en ze rommelde wat maar is toen weer in slaap gevallen. En vanmorgen om half 7 was ze echt wakker. Toen maar gewoon gevoed. Maar man oh man. Ik schrok mij het apegape!
Nou, ik ook niet ervaren. hihi Klinkt heel goed dat jasje! Ik ga eens rond kijken in winkels of ik m zie... Leuk hoor! Ik ga even mijn brood op eten... manlief is een beetje beledigd... lekker voor mij eten klaar gemaakt en ik zit hier... hihi Veel plezier vandaag! Knuffels!!
Hihi wat kan jij grappig vertellen. Ja huilen in haar slaap zeker . En jij idd schrik je rot hihi.. Verder alles goed.? Over eerste verjaardag kindjes. Hihi is nog zo ver weg. Maar o zo leuk. Mijn tip is wel maak de dag niet te lang laat iedereen tussen, een bepaalde tijd komen. Én taart hihi lekker geef kleintje eenstukje taart hihi wat ze mogen vermorzelen niet dehele taart hihi. Verder met eerste verjaardag ben het helemaal al vergeten is al zo lang geleden. Misschien tips van mama.s met jongere kinderen. Mama jammer dat Devin wat minder geslapen heeft. puck baby geen verstand van. Karishma ligt er niet in. En nu is het er te laat voor. Zoooooo ik heb mogen uit slapen heeeeeeeeeeerlijk. Vandaag was het mijn beurt yesss. Tot 10 uur heerlijk wel gelijk koppijn er van en zo luiiiiii hihi. Wat wij gaan doen vandaag denk lui zijn wat op ruimen en dan weer lui zijn...
Jaylinn had voor 1ste verjaardag een klein slagroomtaartje om in te pletten. En verder hadden we een grote taart van winnie de poeh.
Door beweging blijft deze vloeistof vloeibaar en functioneert alles. Wanneer je dus minder je nek beweegt of juist 1 kant op en hem hierdoor vast zetwordt het stroperiger en wordt je oa duizelig en krijg je weer hoofdpijn. Veel je hooft draaien (langzaam) en van links naar rechts, rondjes van boven naar beneden etc. iedere kans die je krijgt eigenlijk 5 minuutjes. Zo moet ik bv ook erg opletten met voeden, dragen, wiegen van Benthe dat ik dit niet alleen aan 1 kant doe maar beide kanten afwissel. Doen hoor!
Zo is dat!!! Want ondanks alles en het super is dat je weer contact hebt met de vader van je kindjes, had jij je ook zo lang weg laten houden van je kinderen? Vind namenlijk dat jij je echt als een supervrouw hebt onwikkelt sinds je alles alleen moest doen en met hormonsters, een klein meisje, een kindje in je buik, onzekerheid, liefdesverdriet etc. Als iemand gegroeid is ben jij het wel, houdt dat vast hoor. Weer een relatie met je ex moet een verbetering betekenen voor jullie. Hoop niet dat je niet bemoeizuchtig vind van mij maar de hulpverlener in mij ziet meteen beren op de weg.
Ja dat is het zeker. En vind je niet bemoeizuchtig hoor! Ik blijf ook met beide benen op de grond staan. Het is idd goed dat er contact is, en nu zal hij zich moeten gaan bewijzen dat hij ook echt een papa wil en kan zijn voor de kinderen. Daarom nemen we daar ook zeker de tijd voor en vooral geen haastige stappen! @ Slapen: Devin sliep net op me arm, dus legde hem in bed, na 10 min. wakker. Heb hem nu op zijn buikje gelegd en hij ligt lekker te slapen... dus toch maar op zijn buik proberen miss dat hij dan ook beter/lekkerder slaapt!
pfffrrttt kom net bij de HAP vandaan. Gisteren kreeg ik buikpijn (rechts bovenin) en vannacht en vanmorgen werd het steeds erger. Toch maar naar de HAP dus. Heb ik gewoon galstenen. Tjeessssisssss daar heb ik net zin in. Stik van de pijn nu dus. Als het erger wordt, moet ik naar de spoedeisende hulp komen. Hopen dus dat het afzakt!!
@ Tonka! Wat mooi omschreven i.v.m. de groei van Mama25. Helemaal mee eens! Applausje voor Mama! @ Angelfire! Nee toch! Meisie! Heel veel sterkte! Dikke knuffel! @ Huilen/gillen in slaap. Doen meerdere kindjes dit? Ze doet dat niet altijd. Maar als... schrik ik mij echt helemaal rot... Maak me al de hele dag zorgen. Gaat het wel goed met haar enz... Het gaat wel goed met haar. Ze slaapt nu als een blok als sinds 15:00 uur. Ik ga haar zo maar wakker maken voor een voeding. Ze slaapt nu al langer dan normaal.. @ Taartje om te pletten?!? Dat is een goed idee! COOL! @ Ik heb vandaag Brownies gemaakt... daar gaat mijn goede gedrag... Ik ga gezond eten... Jaja... ZUCHT! Maar positief bekijken de afgelopen dagen wel netjes gegeten. @ Lilalief... als je dit leest. Hoe heten die dingen die Lila om haar voetjes had zodat haar sokjes niet afzakken? Hier ben ik steeds die sokken aan het zoeken... krijg er wat van. @ OH JA! Ze heeft vandaag haar voeten ontdekt. ZO schattig!