De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Lilalief, hier is opa helemaal verliefd op zijn kleine meid. Echt geweldig om te zien.

@ Ladytijger, oh! wat gaaf dat Bram al begint te grijpen naar dingen. Ohhhh! leuk!

@ boni, leuke banner!

@ Mama25, ik zweer echt bij dat spul dat DUIFWEG heet. Werkt super! Alleen het nest weg halen is niet genoeg. Is te halen bij de dierenwinkel.

@ Prenataldoos, vriendin heeft m al opgehaald... was eigenlijk behoorlijk bagger. Zat bijna niets in alleen maar een hoop tijdschriften en reklame folders. Ik heb m zelf ook nog niet

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Wat een onwijs mooie foto!!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Boni! Nog 4 weken vakantie?!?! STINKERD! wat een geluk!
    Volgende week ik ook nog net als Belliebel en daarna begint voor mij ook weer het normale leven...

(ach..."normaal" :D ik moet de 11e beginnen... dus de 11e en de 12e mei werken dan weer vrij tot de 18e (= 5 dagen vrij) en dan weer werken tot de 21e mei (= 4 dagen werken), dan weer vrij tot de 26e mei (= 4 dagen vrij) wanneer ik weer moet werken. mei is echt qua werken gatenkaas... v.a. de 26e mei is het in een ruk door werken tot 2 juli (=23 dagen werken) en dan begint de zomervakantie!!! :D)
    (2+4+23 = 29 dagen :$ nog werken tot de zomervakantie hihi :D:D:D! ZOw dat is wel leuk... hihi)

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Dondersteen:
    Ohhh wat een heerlijk dagje heb jij gehad!......Lekker zeg!

He, er is een Ylva online....heb je je dochter nu al een account gegeven op zw.pagina? hihi......!

@ Werken:
    Ja, beetje jammer dat het zo'n puinzooi is......Ga in de vakantie nog naar school om het op orde te brengen, anders kan ik echt niet beginnen! Mijn duo'er is nu overspannen thuis, zo erg schijnt het te zijn....Kwam vandaag veel ouders tegen, allemaal zien ze er erg naar uit dat ik de 17e weer begin......Pfff, legt wel een druk op mijn schouders....ze verwachten wonderen van me.....tja, we zullen zien!

@ Ego:
    Hier ligt er 1tje knock-out op mijn arm.....Heeft net een mega poepluier gefabriceerd en slaapt nu!!! Lekker dan, zit ik in de stank.....maar laat hem ff liggen....hij slaapt toch al zo lastig overdag....Zodra hij wakker wordt is het badtijd, dan fles en huppakee met een dubbele salto plemp ik hem in bed!!! hihi!!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Haha over poepluiers gesproken, die van mij is er nu 1 aan het fabriceren:p, er hangt hier opeens een erg naar luchtje:D.

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Morgen optreden!!!

Ik heb er eigenlijk machtig veel zin in..

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat goed, is het een koninginnedag optreden, en waar? :)

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh en voor ik het vergeet, klopt het dat we om 12:00 een reservering hebben bij de Ommekeer? Ik kom namelijk niet eerst op het trefpunt, want zal niet om 11:00 al in Utrecht zijn. Ik voed denk ik een keer onderweg, ligt eraan of Renske trek heeft. Of ik voed daar, of ik voed even in een hofje (heb er lang genoeg gewoond om geheime plekjes in Utrecht te kennen, oh, wat mis ik mijn stadsie!).

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ommekeer gaat niet door (gaat pas 15.30 uur open), er is nu niks geres.

@ Hier een druk dagje gehad, ff luiers ingeslagen van die bonnetjes van lekker leven, en nog ff een jurkje voor mezelf gekocht. Verder nu ff wassen. De kids liggen in bed, dus ff rustig bijkomen en dan morgen ff naar de rommelmarkt.

@ dondersteen dat DUIFWEG bestaat volgens dierenwinkels niet :s , ben al bij verschillende geweest. Die zeggen dat ik zo'n ding met ijzerenpennen moet neer zetten, doe ik niet vanwege de kids. Maar er moet gewoon iets aan gedaan worden!

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

hoi hoi

hier alles goed, zo douche,

morgen drukke dag, ga met arun op de rommelmarkt staan in delft.

erg gezellig vaders past op dus ook een beetje een dagje uit voor mij, nu hopen op mooi weer. misschien tot zo of straks. en dan reageer ik;)

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mannetje net lekker in bad gedaan en hij ligt nu lekker te slapen. Oh en heb hem eens een andere speen gegeven en zijn doekje er tegenaan gelegd, hij pakt nu zowaar de bibi speen:D. Hopelijk kom ik nu eens van die stomme ziekenhuisspeen af:p.

Leuk lila, een optreden:D. Dat zal wel even geleden zijn denk ik?

Hihi had ook nog bonnen liggen van lekker in het leven. Heb nu voorlopig echt genoeg luiers liggen. Heb nog 1 bon die tot 30 juni geldig is, ook van de etos.

Trouwens, weet iemand in de hoeveel tijd je die bonnen van lekker in het leven krijgt? Vind ze eigenlijk wel verrekte handig:D:p.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Lekker, ff een dagje zonder kind. Was net ook even nog 2 boodschapjes wezen halen, ook lekker zonder kind. Radio hard aan in de auto en lekker meeblehren met de muziek, heerlijk was het:D.Moest 2 kaartjes met gefeliciteerd een zoon/dochter voor de nicht van me man. Heb nog niks gehoord. om 16.15 had ze 4 cm ontsluiting. Dus je zou verwachten dat het nu toch wel op begint te schieten. Denk dat het een jongetje wordt. Ze had exact dezelfde dracht als die ik had. Was wel grappig om te zien:D. Nouja binnen nu en 24 uur zullen we het denk ik wel weten:D.

Nouja en het kaartje wat over blijft komt vast nog wel een keer van pas:p.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh ze zat een half uur geleden op 8 cm:D. Het wordt dus vandaga nog geboren. SPANNEND:D:D

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Um, wat doen we dan met het uitje? Gaat het nog door?

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jawel toch, verheug me er zo enorm op:D

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    is het geen goed idee om gewoon te gaan luchen ergens bij een leuk tentje(wel reseveren) die hoge theetjes zijn wel lastig hoor haha.
    Of we moeten bij de andere restaurant proberen te reseveren.

Ik heb wel veel zin in het uitje van mij mag het doorgaan en anders hebben we altijd nog de mac haha

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja kan het dat baby,s al een stijve piemel krijgen haha sem had het vanmorgen stond er wel van de kijken hij was gewoon kei hard haha

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja zo voor zo ver ik weet gaat het door. Alleen zoeken we daar naar iets dacht ik. En jij weet de weg, weet wel wat leuks toch;).

Dat tentje waar we heen zouden gaan is dicht tot vier uur of zo iets, Van wegen koningendag.

Bellie ben niet helemaal zonder kind morgen Arun gaat mee hihi, Die is al druk van zich zelf,. Hoop dat hij wat speelgoed van zich zelf verkoopt ben ik die troep weer kwijt net zijn kamer even onderste boven gegooit, Ben van plan om met Karishma wat minder speel goed te kopen;) zou het haha. Man o man wat een troep elke keer weer.

Lekker Dinand in bad,Karishma net ook geweest. En slaapt nu hoop ook als een roosje tot morgen ochten hoop rond zeven, mag ook wel een keer rond 8:D.Zou het???

@ Hier een druk dagje gehad, ff luiers ingeslagen van die bonnetjes van lekker leven, en nog ff een jurkje voor mezelf gekocht. Verder nu ff wassen. De kids liggen in bed, dus ff rustig bijkomen en dan morgen ff naar de rommelmarkt

Lekker idd voordeel bonnen voor luiers had gisteren ook nog z,n bon heb er eigenlijk nog een maar om nu zes pakken luiers te halen, Ja is wel leuk maar wil zaterdag ook nog met uit je mee haha:D.

Morgen optreden!!!

Ik heb er eigenlijk machtig veel zin in..

Waar op treden en wat doe je met optreden ben je bij een blaaskapel of wat??? En als je dit niet meer leest toch veel plezier;)

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeeeej het gaat hier onweren:D. Ik hou van onweer:D.

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja maar dat is het probleem, ik red het niet om om 11 uur al op CS te staan. Wegens Groningen enzo. :D

Ik kan er pas rond 12 uur zijn... misschien wel handig dan om een paar telefoonnummers te hebben! Ik heb er als student gewoond, geen idee wat echt geschikte tenten zijn om met een stel broedkipjes en hun kuikentjes te zitten haha. Die tenten vermeed ik destijds als de pest :D

Ik denk wel dat het handig was geweest om ergens een reservering te hebben, maar ja, het is een beetje laat nu.

Deel Deze Pagina