De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Voeten ontdekken...hihihihihi Benthe schrok zih een hoedje zojuist in badje! Ik zet het badje met een laagje water en weltrusten badje altijd in de douchecabine, met Benthe in het water laat ik het badje verder vol lopen onder de douche, vind ze leuk :D Maar goed, lekker shuimbadje werd het dus. (normaal doe ik het zeep paserin als het badje vol is) Badje vol en lekker veel shuim, steekt Benthe ineens haar voet omhoog waar ze zelf echt enorm van schrikt! Na een korte stilte moest ze lachen en deed het nog een keer, hahaha gek kind :p

Trouwens,we hebben de eerste twee kuikentjes uit de Serama eitjes. Dit zijn minikipjes. Echt piepkleine kuikentjes, cm of drie hooguit, zo leuk!!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnx!! :D En die dingen heten sock-on s en nu ook verkrijgbaar bij prenatal (iig online)

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@Angel jeetje meis wat kl*te. Heel veel sterkte!! Knufff

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :$

O jee meid, daar zit je niet op te wachten!!! Sterkte, hoop dat het afzakt!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Tonka! Oh wat geweldig Benthe dus ook met haar voetjes. Vandaag ook voor het eerst? En wat leuk zo'n geweldig moment... in een lekker schuimbadje. En dan dat lachen erbij. Geweldig! Hier word er heel serieus naar de voetjes gekeken. Lachen kan ze heel mooi. Maar zuinig aan. Neit iedereen krijgt er een...
    En dan die schattige kuikentjes... heb je toevallig fotoś ? Ben wel nieuwsgierig.
    @ Mama, bedankt voor de link! En je verdient dat dikke compliment! *wink!*

@ Evenstar, hoe is het met u?

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh trouwens vergeten door te geven.
    Mevrouw is afgelopen maandag bij het cb geweest en ze is 61,4 cm lang en weegt 5,99 kg

Laura! hoe is het met jou?

8. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    donder: met mij alles goed....zit me te verheugen op morgen, ben namelijk jarig! word 30....

niets bijzonders te melden eigenlijk...saai he!?

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    OH!! maar dat is bijzonder!!! 30 worden! Prachtige leeftijd! Ben ik al zeker 3 jaar... hihi;)
    Hoe gaan jullie het vieren? Heb je al een vermoeden wat je krijgt?

TOen ik 30 werd heb ik van manlief een enorme taart gekregen in oranje en fuchia roze stippen met een foto van mijzelf erop van toen ik mini was. ZO super gaaf! En hij was heeeeerlijk! Super groot feest gehad.

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoe is het telefonisch consult gegaan als ik vragen mag?

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    even eten zo terug!

12. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    je mag alles vragen, denk zo maar eens dat ik niets krijg....eigenlijk nog nooit iets gehad, hoeft ook niet hoor, als het maar liefde is....

verder geen telefonisch consult gehad, zal morgen zelf wel even bellen over het hoe en wat nu verder. wel heeft manlief bloed laten afnemen en nu moet ik in mijn eerst volgende cyclus ook nog een keer om te zien of ik vruchtbaar genoeg ben. helaas duren mijn cycli rond de 35 dagen...was helaas net ongi geweest toen we bij het ZH waren...hopelijk komende week prikken en dan dus weer een stapje verder...

gr laura

13. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey meiden,

ik kan jullie op het moment niet bij benen zo snel dat jullie gaan met schrijven. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen niet veel tijd en puf heb gehad om te reageren.

want bram is de afgelopen week iedere nacht vanaf 3 uur gaan spoken steeds huilen omdat zijn speen eruit is. of te wel weinig slaap gehad:(. afgelopen nacht ging het gelukkig iets beter.
    misschien was dat wel zijn cadeautje voor zijn vader. want mijn man is vandaag 27 geworden.:)

sorry dat ik even op niemand reageer en ik hoop snel weer alles te kunnen bij benen en op iedereen te kunnen reageren.

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Heej, hier ook!

Lila duimt de laatste week heel veel, ook dwars door de puckababy heen!
    Daarom heb ik haar maar een gewoon slaapzakje aangedaan afgelopen nacht, maar tsja.. half 5 was mevrouw wakker, en half 7 weer!
    Vanochtend wilde ze ineens meer voeding, nog 40 bovenop de 200cc gedronken! :$
    Vannacht maar weer de puckababy aan..

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Sock on's!!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Laura, bagger dat je cyclus zo lang is en dat je net ongi was geweest. Ik blijf voor jou en je man duimen!

@ Ladytijger, joh! Geen probleem er zijn meerdere die het niet bij kunnen benen. Waaronder ik. Zeker nu ik weer aan het werk ben. Ik lees echt neit alles terug. Kan gewoon niet.

@ Manlief heeft net gezegd dat we echt niet voor een 2e gaan. It's not going to happen... was zijn antwoord. Grrr!
    Ach, wie weet over een jaar of wat dat ik m dan zover krijg... (zucht)

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Jup, doet Renske ook! Er staan helemaal kringen op van de kwijl haha. Ik laat hem wel aan hoor. Ik heb wel een tweede besteld, zodat we wat makkelijker kunnen wassen tussendoor.

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ dank je wel lilalief

@ Ik ga lekker House kijken met manlief. TOt later.

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Even in een notendop want Lila krijgt hongerrrrrrrrr!

Het gaat ineens GOED!
    Met de nieuwe voeding spuugt ze niet meer en huilt ze ook niet meer, dus.. hopen dat het zo blijft nu!

We zijn vandaag naar het Kröller Müller museum geweest, was wel ff leuk!
    Lila heeft geïnteresseerd naar de Van Gogh's zitten kijken; kleurtjessss!
    Er moesten wel veel mensen om lachen, haha..
    M'n nichtje heeft het hier nog wel naar haar zin, ik hoop dat ze blijft totdat haar groepstherapie start, zodat ik haar een beetje kan begeleiden en gemotiveerd kan houden..

Ik ga voeden en badderen.. tot later!

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    :( Zei hij dat zomaar of was jij het gesprek daarover begonnen? Niet echt leuk als jullie ideeen daarover ver uitelkaar liggen...

Deel Deze Pagina