hoihoi! @hier: alles oke, lekker rustig dagje gehad. vanochtend wel me eigen naar geschrokken. Daniel begon ineens keihard te gillen; hadtie in zn oogje geprikt en zn wangetje opengehaald en hij wil neuzen bijten als die te dicht in de buurt komen @kwijlen: hier ook vreselijk @30worden: oud hoor ik word 20 over paar weekjes
@ Gup! Haha! Een neuzenbijtertje! Nieuw koosnaampje voor je schatje? En waarnaar toe gaan jullie verhuizen? Vertel... wat is het plan? Is dat opeens? Of .... wat?!? Heb je er nog niet eerder over gehoord geloof ik... of overheen gelezen kan natuurlijk ook met mij... @ Evenstar, hij begon serieus te praten over hoe blij hij was met dochterlief. En ik zei toen het is misschien raar maar ik zou misschien toch wel over een jaar of wat nog een 2e willen. En toen zei hij. It is not going to happen. En ja, da's zwaar K*T! (ben al blij dat we er nu 1 hebben! Toen we net wat kregen wilde hij wel kinderen en daarna op eens niet meer... tot 2 jr terug toen onze relatie op knallen stond ivm kinderwens van mij)
@ GUp, Oei, gaat het trouwens goed nu met je schatje Daniel nadat hij zichzelf pijn heeft gedaan? Klinkt behoorlijk ernstig.
Hoi hoi. Hoe is het met iedereen? Donder jammer dat er misschien geen tweede komt. tijd komt raad misschien idd over een jaar nog eens kijken. Guppekop grappig neus bijtertje. hihi Leuk kinderen die de voetjes ondekt hebben. Galstenen hoop niet dat het ernstiger word. Sterkte. Tonka goed advies voor mama. Mama knuf en hoop dat het postief blijft uit pakken. Heb je zeker verdient. Hier een rustig dagje. Mog uit slapen heerlijk. Samen met Arun naar de Ikea geweest was ook heerlijk. Gelijk een paar pannen en koeken pan gekocht. C1000 geweest ook leuk hahah moest alleen even terug voor het bier. Grrr weer die rij in bah. Maar vlees is binnen. Karishma slaap hooplijk nu tot zeven uur door . Vandaag ging goed spugde wel wat. Probeer me er niet te veel zorgen om te maken het gaat redelijk. Ze is aardig verwend vandaag door papa, Die zegt is ze altijd zo ik zeg jaaaaaaaaaa. Lig ze in de box wil ze er weer uit, slaapt ze net is ze weer wakker. Ik zeg weet je wat ik de hele dag heb haha. Groetjes weer
nee jij ook al!!! Ik hoop dat je er niet te veel last van krijgt wat het is echt een helse pijn veel erger dan weeen. Ik ben blij dat ik die elendige galblaas kwijt ben. Sterkte meis!!
Morgen ochtend heeft dochterlief haar 2e wen-ochtend op het kdv. En daarna komen mijn schoonouders. En ik ga afsluiten voor vanavond. Doegie! Tot snel weer!
Wij kwamen op de heenweg langs de Ikea, en de file voor de parkeerplaats begon gewoon OP de snelweg!!!
Ja erg he. Heb het geluk met de Ikea in mijn achtertuin bijwijzen van spreken. Ging met de brommer vijf min hihi.
@angel: sterkte meid, het zit je ook niet mee! @laura: alvast gefeliciteerd voor morgen @voetjes ontdekken: leuk he. Etienne heeft nu nog zijn handjes waar ie mee bezig is, voetjes zullen ook snel wel komen... @sock on's : handige dingen lijken me dat... @ladytiger: succes met de drukte... @dondersteen: zou je nu gelijk al voor een 2e willen gaan dan? @lilalief: lekker gebadderd? @guppekop: waar ga je heen verhuizen? @hier: gezellige dag met paps en mams gehad, de kleine heeft aandacht genoeg gehad en ligt nu heerlijk op 1 oor. Morgenochtend moet ik weer naar de pscychologe, maar denk dat het de laatste keer gaat worden, heb niks meer om over te praten... heb niet eens zin om er nog heen te gaan, ben er toch binnen 15 min. weer weg. Zit langer in de trein dan dat ik bij haar ben, denk dat ik Etienne ff meeneem, heb ik tenminste nog wat te doen hihihi... @collega die 2 dagen geleden bevallen is heeft net wat foto's van haar zoontje op hyves geplaatst, zo leuk om die hele kleine babytjes te zien, wat is Etienne dan alweer groot. Volgens mij is hij zo'n btje de grootste hier nu: 65.5 cm en 6750 kg Hebben we trouwens nog ergens zo'n lijstje met alle groeistanden erop, die hield iemand toch bij? X
Ik niet, maar Lila wel! Ze wordt er altijd helemaal blij van. Ze spettert zo hard dat ze niet meer op haar kamer in bad kan, moet de boel drogen met 6 handdoeken! En die sock-on's, geweldig! Lila draagt ze iedere dag.
Gisteren stuurde ik Frank een foto, gewoon even snel gemaakt op de bank. Hij vond dat Lila toch wel op mij lijkt! (iedereen ziet Frank zo in haar..)
Leuke foto. Ik ga vaak met Karishma tegen woordig onder de douche ook erg makkelijk.. Je hebt zo te zien een zitje voor inhet bad lijkt me ideaal. maar ga het niet meer aan schaffen haha. kamer drogen ja haha. Hier nog steeds als ze in bad gaat voor de kachel in de huiskamer. Mijn kamer lijkt me geen geschikte kamer daar ligt nog vloerbedekking.. Groetjes en welt ga lekker slapen tot morgen
Meiden ik ga mijn bed eens opzoeken samen met manlief. Eens kijken of er nog wat romantiek te beleven valt Weltrusten... Tot morgen ofzo! XxX
volgens mij is renske ook groot. ik geloof al over de 7 kilo en ook lang. Sem haalt het niet haha denk dat ie de kleinste is 2 weken terug was ie 53 cm en 4570 gram.
Heey kletstantes Nou oli heeft niet doorgeslapen afgelopen nacht. Om 23.00 die fles em om 01.30 kwam ie alweer!!!! En toen om 04,30 en toen om 08.00 ........... Vannacht weer een poging. En van je heeela hoooola houd er de moed maar in, houd er de moed maar in........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Truste allemaal en sorry dat ik er zo weinig was vandaag! *Angel veel sterkte met die stenen van je..... beterschap!!!