De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Lekker toch, even wat voor jezelf doen, ook weleens lekker toch:D Kheb Etienne even in zijn wipper gezet en die kijkt nu naar een dvdtje van baby Einstein, lachen dat ie doet... kan ik nu mooi ff gaan schoonmaken... moet helaas ook gebeuren! Misschien tot straks nog...

X

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Oh dat is misschien wel handig ja, want af en toe gaat ze net iets te ver onder water, en houd ik haar hoger krijgt ze het koud!

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
  4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Dankjewel! :D

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ben een beetje verdrietig..

Mijn handen gaan steeds meer pijn doen, Frank moest er vanmorgen 2 keer uit om de deur voor me open te doen want dat lukte me niet.
    M'n knieƫn doen ook enorm pijn.. kan wel janken.

Dan m'n haar, het valt met bosjes uit en je kijkt ereen beetje doorheen boven aan de zijkant.
    De rest valt ook niet meer echt omdat het zo dun is.
    En dan ben ik nog wel kapster.. als zelfs ik er niets van kan maken??

Dan zit ik ook nog onder de pukkels, inclusief een dikke ontsteking in mijn nek en oorlel.
    Hier had ik voor de zwangerscap veel last van, vandaar dat ze mijn hormoonhuishouding na gingen kijken.
    In de zwangerschap verdween het, en nu is het er weer.

Voel me wel heel ellendig nu! (laten we het dan ook maar niet over mijn gewicht hebben)

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hallo @ Nelta :)

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Klote van die handen steeds zeg :( Lukt het wel met typen?

Haaruitval hoort bij het ontzwangeren, NIET leuk... hier is het zachtjes aan ook begonnen, maar door de bv is het beperkt tot steeds een beetje haar (ik verloor echt niks toen ik zwanger was en was net zo blij met eindelijk een volle bos! :().

Grote kans dat het nu even wat erger is met de haaruitval en pukkels... je lichaam heeft op zijn kop gestaan! Wordt vast wel minder over een tijdje.

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Lila dikke knuff!! Jeetje meis wat vervelend!!

@ Hier laat gaan slapen... hij ging pas om 1 uur weg. Volgens mij beetje teleurgesteld... maar ja ben er nog niet aan toe om hem bij me te laten slapen.
    Straks fotoshoot! Heb er zin in :D Kleding al klaargelegd... hahah. De kids liggen nu ff in bed...

@ Leuk foto's weer!!

@ Haar uitval: hier ook, maar meer losse haren, niet hele plukken. Ontzwangeren pfffff!!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi,
    hier ook een februari mama. (eigenlijk januari, maar de kleine man besloot wat later te komen) Sindsdien lees ik geregeld mee met jullie. Maar jullie gaan vaak zo snel dat ik geen tijd om te reageren, zeker niet nu ik weer aan het werk ben.
    Maar ik vind het wel leuk om bij jullie ook allemaal herkenbare ervaringen te lezen.

Groetjes
    Nelta

10. mammamia

Vervelend meid, dat je je zo verdrietig voelt. Stomme hormonen ook. en dan die handen, wat is dat dan precies? Dat je al niet eens de deur open kan doen, dat lijkt me niet fijn! Ook nog een ontsteking, haar uitval en je gewicht. Meid, wat een toestand. Hopelijk knap je gauw weer op en zie je het allemaal weer wat positiever in.

Dikke knuffel!!! XxX

11. mammamia

Jah, wie is dat eigelijk? Moet ik die kennen?

12. mammamia

Ik wil ook zo graag met Etienne zwemmen, maar wil wel dat manlief mee gaat. Die vindt het alleen nog wat te vroeg en heeft het over teveel chloor in het water... Zal toch wel meevallen? Lijkt me zooo leuk...

13. mammamia

Wel goed van je meid, dat hij nog niet is blijven slapen. Doe het alsjeblieft rustig aan!

Veel plezier bij de fotoshoot, ben erg benieuwd naar het resultaat:D

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mama25, dat zou ook wel heel snel zijn... goed dat je je grens aangeeft hoor. Klinkt al met al toch heel positief allemaal! Rustig aan!

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedemorgen.

Zo heb een hoop bij gelezen hihi.

Niet veel onthouden niet erg toch??

Gisteren avond was me vriend even weg en heb Karishma helemaal alleen verzorgd yesss. Ze lag er zelfs eerder in als dat we het samen doen. Met verzorgen bedoel ik het badje. Dat id het enigste wat hij vaak samen met mij doet hihi.

Maar toen had ik een film op gezet Starwars. deel 1 tot 6 heb ik nu dus kan aardig wat kijken. Erg leuk.

Groetjes voor iedereen en tot tikkens.

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnx meiden!! Heb het hem ook gezegd, en alhoewel hij wat teleurgesteld leuk, begreep hij het wel. En gaf ook aan dat we het op mijn tempo ed doen. Dat is wel fijn dat hij mij iig begrijpt!

@ fotoshoot ben ook heel benieuwd naar resultaat!! Morgen staan er al paar foto's op de site, en de dvd maakt ze snel in orde. :D

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Leuk foto.s van je kinderen en veel plezier.

En leuk dat het nu zo leuk gaat. Maar bewaak je grensen. ;)

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo net shoot gehad. Was erg grappig, vooral tegen het eind liep Jaylinn steeds weg... haha. Ze had wel aantal leuke foto's, ze gaat ze bewerken en morgen kan ik al een paar zien op haar site. De cd maakt ze zsm af en stuurd ze naar me toe. Ook krijgt deze shoot nog een vervolg, maar dan buiten... omdat Jaylinn op het laatst beetje ongeduldig was hahah! Beetje service echt super! Ben benieuwd naar het eindresultaat :D

@ Pnirmal thnx!! Doe ik zeker ;) Zoals ik al eerder zei, eerst ik en de kids, en dan de rest. Klinkt ff hard miss maar ga niet wat ik nu opgebouwd heb laten instorten!

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Even een volledig ego bericht..

Ik heb niet terug gelezen, lig nu in bed even per telefoon te posten.

Ik kom net bij de HAP vandaan, ik ging vandaag ineens wel heel hard achteruit.
    Het is een te lang verhaal om alle details te vertellen, maar op basis van mijn klachten nu, en in 't verleden, heeft de arts me onderzocht.
    Het lijkt erop dat de pijn vanuit mijn spieren komt.
    Armen, benen, alles doet inmiddels zeer en ik kan en durf Lila zo niet te dragen.

De arts vond het erg op hele snelle verzuring van de spieren lijken en heeft mijn huisarts verzoek om doorverwijzing aangevraagd voor aanstaande maandag.
    Het lijkt dus op een spierziekte, maar dat is natuurlijk nog niet bewezen.

Ik loop al jaren en jaren met bepaalde klachten en voor mij klinkt het heel aannemelijk.
    Toch hoop ik natuurlijk van niet, al zou ik graag eens weten wat er allemaal mis is in mijn lijf.

Weet je.. Iedere dag sta ik op met de gedachte: ooit gaat ze vinden wat er mis is en dan komt alles goed.
    Gewicht, energie, huid, spieren.. Alles wordt dan opgelost.
    Ik heb er nog nooit aan gedacht dat er ook iets gevonden zou kunnen worden wat niet te genezen is...

Het is allemaal nog vaag en niet zeker, maar ik ben geschrokken.. Het is een enorme slap back to reality..

Ik ga even slapen..

20. mammamia

Meid, wat een toestand zeg.. houdt het dan nooit op?

Ik wens je veel sterkte en hopelijk komt er toch een goede uitslag uit, dat het allemaal wel te genezen valt...

Nogmaals sterkte, dikke knuf!

Liefs, Stephanie

Deel Deze Pagina