De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeetje, ja das ook alweer bijna een jaar terug. Dikke knuff voor jou!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi ja echt errug leuk:D, heb toevallig al zitten kijken voor een oranje pakje voor dinand. Is natuurlijk wel erg leuk met het WK:D. Maar nog niets gevonden.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Deze is ook erg leuk:D

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenavond.

Alles goed.

Leuke foto.s,

Over zitten en staan kinderen ja, die van mij doet dat ook graag. En vind het niet zo erg gewoon goed in de gaten houden niet de hele dag staan zitten. Op schoot zit ze wel wat vaker na de fles. Ivb het spugen is dat wel handig voor haar anders verslinkt ze zich nog vaker.

Arun mijn oudtste die wilden van af drie maanden helemaal niet meer zitten krijzen was het als hij moest liggen of zitten. Ging gewoon danse op me schoot. En hij was idd dan ook vlug met optrekken en rond de tafel lopen. Maar los lopen dat deed hij pas echt met een jaar. Dus het zegt ook niks.

Net naar me schoonzus geweest en wat die dondersteen van mij schaterlachten tegen me schoonzus :(. Voor het eerst echt heel hard en bleef het bij haar doen. Denk yes ga het ook proberen doe het zelfde als me schoonzus en wat denk je ze deed het niet meer:x:$;),

Groetjes voor de rest en misschien nog tot tikkens;)

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    HIhi dank je:D. Zal zo ook is even spammen:D.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi heb wel bij Hans textiel baby rompers gezien in het oranje. Maar van af maat 92 of zo:$, Verder ook nog niks gezien.

Arun heeft wel al een wk tenu hihi. Plus een hoop posters en zo van welke wetstrijden.En wat hebben ze bij mij pech we gaan natuurlijk in het weekende van 2tot5 juli naar Slag haren haha. Ach we hebben daar ook tv in het huisje hihi. Ga ik lekker alleen op stap met Karishma het park door. hihi..

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    GRRRRR balen! Wij hadden ook bijna een wagen met luchtbanden gekocht. Uiteindelijk is het op het laatste moment veranderd. Is het wel gelukt om de band te plakken?

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heel veel plezier en hoop op mooi weer:(. Waar gaan jullie heen?;)

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Welt Lady Jane.

Erg jammer dat je al naar bed ben als wij echt tikken in de avond. Vervelend dat tijdsverschil:(.

Groetjes ;)

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Sommige mensen idd hebben het verstand van een oorwurm laten we het zo maar zeggen. Je hebt het idd niet met opzet zo moeten doen. En weet je wat laat kletsen die mensen bahhhh.

Mammaie geniet nog van je kraambezoek en jij ook Ninja.

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand wil wel graag zitten. Liggen vind hij ook niet erg hoor, maar hij wilt graag alles in de gaten houden(net als zijn moeder hihi:D) Ik laat hem wel eens staan, maar hij zakt eigenlijk na 3 seconden door zijn pootjes heen hihi:D.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Veel sterkte morgen. Hopelijk kunnen ze een oorzaak vinden en ben jij snel weer pijnvrij. Knuff!

13. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Gevonden, wou even kijken hoe het hier is. Kom morgen even verder kijken. Steyn eve troosten die huilt.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik gok dat maat 92 nog een beetje groot is hihi:D. Heb eigenlijk wel weer zin in dat voetbalgebeuren. Ben echt helemaal geen voetbalmens, maar EK en WK vind ik dan wel weer leuk:D.

Lekker slagharen, zit me zus nu ook voor een weekendje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit ben geweest. Shame on me:):p.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo weer bij.

En dan nu ffies me ventje spammen:D.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    en nog 1

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Lol mat papa:D

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En me lieve poesie:D

19. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hello!

nelta: leuke naam stijn!

Voorstellen: ik ben 28, woon weer bij mijn ouders in voorschoten na stukgelopen relatie met vader van me kind lily, mijn tweede (1ste is een sterretje) is van 14 februari, icsi baby...klinkt dramatisch dit... ben ben gelukkig ect hoor en gewoon een leuke meid hahaha

mama25: leuke foto's! die van de shoot zijn ook zo leuk zag ik!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dan moet me andere poes natuurlijk ook:p

Deel Deze Pagina