hebben jullie etienne ook laten dopen?? Of is dat nog niet ik heb geen idee waneer je een kindje doopt
Nouja, als je haar net leert kennen is het echt wel een leuke meid. Ze is 29. Maar als je hara wat langer kent dan wordt ze erg verstikkend. Vraagt het onmogelijke van je. Zo dacht ze dat ik toen ik hoogzwanger was nog op volle toeren kon blijven werken. Met overwerken en alles erbij. Met die extreme sneeuwval en kou ging iedereen (zelfs de mensen die heel dichtbij woonde) eerder naar huis toe. Wie bleef er zitten. Zwangere mariel die zich wel voor het werk inzette. En weet je wat er dan gebeurde. Dan stuurde cheflief haar pappie even langs om te kijken of ik er nog wel echt zat. Hoe debiel kun je wezen. Kijk dat zij zich niet aan haar afspraken kan houden is haar probleem, maar als ik een afspraak maak kom ik die ook na zoals het hoort. Maar nu ik haar zo goed ken weet ik hoe de vork in de steel zit. Ze zegt onwijs veel mensenkennis te hebben, maar dit heeft ze dus duidelijk niet. Heeft zelf ook geen kinderen, dus weet niet hoe het is om ze te hebben. Ohja ze kan zich er wel een "voorstelling"van maken. Maar in werkelijkheid is echt alles anders. wat ik nu ga zeggen is heel hard voor mensen die moeilijk kinderen kunnen krijgen. Maar als zei ooit een kind krijgt, vind ik dit heel zielig voor het kind. Ze is echt harteloos naar andere mensen toe. Zo dat lucht op!
Wij doen dinand ook wel naar een christelijke school. Meer omdat we het geloof wel belangrijk vinden zodat hij later zijn eigen keuze kan maken.
Het is wel de waarheid. ( Sorry ook voor mensen die moeilijk of geen kinderen kunnen krijgen) Dan leer je pas echt wat belangrijk is en weet je wat het is.En wat een schande dat ze je lied werken toen met die sneeuw. Ik durfde zelfs de deur niet meer uit. Bah ze had ej gewoon persoonlijk naar huis moeten brengen met die sneeuw. Maar meisjes ik ga slapen morgen ook weer op tijd op schoolweek begint weer. Nog zes weken dan grote vakantie juppie hihih
Dat zou ik opzich wel willen, maar dat vindt mijn man niet nodig. Dat mag hij eventueel doen als hij later zelf een beslissing heeft gemaakt. Kindjes worden vanaf zo'n 1a6 maanden gedoopt, of later als de ouders later tot geloof zijn gekomen o.i.d. We zijn overigens wel voor de kerk getrouwd, dat wilde ik erg graag en dat heeft mijn man voor mij gedaan, erg lief!
mooi gezongen mar met de tekst heb ik niets mee omdat ik er dus niet mee doe. Maar kan me voorstellen dat het voor jouw veel betekend
a oke zo. Weet ik dat ook weer hihi. Maar volgens mij heb je echt een schap van een vent. Het moet voor hem ook wel moeilijk geweest zijn denk ik. hoe is hij er onder geweest
Kan me voorstellen dat je niks met de tekst hebt als je er niets mee doet, dan zegt het je ook niet zoveel... voor mij een grote betekenis! Meiden, wij gaan ook ons bedje opzoeken, Etienne ligt al een tijdje op 1 oor, heb em net nog een kusje gegeven, zo schattig, ben helemaal verliefd op em Tot morgen maar weer! XxX
Hij vond het ook wel heel moeilijk toen het met mij zo slecht ging, maar hij heeft me enorm gesteund en ik kon goed met hem praten. Hij kon er wel rustig onder blijven en dat was voor mij wel goed... Hij heeft me veel opgezocht samen met Etienne en veel met fam. gebeld om ze op de hoogte te houden van mijn situatie! Ben ook erg trots en blij met mijn lieve man Nogmaals weltrusten...
Ik ga nu ook echt brood smeren, ventje voeden (kleine dan he, grote vent kan ook wel, maar er komt denk niet zoveel meer uit die borsten van me hihi) en dan lekker slapen. Morgen gaat de wekker weer.
Goedemorgen. Zo ik ben wakker Arun is wakker maar Karishma slaapt nog. Ga haar wel zo wakker maken het is al na 8 uur. Zo lang heeft ze nog niet eerder geslapen. Maar mij hoor je niet klagen haha. Verder een woel nacht gehad. Zeker omdat het weer schooltijd is moet je er echt op tijd uit en dus dat is weer wennen en verandering. Prettige dag allemaal. Wie moet werken werkse en thuisblijfmoeders gezellig tijdblijfmoeder vandaag
Goedemorgen!! Devin is vandaag alweer 3 maanden wat gaat het toch hard!! @ Voorstellen voor Nelta: Ik ben 24 jaar, ben mama van Jaylinn (1,5) en Devin (3 mnd), op dit moment nog alleenstaand, maar is inmiddels (na lang verhaal en vele gebeurtenissen) weer contact met de vader van de kids. Werken doe ik nog niet, ben bezig voor opleiding tot kraamverzorgster. @ Hier een redelijke nacht gehad. Heb Devin toch maar in de piep gedaan, en dat vond hij wel prettig, maar past nog net... Hij heeft wel geslapen van half 9 tot 4, en daarna bij mij in bed. Slaapkopje Verder is 'vriend' gisteravond nog even langs geweest, en was erg gezellig. We zeiden dat we beide het niet te laat zouden maken, omdat hij ook moest werken vandaag... We hebben heel veel gepraat over alles, en toen ik op de klok keek was het al 1 uur dus toen is hij dan ook maar snel naar huis gegaan... Het fijne van het gesprek was, dat hij mij meerdere keren zij dat hij mij begreep en dat het ook voor de kids belangrijk is om het rustig aan te doen ed. Verder echt over alles gesproken wat je je kunt bedenken al met al een geslaagde avond dus! @ MSL thnx!! jij ook erg leuke foto's! Heb ze laten maken bij fotografe in Haarlem, ze komt nu nog een keertje bij me thuis om de shoot af te maken, omdat Jaylinn het geduld na een tijd niet meer kon opbrengen.