De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zow hé... zit gewoon te huilen hier. (duidelijk nog last van de zw hormonsters...) Ik ben zo blij voor jou dat het nu goed met je gaat en dat je zo'n verschrikkelijk lieve familie hebt. Je bent echt gezegend (denk ik dan als ik dit zo lees).
    Die man van jou verdient een hele dikke knuffel! Waren er maar meer zo. (ik heb niet te klagen hoor! Die van mij is ook zo lief!)

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Weer een school dag... en ik heb vandaag mijn compensatiedag... joehoe!
    En ik zag iemand zeggen nog 6 weken school.... Als dat klopt... dan is dat 6 x 4 = 24... dus nog 24 dagen werken!!! OH! en dan min 1 want volgende week dinsdag met onze schat naar het ziekenhuis... dan heb ik ook een compensatiedag.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    oh ja! Goede morgen!!!

haha, je merkt wel dat steeds meer dames aan het werk zijn... het is stil hier. hihi

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja rustig he donder!
    Wel lekker dat je compensatiedagje hebt!

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat zij ik haha. 1 Juli is de laatste school dag van Arun basisschool. En dan gaat hier ook de vlag uit. Net zo als de vlag uit gaat als hij weer naar school gaat haha.

Elke dag thuis is leuk maar na een paar dagen gaat hij me ook de keel uit hangen en, Ik bij hem hihih. Jullie zullen wel denken je kind de keel uit hangen jaaaaaa. Komen jullie nog wel eens achter hihih als ze naar school gaan. En dan roep je ook de vlag gaat uit. haha

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh wat een nacht. Ik heb haar om 23 u gevoed als altijd, komt ze om 1:30 alweer. En om 3:30. En om 6:00... :$

:(

En ze heeft gisteren heel goed gedronken, het is niet dat ze moest inhalen ofzo. Regelnachtje? Met mijn hoeveelheid melk (ik kolf 180-200cc PER BORST?)

Ben doodop. Maar goed, zij ligt weer lekker te slapen nu. Na een strontbom tot haar oren (ja vind je het vreemd ;)), en een partijtje boos worden toen ik haar aankleedde.

:D

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Er ligt er hier een te roepen in de box. Ga er maar eens even heen hihi. Ze wilde na de fles niet spelen gelijk de box in.

Zijn ze bij jullie met de eerste fles s morgens ook zo onrustig. Dat ze lekker willen spelen of wat dan ook hihi Karishma slaat zo wat haar fles uit mehanden hihi of helpt al mee. Ze drinkt hem ook niet meer helemaal op smorgens zo wakker en allert is ze dan hihi die lekkere meid van me.

En had het gisteren al geschreven. Ze had zo lekker geschaterlacht tegen me schoonzus :D

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Arme Karishma.

Ga ik kijken en doe een speeltje voor haar neus valt dat ding uit me handen:(. Boven op haar neus. En natuurlijk huilen :(. Stomme mama. En nu ligt ze weer te huilen ga er weer naar toe haha.;)

9. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik ben ook HAPPY... niet huilen hoor, hoeft niet...;) Ik heb die hormonsters de eerste maanden al het werk laten doen, heb nu bijna geen traan meer over haha...

Waarom moest je ook alweer met Ylva naar het ziekenhuis? Ben het ff kwijt...

10. mammamia

Pffff, gebroken nacht dus voor jouw... en moet je vandaag ook werken of ben je vrij?

11. mammamia

Ik ga nog ff een stofzuiger door het huis halen. Vanmiddag nog 1x kraamvisite en dan is het voorlopig wel ff klaar...

Tot straks ofzo... X

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik huil van blijdschap! hihi Dan vind ik het niet erg om te huilen... moet er toch uit denk ik dan maar. hihi ;)

Ylva heeft aan de bevalling 2 gescheurde nekspieren overgehouden. Dat waren knobbels die net zo groot waren als haar knuistjes. Echt niet normaal. We schrokken ons rot. Ze heeft al sinds ze 2 weken is fysiotherapie. En dat lijkt goed aan te slaan. Ze wil zelfs al gaan zitten sinds 3 dagen voor het uitje.. hihi. Behoorlijk snel zegt de fysiopeut. Maar ok. We gaan naar het ziekenhuis voor controle. Ik heb het vermoeden dat we daarna niet meer terug hoeven te komen. Omdat ik het idee heb dat het de goede kant op gaat. :D Knobbeltjes lijken echt kleiner. Ze zijn er nog wel daar niet van.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mamammia, stofzuig ze!
    Nu nog kraamvisite!!! WOW!

Oh, wat zeg ik nou?!? Ik weet dat ik in de zomervakantie ook nog een tante op bezoek krijg ivm kraamvisite... hihi maar verder niet meer hoor. Ben er wel klaar mee.

@ Evenstar, succes vandaag! Je zult wel gesloopt zijn. Knuffel! Trouwens, gister heeft Ylva zich ook helemaal het ongans gedronken. En toen zat haar luier ook gevuld tot het randje, voor en achter. Jakkes! Zijn ze weer aan het groeien die "kleintjes" van ons? hihi ;)

14. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!

Oeps, Renske gaat het ritme van Olivier overnemen zo te zien! Zulke nachten hebben we hier elke nacht...:)

Ik heb al zoveel geprobeerd! FV of BV maakt niks uit, puckababy maakt niets uit, op de buik of op de rug slapen maakt niks uit, Olivier wil gewoon om de 2,5 á 3 uur drinken!

Echt bizar dat ik er nog steeds redelijk fit uitzie.
    Alhoewel, op deze foto kun je mijn wallen al wel zien :D
    Bekijk bijlage 72345

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Jodela, oei...

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    hihihi ;)

Ik vind het trouwens wel mee vallen met die wallen

17. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Heftig he, daar sta je ook allemaal niet bij stil als je nog zwanger bent...!
    Fijn dat het beter gaat met haar!

@mamamia, een knuffel voor jou en je man! Sterk stel zo samen :D

@angelsfire, hoe is het met je pijn? Gaat 't al beter?

Verder heb ik niet bijgelezen want JJEEEEZZES effe 30 pagina's, daar heb ik de tijd helaas niet voor!
    Ik hoop dat het goed gaat met iedereen!

18. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ja, dat is anderhalve week geleden... niet dat ze met de dag dikker worden hoor....hahaha

:D

Maar ja, wéééh! Kon ik maar eens een nachtje doortanken!:)
    Ik kan er nog steeds om lachen hoor! (naja meestal... maar mijn lontje is af en toe wat korter:p)

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Jodela, zat jij nou in Frankrijk? Zo ja, Hoe was de vakantie verder?
    Wallen: natte koude watjes of komkommer op je ogen zullen ook wel niet meer werken he? hihi 8) zonnige bril? ;)
    En ik geloof het graag dat het lontje wat korter is...

@ Schrik me net rot! Ylva ligt te slapen en opeens begint ze weer te huilen! Ik even gewacht en het is weer stil. Ze slaapt weer. Maar mijn hemel! Ik schrik me elke keer weer rot. Dan denk ik echt dat er iets verschrikkelijks aan de hand is.
    En dat noemen ze dan verwerken... Ik dacht toch echt dat ik die kleine niet deed het knijpen... maar dat ik haar met alle liefde deed omgeven. Gosssie. Bleegh.

20. mammamia

Ok. Volgens mij heb ik daar helemaal niks van meegekregen, zal wel in de tijd geweest zijn dat het met mij zo slecht ging... fijn dat je denkt dat het de laatste keer zal zijn. Nooit leuk om met zo'n kleintje naar het ziekenhuis te moeten... Sterkte!

Deel Deze Pagina