De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey meiden,

ninja: ja mijn buddy had ik al gesmst vergeten te melden.

vind nou niemand mijn foto's leuk....hoor er zo weinig over...sorry

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Tjah, de kraamvisite heeft lang moeten wachten om bij ons te komen, omdat ik het dus eerst helemaal niet zag zitten. Nu hebben we allerlei datums gepland en vandaag komen er de moeders van 2 vriendinnen van me, had van de ene moeder al via mijn vriendin een mooie handdoek gehad met Etienne's naam en geboortedatum erin geborduurd, erg leuk... ben altijd wel weer benieuwd wat we krijgen hihihi... gisteren een leuk boek gehad: het dikke billen monster...

Kga er eens 1 uit bed plukken, hij heeft een zielig huiltje van: mama haal me eruit. NU!!! Oke schat, kom eraan hihi...

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik vind jouw foto's heel erg leuk. Had er ook al een paar op hyves gezien. Leuk zo met dat staartje, tis een schatje:D

4. mamastarlight

mamamia: ik geloof niet omdat "het geloof" mij te vaak in de steek heeft gelaten als je het zo wilt noemen. respecteer het wel van een ander indien ze mij er niet lastig mee vallen of mee overvallen

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ MSL! FOTO's?!? Ik vind ze super leuk!
    Misschien nog een keer zetten ? DAn kunnen andere ze ook zien. Ivm het nietterug lezen... geen tijd en zow dinges...

@ Mammamia, ja, tuurlijk. Ook lekker suf van mij. Niet over nagedacht dat je kvisite iets wat later komt ivm. Vind het wel tof dat ze uberhaubt nog komen! Super lief van hen. (Bij vriendin die van de 2ling die te vroeg waren geboren. Zijn gewoon heel veel mensen niet eens meer langs gekomen.. Vond ik echt schandalig.)

6. mamastarlight

bellibel: knuf!

pnirmal: ik vind dat persoonlijk een hele harde opmerking. ondanks dat je bij voobaat sorry zeg tegen mensen die geen of moeilijk kinderen krijgen. ik heb mijn sterretje en mijn dochter ook via icsi gekregen en tuurlijk weet ik nu meer over kinderen dan eerst maar in de tijd dat ik voor kinderen ging was ik echt niet anders dan nu hoor.

7. mamastarlight

mama25: super hoor en wave voor devin!

mamamia: inderdaad, je bent gezegend met zo'n familie!

evenstar: knuf!

8. mamastarlight

ylva: joepie goed zo meid!

evenstar: leuke foto!

9. mamastarlight

foto's: ja muts die ik ben wilde het even horen :D

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Even voor alle mama's!
    hihi

Ik vind dat wij dat wel verdienen. hihi :D

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Begrijpelijk. hihi. Willen we allemaal toch horen hoe schattig ons schatje eruit ziet? hihi

12. mamastarlight

dondersteen: mooi! dank je :D

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hihihi!
    :) *bloos*
    graag gedaan! ;)

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oeh! meiden ik ga hangen. Ik moet echt wat gaan doen hiero.
    En ik denk eerst eens mijn meisje voeden... als je nog wakker gaat worden... Anders maak ik haar om 11.30 wakker. Wil het schema niet helemaal in laten storten...

Doegie! Prettige dag allemaal!

15. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Hmmm, Benthe is 'ontstaan' dmv icsi en heb er lang op moeten wachten. Zeggen dat sommige mensen geen kinderen moeten krijgen komt niet hard aan hoor, ben het er welmee eens. Alleen dan meer in mensen die kinderen krijgen waarvan je weet dat jeugdzorg er meteen boven op zit. Vanwege bep. eigenschappen niet zozeer, vergeet niet dat wij ook veel leren van onze kinderen! Zij leert zichzelf misschien weg te cijferen.
    Wat WEL pijn doet is de opmerking,je bent geen moeder dus je weet het niet. Als de wens zo groot is weet je heel goed wat je mist! Daarnaast hoef je niet alles persee te hebben meegemaakt om mee te kunnen praten. Dan ging niemand bv meer naar een psycholoog alleen naar ervaringsdeskundigen. Met die opmerking moet je wel opassen, het kan iemand kwetsen tot in de ziel!

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Je mag je mening geven net zo als ik. Ik reageerde op een opmerking van Bellie. Dus zo kwam dat gesprek tot stand.

En ik weet tot een bepaalde hoogte ook hoe het is om geen tweede te kunnen krijgen ben zeker 7 jaar besig geweest met de tweede ben niet de mediche molen in gegaan omdat ik er al een had dus ja. Een klein beetje snap ik het wel. Met namen klein. Omdat me eerste heel makkelijk kwam. Maar dat zegt dus helemaal niks.

17. mamastarlight

helemaal mee eens meid!

18. mamastarlight

nee maar als ik inga op de opmerking waaruit het ontstaan is namelijk dat mensen zonder kinderen niet in kunnen oordelen over hoe en wat...

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Tonka, netjes verwoord.

@ Ik schrik trouwens van dat kinderen van 16 (ja bij mij op school... ) gewoon maar "zwanger" raken omdat ze een kind willen. (dan vraag je waarom en dan is het antw. Gewoon omdat ik dat wil) Sorry maar dat vind ik echt te vroeg. Hoe kunnen ze weten waar ze aan beginnen? En hoe kunnen ze de consequenties overzien? Misschien zijn ze geweldige moeders. Maar ik vind ze er zo makkelijk over denken. Hoe doen ze dat? Hoe kunnen ze het zelf financieel trekken? Ik snap het echt niet...

Zeker niet als ik er zelf zeker 2 jr over gedaan heb om zwanger te worden... Jij ook Msl... via de mmm en Pnirmal 7 jr..., mijn beste vriendinnetje 8 jaar... Hemeltje lief

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja idd donder geef je helemaal gelijk.

We weten nu wat het is. Niet alleen een kind enz maar ook finaceel en hoe het bv voor mij is iemand zonder diploma, Ja wel lbo verzorging maar geen voor uitzichten nu. En stel dan z,n meisje van 16. Ze zullen best een goede moeder zijn. Maar het is zo je krijgt tegenwoordig als 16 niet meer makkelijk een uikering of wat dan ook. Kunnen ze hun opleiding afmaken. ( Wat ik persoonlijk nog altijd betreur. Niet verder leren. Misschien in de toekomst. Ik kijk niet meer verder dan vandaag. Of morgen. STress bah.

Mijn zusje was 17 toen ze zwangerraakte en nu drie kinderen en twee echtgenotes verder nog niet gelukkig.:(. Ja wel een dochter van 16 waar ze trots op is maar te steng behandelden ibv haar eigen fouten in haar jeugd. Dus pffffffff.

Deel Deze Pagina