hoi pnirmal hoe is ie vandaag. En met karishma spugt ze nog zoveel?? Nog plannen voor vandaag.. Sem heeft zijn doet nu zijn 2de dutje zonder puckababy en hij is weer gelijk in slaap gevallen. Ik denk dat ik hem nu alleen nog maar snacht ga gebruiken. Het valt me niet tegen het afbouwen had gedacht dat ie er echt heel veel moeite mee zou hebben. Maar z,n armpjes goed strak onder de dekens doet wonderen hihi. Vandaag toch maar weer een afspraak maken bij de HA want ik moel me weer niet zo oke. Veel last van me buik,winderigheid rommelende darmen enz. Ook had ik vanmorgen weer een lichte aanval gelukkig trok ie binnen 2 min weg toen ik op bed ging liggen maar leuk is anders.
Ninja, heerst er iets ivm darmen en maag? Ik heb er ook last van. Af en toe van die heftige steken. Weet natuurlijk niet of het t zelfde is... Als je bij de ha bent geweest. Laat je weten hoe het er mee is ? En wat hij gezegd heeft? Bij mij was de ha erg onduidelijk... kon niets vinden... en heb nu nog steeds zo nu en dan erg veel last van darmen... zucht.
Ik denk dat dit toch nog met de galblaas te maken heeft. Of misschien iets aan me darmen heb ofzo. Ik kan pas bellen tussen 3/4 en dan een afspraak maken voor morgen. Vervelend dat de HA niets kon vinden hoop dat je er minder last van krijgt. OOO dat menselijk lichaam grrrr soms
Idd vervelend Ninja. En dankje voor je reactie bij baby/dreumus haha. Ik dacht vraag ook eens wat krijg je gelijk weer de halve zwangeschapspagina over je heen hihi. Wat kunnen mensen toch een kritiek geven en leven bij het boekje bahhhhhh. Je moet kijken naar je gevoel hihi. Met Karishma is het wel goed. Ze is later wakker geworden maar wel wat jammeriger dan normaal. Dikke tranen. Denk geef eens water in plaats van fles. Wel verdikt met jhpm en drupje limo drupje hoor geen emmer hihi. Maar ze moet het niet hihi. En nu bij vaders even op schoot met fles ze is erg huilerig misschien sprongetje ???
Dat me de darme van af dat ze geboren is ben ik af en aan aan de rees. Maar verder gaat het wel goed wel veel last van maagzuur. Maar hoop voor je dat het niks erstig is.
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest, en hij heeft me bloed laten prikken, om voornamelijk naar spier gerelateerde dingen te kijken. Eind van de week krijg ik de uitslag. Hij vroeg (uit zichzelf!) naar mijn gewicht, en voegde zonder antwoord af te vragen toe dat we ook nog maar weer eens naar mijn schildklier gingen kijken.. Het werd tijd om mijn vage klachten eens te gaan bekijken want ik had er kennelijk erg last van. Ik durf nog niet te juichen, maar er gebeurd in ieder geval íets! Lila heeft geen pijn meer nu ze Nutrigamen drinkt, maar het spugen komt langzaam weer en ze rochelt een beetje.. Woensdag maar met de kinderarts overleggen. Ik las iets over steun van je man. Ik heb hier ook zo'n lieverd. k leerde hem kennen na mijn opname, maar toen ik nog in groepstherapie zat was de spanning vaak erg voelbaar thuis. Emoties liepen geregeld hoog op en ik zat middenin de (psychische) rommel. Op een bepaald punt kwam het zo ver dat hij bij me weg wilde gaan, niet omdat hij me niet accepteerde, maar omdat hij de spanningen zelf niet meer aan kon. Gelukkig is dat niet gebeurd, en die lieve schat is een cursus/training gaan volgen; omgaan met Borderline. Zo iets liefs had nog nooit iemand voor mij gedaan.. en dan ook echt helemaal voor mij! Natuurlijk ook voor zichzelf, om grenzen te leren aangeven etc, maar dan nog.. om bij mij te kunnen zijn en blijven! Tegenwoordig wil ik het niet eens Borderline meer noemen.. mijn emoties lopen misschien nog maar 2 keer per jaar hoog op.. verder alles onder controle. En dan nog.. emoties die hoog oplopen door een miskraam, door medische problemen en pijn.. hoort dat er niet ook een beetje bij? Hij heeft me de kans gegeven om mezelf te laten zien zoals ik ben; de echte Miranda achter het muurtje van angsten, traumatische ervaringen en moeilijke jeugd. Ik heb het muurtje steen voor steen afgestapeld, en hij heeft rustig en geduldig gewacht tot ik klaar was.
Heb jij ook bordeline????????? Heb het ook . Wel in mindere maten na maten ik ouder ben geworden rustiger verstandiger enz. Maar steun haha. Nee dat heb ik helaas nooit mogen ervaren,. Ben door schade en schande wijs geworden helaas. Dat was dus ook een reden waarom ik na de geboorte van me oudste ben opgenomen geweest om te leren omgaan met mijn emotie,s enz en een postn er bij kreeg. Helaas. Ja het word vaak gekenmerkt door een rotjeugd. Kom wel uit een warm nest maar met een hoop problemen veel ruzie. Alcolisme enz Je blijft er altjd gevoelg voor. Helaas.
Onder andere ja. In 2006 was het PTSS (post traumatische stress stoornis) Borderline, Obsessief-compulsive stoornis, gegeneraliseerde angststoornis en ik heb een eetstoornis gehad. Anno 2010 schrap ik alles maar van dat lijstje af.. ik heb EMDR gehad als traumaverwerking, en ben 8 maanden bij Spatie in Apeldoorn geweest op de PPS. Daarna nog een jaar groepstherapie, en ik heb VERS1 e 2 gedaan. Toen ben ik de sirituele kant op gegaan en dat heeft me ook héél veel goeds gedaan. Ik voel me eigenlijk niet meer "psychisch ziek". Dat ben ik wel in ernstige mate geweest. Maar ik heb hard geknokt en ik kan tegenwordig heel goed met alles omgaan, help soms zelfs andere mensen. (zoals nu mijn nichtje; ze is netjes naar therapie gegaan vandaag, joepie!) Alleen mijn lichamelijke gesteldheid, de medische puzzel zoals ik het vaak noem, maakt dat ik soms nog wel even de weg kwijt ben.. Mijn verleden; het blijft pijn doen, maar ik kan er nu wel mee omgaan.
O dat is wel mooi. Snap het wel een beetje. Heb alleen vier maanden na de geboorten van Arun op de paas gezeten en van af daar is het rustig aan beter gegaan. Ben rustiger geworden. God zij dank. Wel zwaar dat je je nichtje in huis neemt wat jevertelde vorig week denk o nee niet weer een met bordeline is zo lastig om je weg te vinden en zeker als je zo jong bent en geen steun van je omgeving ervaard wat ik helemaal begrijp. Hier toen was het stel je niet aan kom op je kan het wel enz. En me maar de grond in boren. Ben er god zij dan zelf verder uit geklomen. Al hoe wel moet wel me vader een compliment geven al hoe wel hij ook een hoop veroorzaakt heeft hij heeft Arun vier maanden in huis gehad omdat me man nu lat relatie in surinamen zat. En ja ook in ben in gestoord door te veel dingen die achter elkaar kwamen. Baby trouwen man weg trauma bevalling enz. En toen kwam bordeline bij mij er uit helaas. Maar het heeft zo moeten anders was ik nu niet geweest wie ik nu ben.
Juist.. en dat is ook precies waarom ik haar nu steun wil geven. Het is zo jammer van al die verloren jaren wanneer je op latere leeftijd pas hulp zoekt/krijgt. Ze is nu 19 (hyperintelligent, maar emotioneel véél jonger) en ze kan er beter nu mee beginnen dan op latere leeftijd. Maar goed, ze moet er wel klaar voor zijn en vooral ook achter staan. Ze is overigens weer thuis bij haar moeder sinds zaterdag, ze miste haar konijntjes. Maar THANK GOD ze is naar therapie gegaan zeg.. Onvoorstelbaar.. Vanmorgen smste ze me dat ze eerder naar huis ging en het was saai, zonet kreeg ik een sms; ik ben toch maar gebleven, we hebben nu muziek en het is eigenlijk best leuk. Ik stond erbij te janken, haha..
als sem spugt dan gilt ie het uit vind het zo zielig denk echt dat ie last van reflux heeft alleen hij slaapt enz wel goed. maar je ziet gewoon dat ie pijn heeft dikke tranen enz. ik dik zijn voeding al in met jbpm dat werkt wel met spugen maar nu hoor ik hem steeds slikken en herkouwen.
@ Lilalief dikke knuff meis!! En je weet het he?! Als er iets is.... @ Ninja Ach wat zielig he?! Dikke knuff @ Hier net ff snel boodschapje gedaan, moest ff eten halen en wat op de post doen. Dus me ouders waren hier ff en lette eventjes op de kids. Scheeld wel ff. Verder ben ik gewoon echt doodop! Gister weer zo laat naar bed gegaan... dus ga de komende dagen (proberen) beetje op tijd naar bed te gaan en beetje uit te rusten... @ Eten vandaag: aardappels, broccoli & kippenpootjes... lekker!!
Even de cadeautjes spammen wat we vanmiddag voor Etienne hebben gehad: een ledikant lakentje met zijn naam erop geborduurd door de moeder van mijn vriendin, een boekje geschreven door de moeder van mijn andere vriendin en haar man heeft de tekeningen in het boek gemaakt en nog een strandsetje... heel erg leuk dus!
hallow, kga zo beetje teruglezen, eerst ff egoën ben met daniel bij de dokter geweest en moet vrijdag met hem naar de kinderarts. hij heeft een niet-constante ruis bij zn hartje. de ha weet niet wat het is omdat het niet heel de tijd te horen is
\ Fijn dat er nu wat gebeurd... afwachten dus... sterkte! Ook al zo'n lieve man, fijn he dat je daar steun van krijgt voelt zo goed! De lieverd!!! Wat vervelend voor Lila dat het spugen weer begint... even afwachten wat de kinderarts zegt dus... Sterkte!
He meid, wat vervelend nou:S Hopelijk is het niets ernstigs en komt het geloof ik wel vaker voor bij baby's. Sterkte meis! Knuf! X
Kga er ff 1 de fles geven en nog ff een eindje wandelen, tis zo'n mooi weer Tot straks maar weer... XxX