De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, mn eerste officiele werkdag zi er al weer op! Ging wel goed, ikmdacht dt ik nerveus zou zijn om weer voor de klas te staan maar was helemaal niet nerveus, tis net als fietsen:)

Wel een luxe, 1 x per week pst de moeder van een vriendin van mij op,doet ze nu al ruim 2 jaar op isa, en nu pas ze ook op melle. Ze let dan ook op het dochertje van die vriendin, is ongeveer even oud als isa. maar nu heb ik de luxe dat ik,nu melle er is, Isa niet meer naar haar hoef te brengen,, maar dat ze nu bij mij huis komt. Het kindje van die vriendin komt dan ook hier,en zo hoef ik niet met de kids te slepen; ideaal.
    nu pas ze nog 1 x in de week op, maar volgend schooljaar past ze 2 x in de week op (Ik ga dan 4 dagen werken, Tijmen is ook 1 dag thuis en ze gaan 1 dag naar het KDV.

Ik vind het trouwens wel een gedoe; kolven op mn werk. Her vervelendse vind ik dat ik niet genoeg kolf; ik heb voor morgen nu 1,5 voeding, de rest moet ie kuntvoeding..

we zien wlel, ik blijf gewoon kolven, kan die tenminste op de dagen dat ikmvrij ben gewoon bij mij drinken

oh..ik hoor wat. be right back...

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo Liedel!
    Leuk dat je er bent! En wat fijn dat je een goede dag op je werk achter de rug hebt! en ook zo'n geluk met je oppas! COOL!
    Jij geeft ook les? Mag ik vragen welke doelgroep? Ik geef zelf les op een MBO.
    Ik heb vorige week mijn eerste echte lesdag gehad. En het was net alsof ik nooit weg was geweest. Je verleerd het blijkbaar niet meer. hihi

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lees alleen vandaag ff terug hor!
    @sorry miranda, hyves doet weer raar, kan niet reageren maar het staat hierboven al ;)
    @hopelijk vannacht beter evenstar!
    @fijn dat de dokter wil onderzoeken lilalief!
    @leuke kadootjes mamamia:)
    zo, en nu weer verder vanaf mn laatste bericht:D

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi ja hier dus het zelfde, je weet:(. begin gewoon soms te twijvelen. net zo als jij. verder een rustig meisje slaapt s nachts goed dus ja wat te doen. Denk dat je net als ik het weer eens bij het cb moet overleggen, ik ga volgende week. Ben benieuwd hoe veel ze is aan gekomen. bedoel genoeg zo niet dan is het voor mij duidelijk wat te doen. ha en door laten sturen. en anders zonder ha zelf naar kinderarts. ik dan

succes er ook mee weer:(

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

leuke kado.s erg leuk;)

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gewone ruis wel ja maar dit had de ha nog niet eerder gehoord:( maar mn boefie groeit wel goed en is vrolijk en alert:)

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik met ons jongste zoontje

8. schatje1

mijn kleine binkie!

9. schatje1

mijn grote bink!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Gup, Succes met Daniël Ik hoop dat het niets ernstigs is! Knuffel!

@ Lilalief! Fijn dat het eten bij Lila beter gaat. Ook fijn dat je nichtje zo'n sms je heeft gestuurd. Wat kan je daar blij van worden he? Ook goed dat eindelijk naar jou klachten gekeken wordt. En ook weer naar je schildklier? Top. Ik hoop dat je snel het beesie een naampie kan geven. En ik hoop niet dat het fybro is.... (zit nu aan de diclofinac en het helpt voor geen meter...)
    En ook al zo'n schat van een man! Ik herken trouwens wat dingen in jouw verhaal die overeen komen met de mijne. Ik vind je een hele stoere chick! dat je van zo ver gekomen bent en nog steeds groeiende bent! Je help nu andere door jouw ervaringen. Helaas voor jou dat je die ervaringen hebt opgedaan. Maar blijkbaar had het zo moeten zijn. Zodat jij kan groeien en andere kan helpen en ondersteunen. (of denk ik nu fout?) Maar blijf op jezelf letten! Jij bent goed bezig joh!

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Er zit er hier één te glunderen op de bank.. ik geloof dat ik het ben! :D

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mamammia, wat heb jij een mooie spullen gekregen! En bedankt voor het mooie bloemetje! hihi Knuffel!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goed zo! Mag ook wel!:D
    (Ik wist niet of je je er van bewust was. Vandaar dat ik het je wilde laten weten. Dat ik echt vind dat je goed bezig bent geweest en bent! Ik vind dat mensen dat te weinig tegen elkaar zeggen. vandaar! hihi;))

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    SChatje! is er ook! haaai!

Ik ga er even een uit haar bedje vissen... ligt boven te knotteren.. hihi Ze was daarstraks in de kinderstoel tijdens het eten in slaap gevallen..

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

@foto's van de jongens: super liefffff!

@donder: graag gedaan hoor, stond op men tafel dacht laat ik er ff een foto van maken en aan jullie 'geven'...

Kun je ook filmpjes op zw.p. zetten of moet je et dan via youtube linken???

16. schatje1

dank u dank u!

@dondersteen: Haaaaaaaai :D

17. mammamia

mammamia Niet meer actief

Zit Ylva al in de kinderstoel? Of bedoel je de wipper?

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi! Hoe is het met jou?!

TRouwens, jouw banner... jij bent goed bezig hoor!
    Wat doe je en hoe doe je dat afvallen?!? Ik wil ook...

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nee, echt kinderstoel... die kan ik redelijk plat achterover leggen... wacht foto zoek ik op...

20. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Zeg dames, hoe zit het eigenlijk bij jullie en de tranen? Om het minste of geringste lopen mijn waterlanders weer, vooral bij ontroering en zielige dingen. Ik had gehoopt dat dit inmiddels wel wat voorbij zou zijn, hoelang gaat dit nog duren??? Donderdag mag ik weer beginnen te werken, kantoch moeilijk met iedere client mee gaan huilen maar ben er wel bang voor...Help!!.

Benthe is vanmorgen geechoot (hoe schrijf je dit???) op haar niertjes ivm de bijoortjes. Over twee weken krijgen we uitslag al kon de echoscopiste mij mij wel vertellen niets raars te hebben gezien!

Deel Deze Pagina