Is echt bagger dat niet voor uit te branden zijn... ARG! Zou voor vriendin schilderij af maken maar ik kan mij er niet toe zetten.. Dubbel! ARG!
Zo hier net gegeten, afgewassen en mijn dreumesje in bad gedaan. Die loopt nu rond met dr knuffeltje. Mijn kleine mannetje ligt nog in bed... slaapt eindelijk!! Morgen krijgt hij weer prikjes Ben wel benieuwd hoe hij gegroeid is, want meneer is duidelijk groter geworden hij doet het nog steeds super op MamaMelk
@ Applaus voor Devin! Groei maar jongen groei maar! (Mama moet dan wel kracht training doen... zwaar joh dat tillen.. hihi)
dik voelen...: vind alleen dat ik dikke/grote (.)(.) heb en flubberbuikie. voor de rest niet echt te klagen met mn 61kg!
Wij begrijpen elkaar... zucht Moet zo sporten... WIL NIET! maar ja als ik wat kwijt wil... moet ik er wel wat voor doen... alleen manlief nog niet thuis... kan dus nog niet weg... ah daar is hij
@ donder tja als ik ga sporten... moet ik er wel de energie tijd ed voor op kunnen brengen, nu is me kaarsje heel klein!! Dus ga zoveel mogelijk rusten deze week, want VRIJDAG heb ik het gesprek dus moet er wel wat fitter uitzien als nu
@ vooruit branden... ik heb juist moeite met gas terug nemen. Ik had dit weekend hardgelopen en capoeira getraind, vannacht amper geslapen... en dan MOET ik toch weer een middag met Renske in de draagdoek wandelen (lees: marcheren), het huis op orde hebben etc. Ben doodop. Eigenlijk dus ook niet vooruit te branden, maar ik ga juist altijd fladderen als ik zo moe ben. @ tranen, nee, maar wel kort lontje. Vandaag stortte mijn garderobekast in elkaar toen ik mijn man zijn onderbroeken erin legde, dus vlogen die onderbroeken door de hele kamer, met de kapotte kastplank erachter aan. Grrrr. En dan ook nog een kat die zijn eten niet kauwt en die dus net zijn brokjes weer uitkotste. Oh echt zo KLAAR kan ik dan met alles zijn!! :x ... maar ja, een lachje van Renske en dan heb ik weer een lang kaarsje met een lang lontje!!!
Ik heb heel veel energie de laatste maand, ben bijna elke dag wel vooruit te branden Manlief zingt liedjes met de kleine: Sinterklaas liedjes, hup holland hup, daar boven op die berg, een kilometer spoor reist er onder mij door... etc... kent dus echt geen kinderliedjes he hahahaha...
Hihi wel grappig komt alen tezamen haha. De mijne zingt in het hindoestaans snap er de ballen niet van. haha. Zelf zing ik kalp eens in je handjes. schuitje varen. beren botje. De nederlandse amerikaan. Een glimlach van een kind. Spiegelbeeld. De vlieger. Bedankt lieve ouders ben ik nu nog normaal of moet ik door gaan met wat ik zing haha.