ok tot morgen ben dood sluit nu af zodat i morgen mijn ogen open kan houden... en jullie kunnen mij herkennen aan bas en sem haha tot morgen truste... dus 11h blauwe bord...
Zal even een foto plaatsen van hoe ik er uit zie of zag, moet nog nieuwe foto maken na me haar kortwiek. Is er wel een net na geboorte van Karishma
O ja heb een blauwe maxi wagen met een luiertas aan de voorkant met een hangnet-je. En hij is rose. Karishma heeft een wit jasje aan en een rose dekentje over haar heen, Ach en ik heb een blauwe zomerjas aan lijkt op een regen jas, En paarse crocs haha. en heb een zwarte broek aan met een jurk met rode en zwart witte strepen. Zo moet goed komen toch haha
Zo was ik weer. Ben erg verkouden en alles zat vanochtend vast. Had er hoofdpijn van. Hielp ook niet echt dat we vannacht wakker werden omdat onze rookmelder afging.. pff. Niks aan de hand natuurlijk. Blijkbaar is dat ding kapot maar daar wordt je niet blij van om half twee 's nachts. Jasmijn ook helemaal huilen, man wat een lawaai. En de eerste keer zet je hem nog gewoon uit maar ja, toen ging hij na 10 minuten weer af. Wéér Jasmijn kalmeren. Maar goed, uiteindelijk heeft boniman hem van het plafond afgesloopt haha en de batterij eruit gehaald. Dat hielp . Maar goed, boniman heeft vanmorgen voor Jasmijn gezorgd dus ik kon tussen 2 voedingen van Mirthe nog even slapen. En daarna lekker even gestoomd. Alleen vanmiddag waren we bij mijn moeder (was vandaag de verjaardag van mijn overleden vader dus ik wou wel graag even ernaar toe) maar toen ze patat ging bakken kreeg ik weer meer last. Gelukkig gaat het nu weer wat beter, straks nog ff stomen en douchen. Hoop ook dat ik morgen weer ben opgeknapt want dan heb ik een etentje van een collega ivm jubileum, bij een héél luxe restaurant! Was trouwens erg leuk bij mijn moeder want mijn nichtjes (dochters van mijn broer) waren er ook en die waren toch druk met Jasmijn en Mirthe. Echt leuk om te zien, ook hoe gek Jasmijn weer met hen is. Jullie maken toch wel foto's morgen! Al ga ik niet mee, ben ook wel benieuwd naar jullie allemaal! Belliebel: fijn dat Dinand's heupjes goed waren! En lees dat je zonder kind lekker de radio hard zette in de auto, dat doe ik ook altijd!! En dan lekker meeblèren haha. Gefeliciteerd met de zoon van de nicht van je man, leuke naam ook! En wat een mooie foto van Dinand! Mama25, heb je link voor psp kitjes onder mijn favorieten gezet, binnenkort maar eens in verdiepen. En alvast gefeliciteerd met je ouders! Knorretje, balen dat het in je verlof zo slecht is gegaan in je klas. Dondersteen, lekker dagje gehad gisteren lees ik! Heerlijk. En die vakantie is idd lekker. Had ik bij Jasmijn ook maar toen liep mijn verlof af in juli dus was het logisch om de zomervakantie meteen maar op te nemen. Maar vond het toen vooral met de bv wel lekker, in die laatste weken kwam daar pas echt ritme in. En zowaar, ook dit keer is dat zo, sinds een paar dagen hebben we echt een schema (7-11-3-7-11). Ik zou gewoon ff flink inslaan in chocolade, daar wordt je vanzelf weer gelukkig van toch! Lilalief, hoe was het optreden?? Fijn dat Lila ws geen helmpje moet. Evenstar, leuk filmpje van Renske en de babygym! Jodela, wat een schattige foto!
Hahah dat je dat al helemaal weet... ik weet het nog niet helemaal. Heb alleen Devin zn kleertjes klaargelegd. Zal zelf wel een spijkerbroek aan doen, maar verder weet ik het nog niet...
@ Boni staan er echt ontzettend veel op, dus zal je wel ff meebezig zijn!! Beterschap, hopelijk voel je je morgen stuk beter!
Tja, mij herken je aan mijn draagdoek (grijs, antraciet, met roze bloem). En aan mijn man met lang haar (die zal me wel afleveren denk ik). Type Aragorn van Lord of the Rings. Als we er rond elven zijn, dan kom ik gewoon naar CS. Wij parkeren denk ik bij Jaarbeurs, daar loop je er ook zo in. Ik hoooop dat ik uitkom met de voedingen. Ik zou Renske bijna om 3 uur wakker gaan maken, zodat ze om 7 uur ook drinkt Ze komt tegenwoordig steeds vaker om 5 uur, dat is dus richting doorslapen. Dat moet ik vooral niet verstoren natuurlijk
hoi hoi hoop dat je snel weer beter bent. En verveled van je pa op deze dag. Sterkte. Rook melder ja haha ken het vande week was fritjes aan het bakken olie wat te heet ging dat rot ding ook af en ik maar ramme op dat ding,. Ging gelukkig naar een paar min van zelf uit maar gggg wat een lawaai. Haal hem niet weg is voor onze eigen veiligheid. Maar snap midden in de nacht dan zou ik ook flink balen en nog erger ook echt schrikken want dan denk je volgens mij gelijk er is brand .
Mijn luiertas: Sheep | Luiertassen | Bulbby.com Maar dan met Ba-aa-aa-aa-ah!!! erop, had geen zin om er een naam op te zetten, hij is duur en moet nog 2 kindjes mee (niet tegen mijn man zeggen van die 2 )
Boni, echt superjammer dat je niet meegaat. Dat wist ik al, maar toch. Veel beterschap met de verkoudheid!! Rookmelders die een eigen leven leiden, het zou verboden moeten worden.
sem word ook nog wel eens om 5/6 uur wakker maar dan neem ik hem altijd in bed en dan slaapt ie gelijk weer aan haha. en om 7 uur word ie weer wakker voor de fles. Zou hem niet wakker maken idd. Sem krijgt om 10 een flesje ik ga stoppen bij een tankstation ik moet wel haha dan maar effe sem op de schoot in de auto is dat voor jouw geen optie???
Nou, we hadden wel een idee hoe het zou kunnen komen. Gisteren het nieuwe speelhuisje voor de kids opgehaald en dat lag in de garage (rookmelder zit in de bijkeuken ernaast). Maar dat ding is gebeitst en volgens boniman zitten daar stoffen in waar die rookmelder op reageert. Maar heb idd eerst maar eens uit ons slaapkamerraam gekeken of ik niets zag (vanuit de slaapkamer kan ik de buitendeur van onze bijkeuken zien).