De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hier nog ff spam van de leuke woezel en pip autootjes:

2. mammamia

Beetje klein, maar ach:

3. mammamia

@guppekop: Ik probeer je morgen ff te pb-en, was nogal een lang verhaal:p en heb vandaag nog geen tijd gehad om erop te reageren:D

Nu ga ik echt sluiten, over en uit! Tot morgen!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    doe maar rustig aan hoor. heeft geen haast:p die hebben we al gehad:p

krijg je foto's niet geopend, internet is weer te traag, misschien morgen.

weltrusten en tot morgen dan maar denk ik. Ik blijf nog ff zitten tot wim weer binnen is, die is aan het spuiten buiten

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Er zijn meerdere middelen, ook zonder alcohol.
    Misschien iets anders vragen?

Lila heeft nu Losec, het was even puzzelen hoe ik dat moest geven maar nu weet ik het en gaat het redelijk..

Het is een pilletje, ik laat het in een klein lepeltje water uiteen vallen, dan krijg je bolletjes.
    Die mogen niet kapot i.v.m. de bescherming tegen het middel binnenin.
    Dan beetje drinken uit de fles.. fles eruit, lepel erin, en voor ze kan protesteren de fles er weer in.

Werkt als een trein!

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    hahahahahahahahahahaha!

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lila ook!

Beentjes 90graden in de lucht en HOPPAAAA op de zij.. hihi..

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ikke kan dat! :p

En ik mis het.. wil graag weer aan de slag ermee zeg!
    *zucht* gauw beter worden.. snik..

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja zo kan het ook hihi.

Die zantac doe ik zo.

Beetje waterlauw dan beetje voeding en een scheutje limo, mixen dan de zantac op zuigen en zuig ook gelijk wat van dat mixje er door. Dan geef ik het haar brullen natuurlijk. En nog wel wat weg spugen maar wel minder. Dan nog een spuitje met dat mixje voor de vieze smaak van die zantac.

Bedankt voor de tip lila. Had van de week al de ha gebeld voor een ander middeltje maar moest dit eerst proberen. :(

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb geluk sem vind het niet lekker want hij trekt echt een vies gezicht maar houd het wel binnen gelukkig.

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

goedemorgen

@ hier redelijke nacht gehad. zometeen me moeder ff ophalen want moeten even het een en ander in de box zetten. Verder ff wassen en kleertjes vouwen en opruimen hahah.

Me bedje ;), grote hij was er niet en kleine hij las in dromenland.

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    heeee...

Zit me brak op de bank voor te bereiden op een lange dag werk, Renske komt opeens 3 keer per nacht af en toe... geen idee wat er met haar is, maar we gaan nu toch maar proberen of ze niet beter slaapt als ze in haar eigen kamer ligt. *snif*

Zit dus een beetje door mijn energie heen. :(

Gisteren druk dagje gehad, ben niet bijgelezen dus, sorry! Nu alles klaar maken voor kdv en werk, nog even thee drinken (en na mijn kolfsessie op werk ga ik ook voor de verandering voor de KOFFIE, pfff).

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen.

Hier lekker geslapen. Kinderen ook.

Karishma van 9 uur tot 7. En ze lijkt wat beter in haar vel te zitten;)

Ze zit nu tv te kijken. Op ned3. Ze geeft af en toe een gilletje dat ze het leuk vind volgens mij haha. Ze is in elk geval stil.

Wat te doen vandaag. Weet het nog niet, Moet nog een berg was weg vouwen. En als ik een berg zeg bedoel ik ook een berg haha. Er ligt haast geen rompertje meer in de kast. En had er wel een stuk of 15 haha. Ze zijn wel allemaal schoon maar nu nog in de kast.;) Luie ik.

Prettige dag allemaal.

Evenstar idd maar eens een lekker bakkie koffie. Heb je al een test gedaan?

Mama25 ook een leuke dag zo te lezen.

Ninja fijn dat Sam het wel neemt zonder poespas verder. Had hij ook wat bij werkingen?

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Neuh, ga ik ook niet doen. Heb op de BV pijler een topic en daar schreven wel meer dat ze met Cerazette/ontzwangeren last van misselijkheid hadden en het is echt heel heel onwaarschijnlijk. Ik ben zelfs nog niet ongesteld geweest. Maar misschien dat ik voor de grap weer op 7 juni test, de dag van mijn NOD vorig jaar (posi test van Renske!).

Fijn dat Karishma wat beter in haar velletje zit!! En jij lekker wel kan slapen...

*jaloers*

Ik heb lekker bij Simon Levelt een kopje koffie gehaald en ik ga eerst nog even wat forummen voor ik aan de slag ga. Heb het wel verdiend ;)

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    halloo
    Hebben de meeste goed geslapen? ik niet echt, weet niet wat het is maar word telkens wakker snachts terwijl daniel wel doorslaapt:(

to do: badkamer denk ik maar vandaag. Moet ook nog was vouwen en strijken dus zo maar eens beginnen denk.

arme evenstar:( zit er verschil tussen als je een drukke dag heb of rustige dag? KOFFIE! jakkes. heb het gedronken maar vind het nog steeds vies!

mama25, ja dat kan natuurlijk ook nog, had ik niet aan gedacht:D

naaien: kan het een klein beetje. heb een naaimachien en kan dr ook wel wat mee prutsen, maar of daniel de kleertjes dan nog aan kan is wat anders:p Heb wel heel tijd samen met mn zus shirtjes bij zeeman etc gehaald en die zelf opgevrolijkt met lint enzo, maar dat vind ik niks voor jongens:D

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dan kunnen we elkaar van het werk houden:D

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja goed plan :) Ik drink heeeeeel langzaam... pff ben die koffie niet meer gewend, ben helemaal stuiterig nu :D

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ evenstar jeetje meis!! Knuff!!

@ Pnirmal ook lekker geslapen dus...

@ guppekop iedereen druk aan de schoonmaak hahah

@ koffie: nooit een koffie drinker geweest en nu regelmatig :)

Net ff me moeder opgehaald dus zometeen ff opruimen enzo, want zo als het er nu aan uit ziet is 7 juni mijn eerste werkdag :)

Ff mijn meisje spammen met dr staartje ;)

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ah gelukkig, ik voel me nu namelijk een erg ontaarde BV-mama, zit ik lekker caffeine in die melk te doen... maar ik MOET echt even koffie, ben superbrak... :D

Leuke foto van Jaylinn, tis zooo'n cutiepie!!!

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pas maar op dat je geen stuiterende renske krijgt:p

schoonmaak... weinig zin om te beginnen. Vind het hier veel leuker dan in mn eentje in de badkamer:D

Deel Deze Pagina