Haha evenstar, even ZP als beloning voor je nachtelijke avonturen met Renske... Maar jee wat balen dat ze nu zo vaak 's nachts komt! Ik ken het, met het cruciale verschil dat ik 's ochtends niet hoef te gaan werken! Sterkte. Enneeeh, koffie kan geen kwaad hoor! Ik drink af en toe ook een bakkie. 2 x per week ofzo. Ook drink ik elke avond een glas wijn, eentje maar. @koorts en zetpillen: Oli heeft gisteren zijn prikken gehad en had 's avonds 38,7. Ik heb hem geen zetpil gegeven. Ik denk dat die koorts niet vor niets is, het is een reactie van zijn lichaam om antistoffen op te bouwen. Ik heb hem wel in een bad gedaan van 35 graden. Hij heeft wél lekker geslapen. Kwam maar 1 keer vannacht Juppie!
YouTube - Tycho en Olivier zingen samen Een filmpke van Olivier en z'n papa, zo leuk! Samen zingen! (al kunnen ze geen van beide toon houden )
hey allemaal, jodel, wat een leuk/lief filmpje van je 2 mannen. mama jaylinn is echt mooi meisje echt leuk al die foto`s die je af en toe van haar spamt. dondersteen. als bram niet meer op zijn buik wil liggen dan zet hij het gewoon op een huilen terwijl hij zijn hoofd wel omhoog houd. verder wel lekker gewerkt gisteravond. maar vannacht wel slecht geslapen. bram houd er geen rekening mee dat je avond dienst heb gehad. manlief had wel een lekker nachtje. ik heb de laatste voeding van 24.00 gedaan ik was toch nog wakker dus manlief kon doorslapen. guppekop leuk die foto van daniel in die in de spiegel kijkt.
Komt Bram 's nachts ook nog voor voeding? Of is hij gewoon veel wakkeer 's nachts? Olivier heeft sinds vorige week nog maar 1 voeding nodig 's nachts.... ben echt blij daarmee want bijna 3 maanden lang om de 2,5 uur gewekt worden breekt echt op Gaat verder alles oké met jullie gezondheid?
Zo ook weer bij. Zag nog een heeeeele leuke foto van Jaylinn voorbij komen. Oooh wat een lekker meiske is het toch. Hier vanmorgen naar de tandarts geweest. Heb 1 gaatje. Zucht, en ik heb al zo'n enorme hekel aan de tandarts. Ik had volgens hem maar niet zoveel beschuitjes moeten eten hihi. Ach, hoef pas in september terug te komen, want het was een iniemini gaatje. Is gelukkig dus nog wel een end weg. Hier een errug lekkere nacht gehad. Dinand heeft geslapen tot half 9 vanmorgen. Hij gaat het elke 2 weken steeds iets langer maken lijkt wel. Mij hoor je niet klagen hoor, vind het allang best. Vanmiddag even met manlief en zoonlief de stad door banjeren. Heb er zin in. Gaan we gelijk even bij de prenatal spieken voor die leuke zonnewering.
@evenstar Ik was laatst ook een beetje misselijk en nog niet ongesteld, maar wel al twee weken volledig gestopt met borstvoeding! Weet jij soms (uit het bv forum) hoe lang het kan duren nadat je volledig gestopt bent?
Vuilak dat mochtie niet van mij want daar word het schip niet schoon van en ik wilde de ramen open kunnen doen zonder alle stof binnen te krijgen
Hihi. Slecht slapen. Zit je iets dwars, meestal kan ik niet slapen als ik ga liggen piekeren. Evenstar ja idd lekker geslapen, En idd voor de grap op 7 juni testen haha.'' Ja ze lijkt lekkerde in haar vel te zitten. Ze lag vanmorgen in de wipper lekker tv te kijken ga ik haar pakken zat ze weer onder de spuitpoep. Nu al een paar dagen. Dus ze is nog niet lekker. Ze kunnen je aardig foppen die kleintjes. S morgens net lekker wakker zijn ze vaak lekker vrolijk. Daarna merk je al weer snel dat er wat is. Ze ligt nu in haar bedje en slaapt nog voor hoe lang weet niet zullen we wel zien haha. Had ook temp maar weer op genomen was 37.7 Best hoog voor de ochtend. Grrr maar nog geen reden om naar de ha te gaan. Zo wel is ha dicht bij of voor het weekend de hap. Twijvel wel of het misschien toch met de zantac te maken heb. Gek word je er soms van Sorry van mij ego bericht
Jaylinn lekker meisje. Koffie. Ben een echte koffie leut heb er nu al drie op mmmmm... Ik stal al de koffie uit me moeders koppie toen ik net kon lopen dat was rond de 14 maanden. En heb als kind altijd koffie gedronken dronk het gelijk mee met me ouders. Me zusje niet, Die is pas koffie gaan drinken toen ze zwangewas van haar oudste dochter nu 16 jaar gelden. Maar koffie mmmmm. Wel met zoetjes haha. Vroeger met melk en suiker. Eerst de melk er af toen de suiker vervangen voor zoetjes.
Haha. Die van mij kan ik af en toe wel wurgen. Dat gesnurk:x Zeg dan draai je om wel tien keer en dan word die boos omdat ik hem steeds wakker maak ja luister dan meteen. Soms denk ik wel eens gooi je me bed uit. Als ik eenmaal slaapt heb ik er geen last meer van maar daar voor :x:x:x. Die van mij was woensdag in eens heel laat thuis rond 10 in de avond was die naar zijn eigen huis gegaan( Niet erg maar geef dat even door), En dacht bij me zelf de geschiedenis gaat zich herlalen. Dat deed hij toen ook al toen we getrouwd waren. Zo maar weg blijven niet de tel opnemen gokken enz. Dus ik hou me hard vast. Het ging juist zo lekker en doe echt alles om hem te plezieren. Niet klagen vrij laten enz. Hij eet hier slaap hier was hier. Enz vraag geen geld niks. GRrr miss toch weer tijd om richting een lat te gaan als het zo door gaat. Wel jammer voelde wel weer lekker dat samen zijn. Ondanks zijn nukken( Natuurlijk ook die van mij).
kom alleen ff zwaaien. ik ben aan het kolven op mn werk en ff mn mail aan het checken...vandaar dat ik geen hoofdletters gebruik want heb maar 1 hand vrij... straks nog ff een paar uur lesgeven, en dan examens nakijken...vwo 6 heeft vandaag engels en ik heb 2 vwo 6 klassen duds dat wordt het weekend lekker nakijken...zucht... kus, liedel
snurken doet hij niet vaak. hij ligt letterlijk dwars in bed. engels... vond ik nooit leuk. eindcijfer: 5, viel me nog mee
Net ook zitten voeden Ik ga even iets nuttigs doen! Beetje studeren, moet nog wat boodschappen doen en de was nog doen. Doei!
Net ook de fles gegeven en de kleine ligt er nu lekker in. Even een bakkie thee en dan ga ik even stofzuigen. Doei doei