De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

:( Is nu iedereen weer weg hahah, Blijf ook niet te lang wil op tijd naar bed. Ben ongi geworden dus voel me alles behalven fit, een ding scheelt vier a vijf dagen rust:p

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Idd balen van die test. Maar is die pepti zo duur?? Heb het wel eens gehoord maar weet het niet zeker? Hoeveel kost dat dan en hoeveel kan je terug krijgen van de verzekering dan?

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whaha! ok. was lekker dus?
    Ik zou willen dat ik afgevallen was...sorry, bedoel er niets mee.
    Ik moet helaas weer 10 kilo kwijt... + wat er al teveel aan zat... zucht! Dus moet 30 kwijt... BAgger!
    Ik ga als ik weer ga werken meer regelmaat krijgen dus dan ga ik weer echt netjes eten. Alhoewel... ik ben de afgelopen dagen goed bezig geweest...:)

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik kan hem weigeren hoor, dan moet ik gewoon de voeding zelf betalen en rekening houden met de bijvoeding straks.
    Maar de homeopaat zegt dat hij haar van de allergie af kan helpen.
    Aangezien hij mij ook van een aantal allergien af heft geholpen geloof ik dat wel, plus hij kan het meten.
    Daarna durf ik zo'n test uieindelijk wel aan, maar dan nog, is het niet meer nodig is doen we het gewoon niet.
    Normaal is zo'n test een test van langere tijd, gewoon koemelk toevoegen aan de voeding, maar omdat ik dat al helemaal niet wilde zou de test bestaan uit 2 ochtendopnames en dan de ene dag koemelk en de andere dag pepti, met een pauze van 2 weken.
    Dan kijken op welke dag ze reageert, en niemand weet wat ze elke dag gekregen heeft, achteraf pas.
    Maar goed.. ik wil dat dus ook niet, als je pijn hebt is 2 dagen bijkomen van zo'n allergie al veel!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    bleegh! ongie. Whaha! ja ja... rust. hihi;)8)

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja ik herken dat :D. Van daar ik nog steeds te zwaar ben, Ik geef er eerlijk gezegt niks meer om blijf flink en zeer zeker een lekker bek:p:(

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zo moeilijk is Nederlands niet, je moet alleen maar goed lezen.

ANTILOOP = middel tegen diarree

BEDACHT = naast bed nummer zeven

ACHTERAF = min acht

CONTINENTEN = inenten op een delicate plaats van het lichaam

PAPIER = zwaarlijvige Ier

MINISTER = heel kleine ster

KRAKELING = zoontje van een inbreker

PROFEET = professor aan tafel

KAARSRECHT = recht om kaarsen te vervaardigen

VERTROUWEN = In het buitenland trouwen

UURWERK = werk dat per uur betaald wordt

MINIMAAL = kleine maaltijd

PANAMA = vader laat moeder voorgaan

KIESKEURIG = tand in goede staat

MISLEIDER = priester

POLITICUS = zoen van een politieagent

EILEIDER = autoritaire kip

KOEPON = nachtgewaad voor rund

OORDEEL= lel van oor

PALING = vader van chinees meisje

SUPER-DE-LUXE = onbetaalde benzine

UITDRUKKING = einde van constipatie

VERZUIPEN = drinken in het buitenland

THEOLOOG = Theo vertelde de waarheid niet

UITZONDERLIJK = begrafenisondernemer op reis

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    25 euro per bus, dus 100 euro per maand ongeveer.. toch best prijzig!
    De verzekring vergoed volledig als de allergie bewezen is.
    Maar weet je, mij zit het niet lekker dat het dat mijn baby pijnigen is om geld te besparen... dat doe ik niet..
    Alleen als er ook andere voordelen voor haar zelf aan zouden zitten.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mij boeit het eigenlijk ook niet zo. Vind mijzelf er wel goed uitzien zo. Alleen mijn knieën, voeten en enkels zijn het daar niet mee eens... zak er wel eens door heen ivm reuma
    Is zo lastig als ik er zomaar bij ga liggen. Ziet er zo slordig uit. hihi

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ze zeggen toch wel eens hoe ouder de man hoe minder de man nou die van mij is 43 en lust er nog elke dag pap van:(.Daar word je onderhanden gek van echt. Ja je zegt wel nee maar een sjaggo man in huis die al niet veel zegt ja het is hangen of wurgen hier. Hoop dat Karishma snel lekker een ritmetje heeft,

Heb ik hem niet meer nodig :p. ( Meen dat niet hoor) Ze heeft ons juist weer dichter bij elkaar gebracht;)

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Me too!! :(
    Alleen zat ik er voor de zwangerschap al mee, ik at supergezond, ben bij verschillende diëtistes geweest die het ook al niet meer weten en blijf zo'n 2 kilo per jaar aankomen.
    Ik weet niet waar het stopt, en gezonder eten kon niet, stoppen met eten al eens geprobeerd maar da's helemaal slecht.
    Was voor de zwangerscap bij een internist maar moest pauze vanwege de zwangerschap.
    Binnenkort weer een afspraak maken.. het is waarschijnlijk iets hormonaals, kwam ik achter toen zwanger worden ook lastig ging.

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja dat is ook weer waar. En tijdens de zw ben ik ook op me plaats gewezen met me suiker;) Dus moet toch weer verstandiger worden:$

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lastige situatie. Ik weet niet wat ik zou doen... ik wil mijn schatje natuurlijk ook geen pijn doen. Zucht!

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Tjee, jij hebt wel een hitsige kerel zeg :D Wij hebben ook al wel seks maar ik moet zeggen dat de borstvoeding niet helpt. Ten eerste denken mijn borsten dat er gedronken wordt als er mee gefriemeld wordt :) Dus eh... als je dan bedenkt dat ik een enorme toeschietreflex heb... :) Daarnaast is het zo dat ik na een dag met 6 voedingen ook wel eens even wat rust aan mijn lijf wil. En het doet nogsteeds pijn :(

Kut van die ongi... da's dan weer een groot voordeel van bv. Helaas heb ik wel spotting/doorbraakbloedingen door de minipil :x

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Lilalief OMG! iets hormonaals dat je dikker wordt. Bagger! Hoop dat ze vinden wat het is en dat er iets voor is dat 't kan stoppen!

@ Ja, gezonder eten... moeilijk. hihi Ik ben al trots dat ik alweer aan het sporten ben...

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja ken het maar bij mij blijft het dubbel.

Met Arun was ik binnen vier maanden zwanger,

En karishma is zo onverachts nooit meer verwacht na 8 jaar niks gebruiken en dacht dat het door me dik zijn te maken had, Maar met Arun was ik ook al over de 100 kilo.Wel tien jaar jonger dat wel. Maar heb blijft raar:(

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ja! hitsige kerel... whahah! vind dat echt een grappig woord. Hitsig... hihi

18. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Zo ben d'r ook weer bij. Even mijn reacties plaatsen:

@Belliebel: hahaha goed zeg dat je zo van je afgebeten hebt in die winkel! Super! En niks mis met werken hoor ;)

@Ninja: sterkte, balen zeg :(:(
    Inderdaad lekker verslaafd ben jij hihi

@Actie: ehmmm ja wij hier wel, tot ik de Mirena een maand geleden kreeg, want sindsdien was ik non-stop behoorlijk ongesteld. Blehg... vandaag is 'ie eruit gegaan. :D
    Mijn man heeft gelukkig na alle bevallingen volop geduld en begrip gehad. Nooit gepushd of gezeurd.

@Bhappy: fijn dat het goed ging op het consultatiebureau. Mooi gewicht al met 9 weken he?

@Dondersteen: ieuw megairritant als zomaar iemand aan je kind zit :(
    Leuke foto van Ylva en haar verloofde!

@flessen: Tygo krijgt dus nog volledige BV, maar ik geef gekolfde melk mee naar het KDV. Nu al 2 flessen van 175 ml. Dus morgen ga ik voor de 200 ml. Dat wordt kolven! hahaha

@evenstar: gelukkig heb je een goed gevoel over hoe ze omgaan met Renske. Da's toch het belangrijkste. Maar inderdaad niet ok als je niet serieus wordt behandeld. Ze hebben in ieder geval wel eerlijk gezegd wat ze dwars zat ipv het onderhuids te laten sluimeren. Dat is ook wel weer wat waard, toch? Ik hoop dat je je er een beetje beter over gaat voelen.

@Cerazette: ik vroeg vandaag aan de huisarts of ik die kon krijgen nu de mirena eruit was, maar hij gaf aan dat als ik al somber en bozig word van de mirena, ik daar helemaal niet aan moet beginnen. Dus tot mijn mans sterilisatie zijn we vogelvrij *eng* (we gaan natuurlijk wel condooms gebruiken)

@Gup: fijne vakantie!!

@ladytijger: irritant dat je niet goed opknapt. Hopelijk gaat het nu toch snel eens beter hoor.

@Lilalief; pff jullie blijven ook tobben met Lila he? Vervelend met zo'n kleintje. Ben benieuwd wat de homeopaat maandag zegt.

@wat ik heb gegeten dondersteen? Haha: spaghetti en daarna samen met mannie in turbotempo het huis schoon gemaakt. Nu ff typen met een bakje yoghurt en 10 uur naar bed.

@Dondersteen, vind je het dan niet zwaarder om iets teveel te wegen? Ik ben niet echt stevig, dus weet niet hoe dat voelt, maar kan me voorstellen dat het minder prettig voelt?

@Nederlands is niet moeilijk: hahaha geweldig.

@Pnirmal: jij hebt het nogal te stellen met die man van je he? Pfff die van mij kan ook een aardig portret zijn hoor ;)

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik wacht af hoe het gaat met de homeopaat, die test wacht maar een poos en ik betaal de voeding zelf wel.

@ reuma, ik heb nog steeds pijn in mijn handen en nu de knieën erbij.
    Heb een doorverwijzing naar de neuroloog, maar ik weet zeker dat het geen carpaaltunnel is..

De homeopaat heeft doorgemeten en zegt dat het acute reuma is (waar ik dus wel in kan komen want dat is wat ik voel) en dat hij me eraf kan helpen.
    Mijn moeder had 3 jaar geleden precies hetzelfde en is nu volledig pijnvrij!
    (Die homeopaat van mij komt nu wel vaak ter sprake he, haha)

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ben nu 10 kilo onder de 100.... zucht! En ik heb duidelijk te weinig lengte voor mijn gewicht. hihi

Deel Deze Pagina