De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hallo dames..

Ik ben vandaag bij een orthomoleculair arts geweest.
    Al mijn klachten passen volgens hem ook in het plaatje van een schildklieraandoening.
    Daar komt bij dat mijn schildklier ook pijn doet als ik er op druk, en als ik slik hoor je een "klik", dus kennelijk is hij ook verdikt.
    Hij heeft bloed afgenomen voor onderzoek, en in heb een testkitje meegekregen om ontlasting op te sturen voor darmflora onderzoek.
    Omdat sommige bloedonderzoeken op de kweek moeten, duurt de uitslag 6 weken.
    In de tussentijd heb ik vast aanvullende vitaminen gehad, die ik, ongeacht aandoening, sowieso goed kan gebruiken voor energie en spieren.

Spannend..

2. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Boni: ook weer aan het werk! Fijn dat het bevalt.

@belliebel: goed dat je de bv zo lang hebt volgehouden met al dat kolven! Maar nu niet meer kolven op werk... daar ben ik best een beetje jaloers op hihi
    Enne... gave ring!

@Lilalief: een schildklieraandoening pfff... is daar iets aan te doen? Je krijgt het wel voor je kiezen zeg.

@Kolven: hoeveel drinken jullie kindjes overdag? Tygo drinkt 2 flessen van 200 cc, dus ik moet 400 cc kolven op werk. Meestal kolf ik 300...

@Doorslapen: ook nog steeds niet. We zitten nu op: 7 uur, 10 uur, 14 uur, 18 uur, 22 uur, 3 uur. Dus nog steeds 1 late voeding en een nachtvoeding.

@Buikpijn: ik heb van de week de echo gehad, maar er was (gelukkig) helemaal niets op te zien. Alle organen waren goed en ik heb dus geen galstenen. Nu heb ik een verwijsbrief voor de internist, die gaat naar mijn maag kijken. De wachtlijst is 8-12 weken!!! Dussssss........ ik moet nog even door met de pijn en de misselijkheid. Ze denken trouwens nu aan een maagzweer of een irritatie van het maagslijmvlies. Allemaal wel te verhelpen!

@Werk: beetje onzeker nog. Nog steeds geen opdracht, maar ik ben ook aan het solliciteren voor een vaste baan. Als ik voor 1 juli geen opdracht heb, is de kans vrij groot dat mijn contract niet wordt verlengd namelijk. Die sollicitatie bij de bank loopt weer! Daar hoor ik volgende week meer over.

Maar verder gaat het allemaal heel goed! Tygo is voor mijn gevoel zo enorm hard gegroeid. Ik ben heel benieuwd hoeveel hij weegt. Maandag gaan we naar het CB. Levi en Sven doen het ook super. En vanaf na de zomer, gaat een vriendin van mij de jongens 2 middage n en een ochtend bij ons thuis opvangen. Heerlijk vind ik dat, dan hoeven ze minder naar het KDV en zijn ze vaker thuis.

Nou vandaag druk dagje, want ik ben alleen met de boys (man=werken). Straks naar de kapper (hard nodig) en vanmiddag naar een feestje (Tante wordt 65). Morgen heerlijk dagje naar de sauna met mijn schoonzusje.

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik ben benieuwd... ziet er volgens mij heel mooi uit:D

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Hier een redelijke nacht gehad, was alleen weer laat geworden hahaha! Maar wel gezellig. We gaan zometeen ff met Jaylinn naar de stad, ff schoentjes kopen. Verder rustig dagje.

@ Bv: Devin krijgt 2 flessen kunstvoeding op een dag. Bv loopt erg terug, en ik heb nu ook even niet de energie om er zoveel tijd in te steken het weer op te krikken. Kolven is hier nauwlijks, soms 60, soms minder. Mijn energie is beetje op...

@ Angel veel plezier/sterkte vandaag!! Alleen met je boys!
    Fijn dat je vriendin ook beetje gaat oppassen

Fijne dag allemaal!!

5. mammamia

Nou meid, das ook niet niks. Maar wel 'fijn' dat je nu waarschijnlijk weet waar het vandaan komt en dat het waarschijnlijk geen fybroablabla (weet niet hoe je dat schrijft hihi) is... Hopelijk doen de vitamientjes goed hun werk en krijg je weer even wat meer energie en soepele spieren. Sterkte!

6. mammamia

Succes met een baan zoeken... en afwachten op je soll. bij de bank.

Veel plezier vandaag met je drukke dagje en heel veel plezier morgen in de sauna! Lekker zeg, heb ik ook wel zin in:D

7. mammamia

Ohohoh, was het weer gezellig met 'vriendlief' :p Ah, heerlijk toch, weer een man in je leven:D Veel plezier met schoentjes kopen...

Jammer dat de borstvoeding terug gaat lopen. Wil je ermee stoppen?

Fijne dag!

8. mammamia

Goedemorgen dames,

Hier weer zoals gewoonlijk een heerlijke nacht gehad. Laatste fles om kwart over 7, kwart voor 9 op bed en doorgeslapen tot ... uh... weet het niet eens, men man heeft em de fles gegeven vanochtend en ik heb hem niet eens gehoord... rond half 8 ofzo...:D

Kleine man ligt nu weer even op bedje, mama is aangekleed en gemake-upt en gaat zo ff stofzuigen, er zit al een was in... Straks even langs de apotheek om de anticonceptiepil op te halen en rond 12 uur komt er een vriendin waar ik sinds een jaartje weer wat meer contact mee heb. Zij heeft Etienne nog niet gezien, dus dat is wel leuk. Waarschijnlijk gaan we dan ook nog ff de stad in. Heb er zin in! Hier aan de overkant is vanmiddag feest vanwege een tijdje terug geopend voetbalveld (pannakooi) voor degene die dat iets zegt... ze gaan een voetbaltoernooi doen en voor de kleintjes is er een springkussen. Zal wel gezellig druk worden dus in de straat...

Iedereen een hele fijne dag gewenst met dit prachtige weer!

Liefs, Steph

XxX

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goeiemorgen allemaal,

Hier ook weer een goede nacht gehad. Mannetje werd om half 6 even wakker, maar na zijn speentje te hebben gegeven is hij nog heerlijk gaan slapen tot half 8. Manlief moest vroeg op vanmorgen voor een voetbaltoernooi in Ermelo. Die is dus de hele dag pleitos. Kleine mannetje ligt nu heerlijk te slapen in bed. Straks denk ik even lekker richting action. Gelijk maar even bij Montel binnenlopen hoe het met onze bank ervoor staat. Zou hem binnen nu en 4 weken geleverd moeten krijgen. Ben benieuwd.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen!
    ben weer uitgeslapen. daniel kwam op kwart over 7, gevoed, even gespeeld, nog beetje tiet en toen geslapen tot kwart voor 9 en liggen knuffelen enzo met zn 3tjes

ja, lange papa en kleine mama:D worden best vaak nagekeken in de stad:D

Lilalief: hele zachte lieve knuff voor jou!

mama25: (weer) verliefd of euh... nog gewoon vriendschap:D leuk, schoentjes kopen! voor anderen dan. als ik zelf moet vind ik het niet leuk

mamamia: etienne ook op het springkussen?:D

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi hoi,

Ben weer aan het werk geweest... dan heb ik gelijk geen tijd meer om hier te kleppen. *BAAL!*

Hoe is het hier? Hoop goed!

Hoe is het hier? Eh, goed en niet zo goed.
    Positieve puntjes: Ik ben al iets wat afgevallen! JOEHOE! (ook al is het maar 1 kilo) En mijn ouderschapsverlof is nu echt geregelt voor aankomend schooljaar.

Min puntjes: Ylva is steeds zo van de leg als ze op het kdv is geweest. Ze eet daar zo slecht. Ze heeft gister met 2 voedingen maar 1 voeding op die ze normaal thuis nuttigd. Zelfs door haar weer wakker te maken om 23 uur heeft ze nog niet alles op van wat ze normaliter op heeft...
    Normaal is gemiddeld 4x200. En gister zat ze met 3 flesjes op 300 ml... En zwaar oververmoeid. Wat moeten we er nu mee? We zijn 4 dagen bezig om haar weer in het ritme te krijgen en dan weer 2 dagen kdv en hopa we kunnen weer bij gaan voeden... krijg er nu al wat van...

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Guppekop op dit moment wel wat meer dan alleen vrienden... het gevoel begint langzaam weer beetje terug te komen. Het werd gisteravond ook wel erg gezellig ;)

@ Hier schoenen gekocht voor Jaylinn, echte all stars. Zilver kleurige met soort glitters echt stoer! :)
    Verder behoorlijk last van me rug... heb vanavond dan ook een massage tegoed ;) verder behoorlijk moe... pfffff
    Zometeen lekker kippensoepje eten met turks brood hmmmm :)

@ donder knuff!!

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden..

alles goed hier hoor!! kleine groeit erg hard :)

sta alleen al een paar dagen met koppijn op en beetje misselijk :(

kusjes

14. mammamia

Joehoe, 2 mijlpalen vandaag: Precies een jaar geleden deden we een postivie zw. test en sinds vandaag kan Etienne ook van zijn rug naar zijn buik draaien, buik naar rug deed ie paar weken geleden al eens. Wat wordt ons mannetje alweer groot, zucht...

@guppekop: Etienne is niet op het springkussen geweest:p

15. mammamia

He bah, das vervelend... sterkte! Hopelijk is het snel weer over... ongesteld?

16. mammamia

Jaaaah, hebben jullie gezoend? of meer?:D:p hihi...

Klinkt als mooie schoenen hoor.
    vervelend dat je last hebt van je rug, maar weer een goed excuus om een massage te krijgen hihi...

Eetsmakelijk

17. mammamia

Yeah, scheelt weer een kilo:D

Vervelend dat het moeizaam gaat met Ylva op het kdv en de voedingen. Heb zo 123 ook geen tip voor je... Sterkte!

18. mammamia

Sjonge, waar is iedereen nou toch weer? We moeten de pagina's wel een btje vol krijgen hoor:p

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

:) ja we hebben wel gezoend ja! Vanmiddag gaf hij me ook een zoen, en Jaylinn erna ook zo schattig!

Ja wel vervelend van me rug, maar idd goed excuus voor massage!

@ hier net gegeten, hij heeft afgewassen en ik de kids in bad gedaan. Devin ligt er net in en Jaylinn gaat zo ook. Vanavond ff lekker filmpje kijken samen... 'komt een vrouw bij de dokter'.

20. mammamia

@mama: ah wat schattig, zwijmel:D

Is wel een goeie film jah... veel plezier!

Deel Deze Pagina