O meid toch, wat naar... sterkte! Laat ff weten hoe het is afgelopen... Tijdje terug was er toch ook al iets met hem, of was dat iemand anders?
Gewoon een paar hapjes. Denk dat eenheel potje in 1 keer niet heel goed is voor een eerste keer. De eerste 2 happen keek hij bedenkelijk, maar daarna zat hij erop los te smakken hihi.
Whaha, aah vrijdag zagen we in de stad zo'n spuitbus oranje voor in je haar. Zegt manlief, zullen we het bij hem in zijn haar doen. Whaha aaah, nee doe dat maar niet, arm kind.
Jah, wij geven Etienne ook nog niet het hele potje hoor. Gewoon om even wat te wennen aan de smaken, hij keek ook de eerste keer heel bedenkelijk maar doet nu elke keer zijn mondje open als er een nieuw hapje komt en sabbelt het weg jah. De slabbetjes worden wel gelijk een stuk viezer he? haha...
Hihi heeft hij een tijd niet gehad die hanekam. Zijn haar was helemaal uitgevallen op de bovenkant van zijn koppetje. Nu kan het weer heb ik van de week ontdekt. Gewoon met het borsteltje tegen de haren in (wel eerst lotion over de haartjes heen) en dan met je vingers de haartjes omhoog zetten. Vind het ook uberschattig bij hem staan.
Ja inderdaad, je blijft wassen hihi. Hij wist de eerste keer ook niet wat hij met dat lepeltje moest whaha. Hij zoog het eraf en deed net alsof het zijn fles was. Maarja, denk ook wel dat hij er een beetje aan toe is. Hij zit, als wij zitten te eten, het eten uit onze mond te kijken. In het boekje van het cb staat ook dat dat een teken kan zijn dat je kind toe is aan vast voedsel. Van de week maar eens andere smaak proberen. Worteltjes viel in ieder geval wel goed bij hem. Nu zijn poepluier maar afwachten hihi.
Pfff er zijn echt mensen die hun kind zoiets aandoen. Kijk is het kind een jaar of 2/3 prima. Maar 4 maanden, neeeeh dat doen we maar niet!
Pfff krijg spontaan de zenuwen. Heb a.s. dinsdag het beslissende gesprek over of ik mag blijven op mijn werk ja of nee. Heb er eigenlijk niet zo'n heel goed gevoel over. Bleeeh.
Thnx meiden! Ben idd blij dat ik niet helemaal alleen ben nu... Mijn moeder belde net terug, en ze gaan naar het ziekenhuis, naar de hart bewaking. Op het eerste gezicht lijkt alles in orde, maar ze nemen geen risico en willen het verder uitzoeken.