Trouwens had iemand gezien hoeveel stemmen Ylva uiteindelijk nou had? Ben niet in staat geweest om te kijken... hihi
Hoi hoi. Heb een beetje bij gelezen. Hoe zo computer verslaafd echt wel was echt een paar dagen down. Neckermann kwam hem brengen vanmiddag via de post natuurlijk. Big smile op me gezicht. Karishma extra aandacht gegeven en in bed gelegd en toen ging ik los haha. Bellie feli met verlenging van je contract. Lilalief hoop dat ze opknapt nu zonder de medi. En dat het zo beter gaat. Donder wat sneu je Ylva een buikgriepje. Beterschap. Baby van de maand ja doe ik weer mee maar. winnen nee dat zal wel niet hihi. Maar vind wel leuk haar elke maand er tussen te zien staan. Heb nog niet gekeken maar dacht dat het nu met broer er bij was de foto. Met karishma gaat het goed. Ben toch met die medi gestopt ze werd er zo kriegel van en niet lekker. Vandaag is ze begonnen met vier flessen kijken of het morgen ook zo is. Ze drinkt er nu vier van 200 cc. En al twee dagen doe ik er een schepje rijstebloem bij bij de voeding tot nu toe heeft ze er geen last van. En nu het nog iets dikker is de voeding lijkt het beter te blijven zitten. We hope so. Groetjes allemaal en tot tikkens op me nieuwe laptop yesssss...
heey meiden bij de huisarts was alles goed.. Het zou of door de hormonen van de spiraal kunnen komen of ik heb ee spier overbelast.. kusjes
Gelukkig!!! Geef je bv? Kan het anders een verstopt melkkanaaltje zijn (geweest)? Kan ook pijnlijk zijn. Net als beginnende borstontsteking.
Goedeavond allemaal, Eerst even het goede nieuws: MIJN CONTRACT IS VERLENGD Zo hihi. Eeehm verder vandaag wel lekker dagje gehad. Morgen nog een dagje, en dan weer weekend hihi Afijn verder eigenlijk niets boeiends te melden. Ga ffies bijlezen.
Hij krijgt maar een paar hapjes omdat ik hem rustig wil laten wennen aan vast voedsel. Als dit goed gaat dan krijgt hij wel meer hoor.
Whaha thnx. Nouja ze was eigenlijk superpositief. Zo positief dat ze gezegd heeft dat ze weet dat ik veel meer in mijn mars heb dan dat ik daar kan laten zien. Ik zit volgens haar niet op de goede plek. Ik heb daar namelijk totaal geen doorgroeimogelijkheden. Nu ben ik dus ook met de chef uit gouda in contact. Wie weet wat er uit voort vloeit. IK = BLIJ hihi. Ohja, heb sinds gister een nieuwe 2e chef erbij, kreeg vanmiddag een erg lief mailtje van haar. Ze feliciteerde me met mijn nieuwe contract en we zouden er volgendeweek een kop koffie op drinken hihi. Al ken ik haar eigenlijk totaal niet (gistermiddag de hele middag met haar opgetrokken en haar wegwijs gemaakt in alles) vind ik het nu al wel een topwijffie hihi.
Ooh gelukkig. Fijn zeg! Zat gisteravond te denken aan het RS virus. Dan drinken ze ook best slecht, en de symptomen lijken op die van een verkoudheid en hebben ze koorts. Hopelijk gaat het nu weer bergopwaarts.
ohja, manlief heeft marktplaats ontdekt zeg. Jeminee, alle dingen die hij niet meer gebruikt wil hij nu op marktplaats zetten hihi. Heb vanavond zijn videokaart verkocht, hij is dus ook blij hihi. Nouja dat is in een 2 dagen tijd 270 euro verdiend. Best lekker toch.
Ik ben er wel. Heb zo'n hoofdpijn dat ik scheel zie Wacht toch de avondvoeding maar af, anders word ik daar ook voor wakker gemaakt. Bleh.