Ik zit halfdood op de bank te hangen, ik typ ook steeds met veel typfouten (die ik dan weer ga verbeteren omdat dat me zo stoort, daar heb ik dan dus nog puf voor ). Zzzz. zzzz.
Ja zeg dat wel... Ze heeft hem idd gemist, zodra iemand hem ff vast had, ging ze erbij staan en tegen hem praten: babytaal (moeilijk te typen)
Ja was hardstikke gezellig. We hebben de kindvriendelijkheid van de V&D in Utrecht even goed op de proef gesteld Hoe is het met jou? Ik zie 38* op je banner staan, is dat voor je cyclus? Er is toch niks naars (mk) gebeurd ondertussen?
haha wat goed!! ze wennen er snel genoeg aan hoor..ik ben bij Eva ook vrij snel van 2 naar 1 blokvoeden gegaan! En je boobies passen zich vanzelf aan hoor Hopelijk gaat het helpen!! Ennuh voor jullie dus een spannend avondje voor de boeg haha leuk hoor! veel plezier met de massage.... Ik hoop zometeen ook nog op eentje..afgelopen week alleen maar bezig geweest met taarten en morgen dus alles afmaken..dus mijn rugje zegt even stoppen maar ja ikke en rustig aan doen.. Deze had ik ff snel gemaakt om mee te nemen naar Helmond voor Qday mini taartjes, best schattig toch?
Sem vond Nina ook erg leuk ! Ennuh leuke foto's ik zei toch altijd dat ik raar op foto's sta Ik heb ze nu op mijn comp. staan zal ook ff albumpje maken! mailen heb ik helaas nu ff geen tijd voor..sorry dames!!
nee taart freubelen haha hier lagen de kids ook gelukkig op tijd op bed! En ik duik er zo ook in..morgen weer vroeg op..
nee hoor geen MK maar wist niet mijn vorige cycli meer...dus ben sinds afgelopen maand opnieuw gestart.. verder alles oke, nog een week en dan telefonisch consult met ZH maastricht om door te geven dat we daar onder behandeling gaan en dan hopen dat we tussen 3 en 6 maanden verder kunnen met de behandelingen... heeeeel erg spannend dus. gr laura
zeker gezellig en idd er was een manneke ja die de kakelende dames trotseerde ! en tja moederdag hij gaat wel iets doen..hij wilde me eerst als verrassing mee uiteten nemen in zeeland (zijn dan weekje op vakantie..) maar hij wilde dit bij oud sluis doen! haha beetje laat om nu dus te reserveren...plek in september haha
@ Laura, het uitje was erg leuk. Als het je leuk lijkt ga je de volgende keer gewoon mee. Ik hoop dan heeeeel erg hard dat jij over 3 tot 7 maanden hier komt gillen dat je zwanger bent! @ BWTJE!, leuke taartjes! COOL!
ik zal mijn best doen met zwanger worden....tot nog toe mogen we van het ziekenhuis doen en laten wat we willen....toch ook wel fijn. wie weet is het dus wel sneller dan dat...maar dan op de natuurlijke manier, hoewel de kans heel erg klein is ( 5-10%) maar je weet het nooit.... en misschien ga ik wel mee de volgende keer...ik zal zien. gr laura
OMG! Wij zijn dit jaar 10 jaar samen! Cool! wanneer we 2 jr getrouwd zijn. 10-09-08... makkelijk te onthouden... hihi En ik ga m nog wel even goed schoppen... die vent van mij hihi. Hij heeft geluk dat hij meestal heel erg lief is. Anders.... Bedankt voor je compliment en je stem! knuffel!