De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Persoonlijk denk ik dat een of twee weken eerder er mee beginnen geen kwaad kan. Gewoon de eerste dagen goed kijken of ze er goed opreageren. Je merkt snel genoeg of ze er nog niet aan toe zijn lijkt me. Bv door naar de ontlasting te kijken toch!

2. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @ bellie, arme Dinand! Verkouden is zo zielig bij die kleintjes .. ze kunnen zelf zo weinig he!
    Hopen dat ie snel opknapt.

Ik ga even een reisje plannen met ov9292. Vanmiddag met het openbaar vervoer naar Tilburg. Vanaf hier is dat zo makkelijk niet!
    Eerst met de bus naar busstation, dan met de bus naar Goes, dan met de trein naar Roosendaal en overstappen naar Tilburg.
    Duurt ongeveer 2 á 3 uur....
    We gaan de camper ophalen, die is klaar van zijn opknapbeurt!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Sorry kan niet Karishma doet ook weer mee. Maar de volgende maand laat ik haar niet mee doen en dan pak ik een ander kindje van feb mams welke dat weet ik nog niet haha. Vind alle baby. s van de feb mam.s leuk;)

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zo dat klinkt als een wereld reis door Nederland haha. Veel plezier. En leuk een camper vind het altijd leuk om te zien die woningen op wielen. Zou er zelf ook wel eentje willen hebben hihi. Moet ik toch eerst me rijbewijs eens halen. Ja van de brommer heb ik hem maar voor de auto niet haha.;)

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja zo iets. Maar kon er niet onder uit komen. :( Dan is die best opdringerig soms. Ach daarna weer verder geslapen. Gisteren ochtend probeerde die het ook al, Toen zij ik je weet hoe ik er overdenk, Hij zegt je bent toch wakker, Ik zeg ja door dat jij aan me begint te plukken. haha.

Zulke smoezen daar trap ik niet meer in, Ach zijn dag is weer goed. ;)

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zou best idd wel eens een verkoudheid kunnen zijn:(. Goed in de gaten houden. Maar dat weet je zelf ook,

En je bent al met fruit begonnen, Leuk. Hier wacht ik toch nog wel twee weken mee, Te veel verandering in een week lijk me ook niet goed. haha.

Ja geloof het graag dat het pittig is werken en dan huishouden baby. Enz. Ik kom zelfs tijd te kort soms overdag in het huishouden. Ja minder op zwangerschapspagina komen dat is misschien wel eens een oplossing haha. En dan gaan soppen. Echt niet haha. Veel te gezellig hier.;)

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik heb net foto ingezonden voor volgende maand, dus wel stemmen he?! ;)

@ Bijvoeding ed gewoon kijken waar je kindje aan toe is. Vroeger was het normaal met 3 maanden en nu is dat verschoven naar 4 maanden en het liefst willen ze dat je wacht tot 6 maanden.

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

tis nog altijd vrijwillig he?! Je moet niks en zeker niet als je niet wil!
    Dan heeft hij maar pech... sorry maar zo denk ik erover.
    En zeker 's ochtends...

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goedemorgen!
    nouja, hier iets minder. Gisteraaf ongi geworden. Was precies 5 weken geleden

@suc6 dondersteen! spannend!

@haar: wim heeft juist het liefste lang, vind hij mooi. Maar ik niet nu:(

jaja, daniel heeft een HALFUUR! op zn RUG gelegen voordat hij het zat was

hoera voor Oli!
    de
    vlag
    uit!

test doorknippen? hoe?

@4maanden grens: het is een richtlijn. ik vind dat je per kind moet kijken. De een verdraagt potjes met 3maanden en een ander met 6.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vind ik ook! wim wilde gisteraaf wel, totdat hij hoorde dat ik ongi was geworden:D

11. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Pff en ik zit hier zonder man :) de 'mijne' is al sinds woensdag weg maar vanavond zie ik hem weer!

Hier juist omgekeerd... hij druk met werk en dus vaak te moe terwijl ik eigenlijk altijd wel zin heb :) zelfs na 1 dag de mirena haha, erg hé?
    Ik wordt soms ook wel eens pissig als ik merk dat hij 's avonds telkens als een blok in slaap valt... dan denk ik 'en ikke dan?????':D:D:D

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Thnx, had het inderdaad niet verwacht dat mijn contract verlengd zou worden, maargoed, dat issie dus wel:D. Ben er erg blij mee.

Hihi, en ja een zwangerschap, dat zou inderdaad wat zijn. Met condooms kunnen ook rare dingen gebeuren hoor hihi. Manlief en ik hebben een kleine 2 weken terug ook een ongelukje gehad. Nu dus maar kijken of mijn menstruatie volgende week of die week erna doorbreekt. Goh dat zou echt wat wezen, al willen manlief en ik heel graag nog even wachten met een eventueel 2e kindje. Maar ach, als het zo is, dan is het hartstikke welkom hoor:p.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gewoon wakker maken dan:p
    maar hier ook vaak hoor dat hij savonds te moe is terwijl ik wil. Maar nu toch maar even weekje wachten:D

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Super dat devin 2 UUR langer geslapen heeft. Daar kan een mens zo van opknappen:D.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja echt superzielig om je kindje zo te zien. Hopelijk is hij er weer snel vanaf. Daarom ga ik zo eens kijken op internet wat voor fruitsoorten hij allemaal mag hebben. heb kiwi, appel, meloen en aardbij liggen. Kijken wat hij daarvan mag en dan vanmiddag lekker aan de slag hihi. Vers fruit is toch gezonder dan zo'n potje lijkt mij.

Ben afgelopen week begonnen, de eerste keer een paar hapjes, daarna heb ik een poepluier afgewacht. Dat was de volgende dag, 3 keer ('s morgens, 's middags en 's avonds). Daar reageert hij dus goed op. Nu krijgt hij per dag een half potje groente of fruit. Moet zeggen dat hij elke dag wel een lekkere volle luier produceert :D.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi hier lukt het prima hoor het combineren met een huishouden en ZP:D. Heb net gestaubzaugt und een dweil door het huis gegooid. Alles is weer spik und span:D.

Oh heb trouwens ook oranje vlaggetjes buiten opgehangen. Echt steeds meer mensen gaat het doen:p.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, zit ff te kolven op het werk dus kan ff reageren (in de kolfruimte staat toevallig de internet pc, handig!).

Guppekop, leuk dat Daniel zo'n interesse had in de vlaggen. Hier zijn ook echt de handjes ontdekt, ze zit er vaak naar te kijken maar nog vaker gewoon mee te friemelen (handjes in elkaar, net alsof ze al zit te bidden haha).

Mammamia, leuke look! En hoe was het etentje?

Lila, hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen met het feest bij jullie.

Ladytijger, lekker geshopt lees ik, leuk!

Donder, lekker dat Ylva in ieder geval weer goed eet. En voor de rest, die opmerking over het slapen zou ik met een korrel zout nemen. Wat wil je ook, ze is net ziek geweest. En sowieso, elk kind is anders.. zucht.
    Fijn dat je morgen/vandaag dus al terecht kunt voor het helmpje.
    Oh, lees nu over die hoestbui, eng zeg! Met Jasmijn ook een keer gehad, nou dan slaap je niet meer zo rustig verder.. pff. Knuf voor jullie!

Bloempje, wat zei je test vanochtend?

Aurareading, nooit gedaan.

Donder, denk dat jij een mooie beschermengel hebt in je opa!

Nou, ga weer, kolven is klaar en ben druk! Kom mss vanmiddag nog wel ff weer tijdens kolftijd.
    Voor mezelf ben op p 461.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Haha omdat hij dus s avonds als een blok in slaap valt ben ik soms s morgens de pineut. Mannen. Haha. En ja s avond ga ik vaak later naar bed. Als ik te gelijk met hem naar bed ga ja dan weet ik wel hoe laat het is. Laten we zeggen heb wel behoefdes maar zo vaak als hij wil nee daar kan ik niet tegen op haha. 43 jaar en nog zo... als een bok;)

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha hier heeft manlief ook niets te klagen hoor. Ben geloof ik ook degene die altijd wel in is voor een potje rummikub in bed whahaha:p. Met dit weer wordt het altijd nog net iets erger.

Jij veel plezier vanavond jodelahiti;):D:p

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ouwe geile man heb jij hihihi:p.

Deel Deze Pagina