Die Karishma. Ze lig van af tien uur op bed en ze lig nog. Ze is wel wakker, Maar ze zit rustig naar haar mobieltje te kijken. Ga er zo wel uit halen als ze een kik geeft. Maar wel lekker dat ze zo ligt. Het is zo ander kind als Arun tot nu toe. Dat was en is nog steeds soms een drif kikker. Die vond niks goed. En blijk ook wel liep met zeven maanden rond de tafel daarna ging het wat beter. Karishma daar in tegen neem alles in haar op en is gewoon rustiger. Tot nu toe dan. Weten natuurlijk niet hoe ze is als ze wat ouder is. Maar moet zeggen een pak van me hart. En verschil van kind.
Hoi meiden, Hoe is het hier?? Ik ben zo moe de laaste tijd haha moet nog effe een ritme zoeken met het werken enz. Hoop dat ik snel weer wat meer mee kan kletsen want het is altijd zo gezellig hier. Ik geef sem ook bij de laaste fles een papfles. Hij werd steeds een kwatier vroeger wakker. Op zich is dat niet zo erg als ik een nachtfles moet geven maar hij zat al op de max aan flesvoeding(dat betreft is BV zoveel makkelijker) Nu geeft ik heb dus een papfles om 21.00 en slaapt ie lekker tot een uurtje of half 7. Vandaag wrd ie om 6.30 wakker fles gegeven en om half 11 hoorde ik hem brabbelen haha dus ik heb ook lekker zolang geslapen heerlijk zeg. Nu ligt ie weer lekker in zijn bedje te slapen. Ik heb het iedee dat ie uit een sprongetje is gekomen want hij is me toch vrolijk de laaste 4 dagen niets als lachen,brabbelen en zich ineens een stuk beter zelf kunnen vermaken voor een lange tijd ook begint ie steeds meer intresse te krijgen voor zijn speelgoed vooral die knipser doekjes hihi. Wij gaan vandaag naar baby1one in kleve is iemand daar al eens geweest??
de "stok" met afleesvensters ook? klinkt mij beetje vreemd in de oren eigenlijk maar heb er nooit over nagedacht of dat zou kunnen
een grote babywinkel volgens mij net zoiets als de babydump. Ga effe kijken of ze daar andere spulletjes hebben
Haha ja dat vraag ik me dus ook al van af gisteren avond af. Heb tot nu toe alleen zwangerschaps testen gehad. waar bij ik denk dat het niet eens kan. Die van de apotheek bv. Of die van Cleurbleu. Dus wacht met spanning af hoe dat moet. Niet dat ik dat nodig zal hebben. Want mijn kinder wens is vervuld.
Oke bedankt voor je tekening hahah. Ik had meestal de midstream, kun je niet doorknippen dus... Die van kv eigenmerk 2 voor 5 euro geloof ik. @ Pnirmal mooi dat je kinderwens vervuld is, mijne nog niet helemaal
hahah thanks bellie voor de mooie tekening erbij maar wel heel duidelijk nu. mmm ik heb er nooit aan gedacht maar het had me wel veel geld kunnen schelen haha ik heb er z,n 20 gedaan ofzo. Onze vrienden lachten me al uit whaaa
Ooo lekker zeg sem ligt ook alweer 1,5 uur te slapen heerlijk he haha maar ja nu wil hem wel weer eens gaan knuffelen hihi. Vanmorgen na de fles van half 7 heeft ie ook al 4 uur geslapen hihi normaal slaapt ie z,n 3 uurtjes daarna
En in die testen van de kruidvat zit ook gewoon zo'n stripje. Dus gewoon testje open maken en stripje eruithalen en in de lengte doorknippen. De kruidvat is niet blij met mijn tip denk ik hahaha
@ Bloempje bedankt voor de tip, altijd handig om te weten... en idd denk niet dat kruidvat blij is... @ Hier 'vriend' belde net, en we gaan morgen met de kids naar de Artis. Wel zin En word mooi weer dus helemaal top!!
@ Belliebel: Wat goed zeg dat Dinand zo goed reageert op het fruit....Misschien hier ook maar eens doen....! @ Mama: Jouw kinderwens ook nog niet vervuld? Hier ook niet hoor! En wat leuk, naar Artis....Have fun!!! @ Jodela: Jeetje, wat een reis heb je voor de boeg....Maar dan heb je ook wat, leuk een camper! @ Ongie: Heb niet bijgehouden wanneer ik ongie ben geworden...beetje blond....Heb nou echt geen idee wanneer het weer tijd is....Kan het me ook echt niet meer herinneren....mmmm! @ Rummikub in bed (goeie term bellie!): Wat is dat??? hahahaha.... Jeetje, wat zijn jullie allen actief in bed....Ik slaap er alleen maar!.....Hopelijk komt het snel weer op gang, maar heb er echt nog geen behoefte aan...Voel me zo'n vreselijk, lelijke, dikke zeekoe....zucht..... @ Schoonmaken: Zo, alles is weer schoon...>Aidan is met veel gemopper en gegil toch maar in slaap gevallen....hij was zo moe!....Kijken hoelang hij het volhoudt....Dan flesje en een flinke wandeling voor de boeg! Heerlijk! Jullie plannen??? @ Donder: Wat heb ik gemist....Ylva een helmpje? En hoe is het verder op je werk? @ Vraagje: Hoevaak poepen jullie schatjes??? Hier 1x per week.....En dan is het echt dik....Ben nu bezig met olijfolie...Dat werkt prima, hij poept dan snel nadat hij de olijfolie heeft gehad, maar daarna duurt het weer een hele tijd....Heb een paar dagen iedere dag een klein beetje olijfolie gegeven maar daar kreeg hij diarree van en 4x per dag een poepluier....Ben dus enorm nog aan het zoeken naar de goede balans....Vindt het zo zielig voor hem, hij perst zich een ongeluk.....Maar net weer een mega luier geproduceert...je raadt het al, hij heeft olijfolie op...waarom kan hij niet zonder dat spul poepen? Iemand andere tips? @ De rest: Hoe gaat het me jullie....long time no speak! hihi....