De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dan hopen we natuurlijk op veel sneller! ;)
    En je moet je nergens toe verplicht voelen hoor.

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    idd ergens reserveren voor veel man...en waar ze eten komen brengen :D!

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik ga naar me bedje, voordat ik op de bank inslaap val... hahah
    Slaap lekker allemaal

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    leuke datum! en no thanks ;)

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    laura zou het zeker leuk vinden als je meegaat je hebt al zoveel gedaan hier en meegeleefd!!

Hopelijk ben je snel zwanger!!

En ik ga ook zo mijn bedje in duiken ik zet ff de foto's goed en dan zsm in een album maar ik wil nu echt mun bedje ff in..

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Welterusten allemaal!
    Ik ga ook mijn nestje opzoeken.
    Was gezellig!

7. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    slaap lekker allemaal! ik ga ook zo morgen een drukke dag!

gr laura

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahaha! goedplan!

@ Mama, truste!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh gelukkig. Nou ja, mooier was geweest als het wat makkelijker ging, ik hoop echt voor jullie dat een lange gang in de MMM jullie bespaard zal blijven. En zou leuk zijn, als je een volgende keer meekunt (wie weet met een mooi buikje, ik duim er voor!).

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Bwtje, die taartjes!!! Wat een gefröbel zeg, dat je daar het geduld voor hebt. Bij mij zou al snel de hele keuken oranje zijn, met hier en daar wat ingredienten en geen taartje.

:)

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    MEN wat ben ik moe... zzzz. Ik wacht toch de voeding maar even af. Kan ik niet te vroeg doen. En wie weet loont het en slaapt ze dan eens door tot 6 of 7 uur ipv 5 uur :D

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi ben er ook nog even. Zo ook lekker met bedje in duiken.

Leuk foto,s en het is idd voor herhaling vatbaar, hihi over een klein jaartje als ze een zijn en dan richting een dierentuin of wat dan ook.

Ik probeer dan ook Arun mee te nemen. Karishma slaapt net was iets uit haar hum en weer wat aan het spugen, Iedereen vind dat ik me geen zorgen moet maken doe ik ook niet maar het is gewoon niet leuk voor haar zelf, ze eet verder goed groeit goed. Ach haha komt dus wel goed;) Toch.

Evenstar ty vond het ook leuk om je te ontmoeten en Renske ook. Wel jammer met veel van jullie bijna geen tijd gehad om te kletsen haha, ruimte gebrek hihi. Maar dat maakte het er niet minder gezellig op.

En ik vond alle baby,s erggg leukk. De een leuk neusje ander leuke oren echt allemaal leuke baby,s en de moeders die de twee meide bij zich hadden dat waren ook leuke kids;).

Ik ga nu sluiten maar kom morgen zeker weer terug;)

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat zou lekker zijn meid echt. Daar kanp je helemaal van op als ze gaan door slapen. ;)

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Nou ik hoop het. Bij het wachten iig even een fotoalbum gemaakt!!!

Pff ben te lui om het linkje op te zoeken, via mijn profiel kom je er wel op he!

:D

ok ik ga pitten, val nu echt om.

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    dames, fotos zijn super, je kan gewoon zien dat het geslaagde dag was :) volgende keer ben ik zeker van de partij...

slaap lekker allemaal...

16. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Haai!

Was leuk om jullie gisteren allemaal te zien!! Erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!

@Dondersteen: heb gisteren idd ff snel een beetje gelezen, maar was zo gaar als wat na dat kraamfeest er gelijk achteraan haha

@evenstar: hebben Tygo en Renske gisteren afspraken gemaakt? Tygo begon gisteravond ook ineens met geluid te lachen. Naar Chris en mij tegelijk. Heerlijk :D

@BWtje: het zijn echt mooie taartjes hoor!

@Jodela: leuke foto's, ga ze straks ff op mijn pc zetten. Waar waren die meiden van jullie nou eigenlijk geweest al die tijd?

@moederdag: mijn man doet daar niks aan hoor. Hij zegt altijd 'je bent mijn moeder toch niet'. Heeft hij wel een puntje natuurlijk. Levi heeft zijn knutsel al verstopt, schattig!

@10 jaar samen: wij zijn deze zomer ook 10 jaar samen! En inmiddels ruim 7 jaar getrouwd :D Time flies! Wij zijn trouwens getrouwd op 03-03-03 ook een leuke datum, toch?

@Laura: ja volgende keer ga je gewoon lekker mee en dan ben je zwanger! Lijkt me een mooie deal!

@volgende uitje: ik ga zeker weer mee, maar weet niet of ik mijn andere jongens meeneem hoor. Ze zijn nogal bewerkelijk en zoals we gisteren zaten, dan had ik niet kunnen zitten haha

Hier een rustige dag en ook al een rustige ochtend gehad. De jongens waren om 06.30 uur wakker, maar gingen op hun kamer samen spelen tot half 9!!! Dat is nog nooit gebeurd. Dat moet haast door die Ritalin komen. Hij vermaakt zichzelf!!! Wat een genot! Echt fijn...

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    #477 LiLaLief, 2 mei 2010
    Laatst bewerkt: 2 mei 2010
    Goeiemorgen!

Ik ben weer wakker.. of tsja, half wakker, ben nog erg moe.
    Ik vond het ook erg leuk om jullie in het echt te zien en spreken, het was gezellig en ik ben de volgende keer ook zeker van de partij!

Op de terugweg heb ik nog met Lila op de parkeerplaats gestaan om de fles te geven, ze deed er een uur over.
    Weten jullie nog dat ik vertelde dat ze de laatste paar dagen de fles niet leeg dronk? (gistermiddag dan wel in heel lange tijd)
    Mijn moeder had de speen per ongeluk verwisseld en nummer 1 erop gedaan. :(
    De arme schat kreeg al 2 dagen d'r melk niet goed uit het flesje!
    Heb er gisteren wel even om zitten janken, vond het zo zielig!

Toen we terug reden heb ik de maxi cosi op de stoel naast me gezet, normaal gesproken zit ze achterin want daar hebben we isofix.
    Zo kon ik kijken of ze nog ging spugen van de fles.
    Ik heb me rot gelachen onderweg!
    Ik heb zo'n slinger met diertjes aan de beugel van de mc hangen, en daar staart ze naar.
    Maar iedere keer als ik over een hobbel reed begonnen de beestjes te trillen en trok mevrouw oogjes als grote ronde knikkers!
    Ik heb haar ogen nog nooit zover open zien gaan hahahahaha..
    En daarna weer in de gewone stand, tot de volgende hobbel.. *lol*

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

fijn dat jullie het gister erg gezellie hebben gehad. het is ook zeker aan aan de foto`s te zien.:D

19. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden,

aand e foto's te zien hebben jullie een gezellig uitje gehad; super! Volgende x ben ik ook van de partij!

Morgen ga ik lekker een weekje weg, heerlijk. Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en we gaan met zn allen een weekje naar centerparcs; erg zin in!

Tot later,

veel liefs,
    Liedel

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja jammer dat je er niet bij kon zijn hoor Ladytijger!
    En dat geld voor meerdere meiden hier..
    Al was het nu al een opzichtelijke parade van wandelwagens, we hebben best veel commentaar gehad haha!

Lekker Liedel, geniet ervan! Ik hoop dat jullie mooi weer krijgen!

Deel Deze Pagina