De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

De warmte+honger/dorst denk ik. Ik had nog maar een flesje klaargemaakt omdat hij maar bleef huilen/krijsen. Zodra de speen in zijn mond ging viel hij al in slaap. Hij heeft de helft van zijn flesje opgedronken, toen lag ie in coma en kreeg ik er niks meer in haha... kan het zijn dat hij nu toch weer naar 5 flessen gaat, na een hele tijd op 4 flessen geweest te zijn? Gisteren had hij ook al 5 flessen...

2. mammamia

Meestal doen we zo voor de 1 na laatste fles de gordijnen dicht
    en slaapt hij dan nog even, maar zijn vaak hazeslaapjes en met dit weer is het echt warm op zijn kamer, hij staat nu op 26 graden:( terwijl we ramen en deuren voor die tijd open laten staan om zijn kamertje door te luchten... we laten em ook lekker in z'n rompertje slapen... wat kan je nog meer doen om de warmte een btje uit zijn kamertje te krijgen? Ik vind 26 graden wel heel erg warm:$

3. mammamia

Nou, ik ga maar eens op bed. Manlief lag er al om half 9 in, die was gesloopt...

Tot morgen ofzo...

Weltrusten allemaal!

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dit had ik bij sem ook. Heel lang op 5 flessen gezeten om weer op eens een paar weken op 6 flessen te zitten.
    Maar nu is ie weer sins een week terug naar 5 flessen en bv vandaag maar 4 flessen maar hij was pas om 9.00 wakker en normaal krijgt ie om 7 uur al een fles

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier een redelijke nacht gehad. De avond en dag waren meer slopend. Jaylinn wil dr ledikant niet in... denken dat dat ook de reden is waarom ze steeds niet wil slapen. Het huilen ging maar niet over, en als ik haar erin wilde leggen klamde ze zich helemaal aan mij vast. Het word dus tijd voor een groter bed... Wat wordt ze toch groot!! Gaan dus zometeen met haar naar ikea om een bedje uit te zoeken.

@ Lila sterkte meis!! Hopelijk kan je arts zich hier ook mee vinden en krijg je de medicijnen/vitaminen ervoor!! Hoe gaat het nu met lila?

@ Mammamia kan idd de warmte zijn! Tis nogal wat voor die kleintjes :)

@ Evenstar gezellig midden in de nacht! Ik leg Devin naast me neer, als hij komt is het al meestal tegen de ochtend en dan zit hij ook te kletsen en te lachen en ondertussen me gezicht aan te raken... zo schattig!! Maar ik wil dan graag nog ff slapen...

@ Weer: Totaal anders dan het warme weekend... :( het waait hier ontzettend hard en voelt ook koud aan... Grrrrr echt voor iets voor Nederland he?!

6. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Goedemorgen,

Lila, dit zou geweldig zijn!!!!!!!!

Jaylinn al in een groot bed, snelle tante hoor:)

Hier een dagje werken, manlief begint om 18.00 uur en ik ben om 17.00 uur klaar mooie wisseling van de wacht dus! hahahaha

Fijne dag allen

oja, Benthe vond de worteltjes te vies voor woorden! hahahahaha

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

:(:(:( Ik had al een berichtje getikt. Me nieuwe laptop verschiet hij vaak van pagina. Nu kan ik opnieuw beginnen.:x

Tonka werk ze, en heb je foto., gemaakt van het peenhapje/?

Mama25 leuk een peuter/groeibed uit zoeken. En wat word ze al een leuke peuterpuber, alleen is dat natuurlijk minder leuk van jou. En zo te lezen gaat het lekker tussen jou en je vriend echt leuk meis. Je schreef eens alleen is maar alleen geen knuffel of wat je hebt helemaal gelijk. Dus hoop dat het begin dat jullie nu gemaakt hebben, Jullie toekomst is en blijft en jullie ondanks alles een gezinnetje kunnen voren men zijn. Leuker voor jou maar ook zeer zeker voor je kinderen.;)

Hier een rot nacht. Niet Karishma die heeft geslapen als een prinsesje. Al hoe ze wel aan de poeperij is hihi. Denk nu door de jhpm. Was er meer in gaan doen in plaats natuurlijk van de rijstenbloem. Maar met dit als resutlaat. Dus toch elke fles een schepje rijstenbloem er bij kijken of ze toch minder last heeft van de bijwerkingen van de jhpm.

Ik zelf had z,n last van me maag. Heb het er vannacht maar uit gegooit zelfs de spinazie van de avond kwam er nog uit, het heeft me dus duidelijk dwars gezeten. Grrr.

Groetjes allen en een fijne dag. En tot tikkens

P.s hoe is het met Donder al een paar dagen niks van gehoord. Hoop dat alles goed is met Ylva,?

8. mammamia

Goedemorgen,

Hier weer een heerlijke nacht gehad na gisteravond huilen/krijsen van Etienne, is ie nu weer vrolijk aan de babbel...

Straks even huisje schoonmaken en opa en oma komen even langs. Morgenmiddag moet ik werken en mijn schoonmoeder had ook een afspraak, dus opa komt een keer alleen oppassen hihi... leuk hoor! Even wat dingen uitleggen hoe het ook alweer moet, want meestal deed mijn schoonmoeder de verzorgelijke taken haha...

@mama: veel plezier bij de ikea

@guppekop: haaaaaai

@iedereen: fijne dag!

Ojah, voor vaderdag heb ik voor de opa's een heel leuk keramiek tegeltje besteld met de tekst: I love opa! en dan op de plek van love staat een hart met een fotootje van Etienne erin, zo schattig;) Dus misschien een tip voor andere dames die nog niet weten wat hun vader te geven. Je hebt verschillende soorten sites om het te laten maken, ik was voor 2 tegeltjes 30 euro kwijt maar het kan ook goedkoper:p Gewoon ff: tegeltjes bedrukken googlen... Succes voor als je het gaat doen!:)

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wij hebben thuis hebben de oudste 3 rond 3maanden eerste potjes gekregen, dat was toen nog zo en ik ben daar het "dikst" van geworden met mn 60kilootjes nu. (in verhouding lengte-gewicht, broer is zwaarder maar ook langer en zus is langer maar lichter). de andere 5 kregen het met 4maanden en zijn ook geen van allen dik. Mn broertje is wel stevig/breed, maar niet vet, is vooral botten en spieren (bezig met opleiding voor in t leger) en bij 2 zusjes zijn er amper rokken te vinden in de winkel die niet ingenaaid hoeven te worden zonder dta het van de kont zakt. Dus ik denk ook dat het heel erg aan DNA ligt of het grote invloed heeft of niet. Bij ons in de familie van vaderskant gaat het eigenlijk bij allemaal zo en is er geen 1 dik.

hier: ik "verdik" de flessen soms met iets meer poeder, maar moet wel zeggen dat het heeeel erg scheelt welk merk ik koop of dat "nodig" is tegen het spugen. Bonbebe is van zichzelf al dikker en die blijft ook veel beter binnen dan bv Friso. Maar Bonbebe hebben ze jammer genoeg niet overal:(
    daniel krijgt wel een potje ipv fles. Maar wat ik me dan afvraag, als het nog niet "goed" zou zijn om ze zoveel van een potje te geven, waarom maken ze dan geen kleinere potjes, net zoiets als per-boterham-verpakte-jam-ofzo van de Ruijter ofzo. Dan kunnen ze toch proeven maar is het geen "voeding". Ik vind het nl zonde van mn geld èn het eten om meer dan een half potje weg te moeten gooien!

ik ga verder met lezen;)

10. Hey meiden,

Kreeg net een verschrikkelijk berichtje in mijn inbox. Weet niet of jullie het al weten, maar prulleke is weer haar kindje verloren met 20 weken zwangerschap. (In april schijnbaar al)

Ik wist het niet dus stuurde haar een berichtje om te vragen hoe het ging...

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goedemorgen!

hej lila, toch nog beetje goede uitkomst! vind je het mee of tegenvallen?

belliebel: zou ook wat voor mijn schoonmoeder zijn! ben blij dat ze niet kan rijden:D

maxicosi niet vast zetteN: 1X gehad, gelukkig zag mn zusje het al heel snel en kon ik zijstraatje inslaan om hem wel vast te maken. heb dit niet tegen wim verteld want die heeft toch al niet graag dat ik rij:)

slapen: Daniel gaat steeds vroeger slapen. gister was het half 9. Ochtendvoeding krijgt hij op bed eerst 1 kant, gaatie ff spelen dan andere kant en dan slapen we gezellig nog 2uurtjes ofzo

warmte: gelukkig airco hier, al duurt het wel een tijd voor het echt gaat afkoelen dus met warm weer heel de dag aan

maam25: hier in duitsland is het mooie weer ook over hoor;)

haaaai

bloempje: ja was al bekend hier:(

12. mammamia

Klopt... dit was hier al bekend. Verschrikkelijk idd:(

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja we weten het al echt verschrikkelijk. :(

14. Ja heb een tijdje niet meegelezen omdat ik zo druk was met Sam, maar schrok er wel even van...

Had op haar banner gezien laatst dat hij op 25 weken stond dus had een berichtje gestuurd, je zult wel blij zijn dat je de 20 weken voorbij bent. En nu schaam ik me natuurlijk diep voor mijn berichtje... maar ik wist het niet.

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, bijgelezen

zaterdag heerlijk dagje weggeweest met zn 3tjes. Liggen in Dusseldorf, dicht bij de stad dus daar moesten we echt even heen he:D voor winkelen was het veel te warm. Veel op de boulevard gezeten/gehangen en we zijn in een toren geweest van 180m hoog! was mooi om te zien! net zoiets als euromast. Geweldig dat uitzicht! Je kon er ook eten maar moest gereserveerd worden van te voren dus dat werd hem niet:( gingen om 11u weg en waren rond 21u weer terug:) Daniel had veel geslapen in de wagen en heeeel veel mensen bekeken en aandacht getrokken:D

16. Ik moet vandaag echt mega veel doen, dus ik begin maar eens even met stofzuigen. Sam slaapt nu tenminste nog even. Als hij straks beneden is komt er niets meer van.

Ik moet trouwens vanmiddag voor zijn prikje naar het cb, 2e keer. Zielig!!

Vanacht is hij trouwens drie keer wakker geworden! Doet hij anders nooit, zelf om half 1 de fles moeten geven om hem weer in slaap te krijgen. Hebben jullie kindjes daar ook last van?

17. Lekker he, guppekop zo'n dagje eruit.
    Ik ga woensdag winkelen met m'n moeder. Hoop dat het niet te veel regent.

18. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Goedemorgen!

Hier een beroerde nacht... Olivier kwam weer vrolijk om de 3 uur :( en ook mijn oudste stond vannacht 2 x aan mijn bed omdat ie niet kon slapen. Ik zelf lag er pas om 00.30 in dus ik heb echt geen oog dicht gedaan!
    Dat wordt dus een middagdutje straks.

einde ego bericht ;)

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Bloempje is Sam ook van 21 feb??

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

:(
    :( Je oudste heb je natuurlijk wel even verteld dat die helemaal gek geworden was om je wakker te maken haha. Kan het me wel voorstellen Arun doet dat soms ook nog, Dan zeg ik ga maar liggen val je van zelf wel inslaap, En neem een slokje water hihi die dondersteen.

Vervelend dat Olivier weer zo vaak vannacht kwam:(

Deel Deze Pagina