De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

@foto: liefffffffffff

@werken: aan de slag jij, anders krijg je van mij ook nog een schop onder je hol:p

2. Nee, de 18e februari. Maar volgens onze banners zijn ze even oud zie ik :( vreemd.

3. Heb intussen al een hoop gedaan gelukkig. Stofzuigen woonkamer, keuken, hal en badkamer beneden en de keuken al gedweild, was opgehangen.

Straks nog was afhalen en vouwen, badkamer dweilen en boodschapjes doen... pff

Morgen weer lekker uitrusten op mijn werk hahaha

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ijverig hoor... ik heb alleen was in wasmachien gedaan en vaderdagkadootje voor wim uitgezocht:D

5. Wat heb jij uitgezocht?

Ik wil een bidon laten bedrukken met een foto van Sam.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Kruidvat - Fotoservice - Fotocadeaus - Vlag
    deze met foto van daniel. Voor "later" als we eigen schip hebben;) denk alleen dat ik hem eerst binnen ga ophangen:D

7. Leuk!

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnx dames! Ze is er idd erg blij mee, maar erop slapen nog niet. Dus moet gewoon aan de nieuwe situatie wennen. Komt wel goed. Ze is me nu aan het helpen om haar kamertje ff op te ruimen enzo, dus hopelijk helpt het.

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    althans, als ik hem besteld krijg... lukt telkens niet:x

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey allemaal,

knorretje met manlief is alles nog okee. aankomende vrijdag moet hij weer door een scan heen om te kijken of hij nog steeds kanker vrij is.

het ging om mij mijn lichaam werkt niet zo lekker mee:(
    ik zit nu weer aan een kuur tegen een soort van schimmel op mijn huid dat waarschijnlijk is veroorzaakt door al die antibiotica die ik de afgelopen tijd heb gehad. en ook dacht de huisarts dat ik een lichte voedsel vergifteging heb gehad omdat mijn darmen zo van de rel zijn was al 2 weken aan de race:) maar het lijkt nu wat beter daarmee te gaan.

ohja bram die heeft vannacht van 24.00 tot 7.30 geslapen. hoera hoera:D hopelijk word die een vast ritueel

en het personeels uitje van mijn man zijn werk was erg leuk. alleen
    wel wennen een nacht zonder bram;)

@ mama wat een leuke foto van jullie 4tjes. wij willen binnenkort ook naar artis:p

@ lilalief hopelijk is wat je gevonden heb op internet het probleem bij jouw dan kan je eindelijk een goede behandeling krijgen.
    hoe is het met lila??

@ guppekop leuk idee van die vlag. is het al gelukt?

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nee nog steeds niet:x 5x geprobeerd, ben ik bijna klaar, moet ik hem alleen nog verzenden krijg ik: deze webpagina kan niet worden weergeven:x:x:x

lekker van bram! hopelijk vannacht weer!

12. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Mag ik even,...weten jullie nog het verhaal van mijn zus haar bevalling en kindje die twee weken in het ziekenhuis heeft gelegen? Nu alles ging eindelijk goed tot vandaag, hij is weer opgenomen met waarschijnlijk hersenvliesontsteking........Anderhalveweek jonger dan Benthe...Hoeveel moet dat jongentje toch meemaken?

13. mammamia

Meid wat erg! Sterkte ermee. Het zit dat arme jochie idd niet mee, hopelijk is hij gauw weer de oude!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    erg!:(

15. mammamia

Guppekop, vervelend dat de site niet meewerkt... ik had gisteren een leuke/goedkope site gevonden om tegeltjes te laten drukken en kreeg toen elke keer virusmelding. Uiteindelijk maar een nieuwe website gezocht... wel gelukt gelukkig...
    Succes ermee, wel een super leuk idee!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb wel verder gezocht alleen dan ben ik gelijk 15E meer kwijt en vond die 35 eigenlijk al genoeg voor een vaderdagkadootje;)

17. mammamia

Jah idd:(

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ga nu meer even wat anders bedenken

19. mamastarlight