Goedemorgen allemaal, Ik moet zo naar werk, gelukkig is het papadag en hoeven we dus niet eerst nog naar het kdv. Renske is alweer 4 maanden vandaag. Men wat gaat het snel!!! En ze doet ook weer zoveel 'nieuwe' dingen, ze heeft opeens helemaal haar voeten ontdekt en heeft die constant met haar handjes beet. Heel handig bij het verschonen. Ze begint zich om te rollen van rug naar buik, dus helaas, dat is dan meteen het einde van de puckababy, we moeten per vandaag gaan kijken hoe het gaat met de armpjes eruit, anders kan ze niet terug draaien (het is op bed al een keer gebeurd na het voeden, dat ze naar haar buik rolde en niet meer terugkon omdat haar armpjes vastzaten. Daar was ik bij, en in de wieg heeft ze domweg geen ruimte om zo te rollen, maar daar wordt ze ook te groot voor. Ze pakt alles wat ze in handbereik heeft, etc, etc. Heel leuk Van het weekend gaan we proberen haar in haar eigen kamer te laten slapen, de wieg is nu ECHT te klein aan het worden. Maar ze slaapt er prima in. Verder heeft ze bedacht dat nachtvoedingen gewoon erg lekker zijn, en heb ik er alweer een paar nachten met 2 voedingen (1:30 en 4:00) opzitten. Ik ben dus erg moe, weet niet hoe ik vandaag in godesnaam iets geniaals moet verzinnen voor mijn proefschrift. Nou, liefs voor iedereen, sorry dat ik er wat minder ben!
goedemorgen allen, Er is hersenvocht afgetapt bij mijn neefje en dit wordt op de kweek gezet. Er heersde wel waterpokken op de creche dus of de virele of bacteriele variant is weten ze ook nog niet. In ieder geval uit voorzorg wel een infuusje met AB en de nodige pijnstilling. arm arm kindje..
Goedemorgen Hier een goede nacht gehad. Devin heeft geslapen tot 7 uur! WEl lekker dus. Jaylinn slaapt nog... arm kind. Kan vrijdag pas terecht (anders moet ik bij ha in opleiding en heb liever mijn eigen ha) dus moet zorgen dat ze voldoende drinkt, en anders aan de bel trekken. Stomme lactulose... en elke keer maar weer meer geven. Ben nu al sinds maart bezig! Word er niet goed van!! Nu gaan ze er maar iets aan doen!! Zo dat is eruit, hahah. Zometeen, als ze wakker is ff naar de markt, en eventjes bij opa en oma langs. Voor de rest van de dag: beetje wassen/drogen, wasvouwen, opruimen...
@ Tonka, wat vreselijk voor je neefje en zijn ouders!!!!! Ik hoop dat het goed gaat met hem. Wie weet is het waterpokken of zoiets onbenulligs, ik zal mee hopen voor een goede afloop!! @belliebel, jeeeeeeee wat een verhaal zeg van je schoonmoeder!!!!! Ik vond dat autorijden verhaal al verbazingwekkend en nu dit er nog bij... lijkt me echt killing zo, dat je weet dat jouw mannetje al zo lang geen voeding meer heeft gehad! Hier een goede nacht: Olivier sliep van 23.00 tot 04.30 Gisteren nog 2 voedingen 's nachts en nu dus weer 1. @ evenstar; werk ze vandaag! Raap je wallen bijeen ... en lekker vroeg naar bed vanavond?
Juppie Renske vier maanden. Leuk. Dat ze ook van alles nu gaat doen. En idd jammer van de puck baby, en de wieg. En jammer dat ze de nachtvoedingen nog volhoud. En hoe jij dat volhoud. Had al lang in gestort respect voor jou dus. Mama 25 vervelend voor Jaylinn dat ze moeite heeft met poepen. En idd zou ook lieve me eigen huisarts hebben. En lekker dat Devin lekker geslapen heeft. Tonka heel veel sterkte met je neefje. Bellie gelukkig dat die nog wat extra bij gedronken heeft. Hier ook een goede nacht gehad, Karishma heeft geslapen tot rond half acht en lig nu in haar wipper Dora te kijjken. Nu al tv verslaafd. Hihi kan ze rustig bij komen na de ochtend fles. Ze is wel s avonds wat moelijker met slapen. Vriend heeft gisteren een half uur bij haar bed gezeten en haar de pup in de mond gegeven, Ze heeft nu dat ze pap flessen krijgt nog natuurlijk zuig behoefde maar door de pap gaat de fles snel leeg. Kleiner gat dan komt het er natuurlijk weer niet uit. Los je het ene probleem op krijg je het andere er voor terug haha, zo is er altijd wel wat.Ben wel blij dat hij het deed. Ik word altijd onrustig als ze niet willlen slapen haha. Denk een tic van Arun over gehouden hih. Nou weer een rustig dagje. Arun naar school vriend aan het werk. Dus gezellig samen met Karishma. Groetjes en een fijne dag allemaal. En tot tikkens
Die olivier van jou heeft ook ze eigen nukken voor de nacht, De kleine dondersteen. Verder alles goed? Nog een kind ze bed uit geweest van mama kan niet slapen. Hihi. Ook al zijn ze groot soms hebben ze ook van die dingen, Je snapt me wel
Jeetje wat een toestand! Idd een arm kind. Fijn zo'n schoonmoeder Is ze verder wel aardig of mag je haar niet zo?
@hier: goede nachtrust gehad (zoals bijna altijd). Etienne had gisteravond een rustig avondje, vergeleken met de avond daarvoor. Hij zat weer op 4 flessen en nog een half bakje fruit van olvarit... mama heeft net lekker gedoucht en de kleine ligt er vanaf 9 uur in en slaapt nu net een halfuur, heerlijk! @tonka: sterkte met je neefje en laten we hopen dat het allemaal met een sisser afloopt... @mama: hoe was de eerste nacht in het grote bed voor Jaylinn? @belliebel: ben je alweer wat afgekoeld? @evenstar: joepie, Renske 4 maanden... gaat hard he? Leuk he dat ze nu ook de voetjes ontdekken met hun handjes. Zodra Etienne in de box ligt gaan die voetjes omhoog en pakken maar... zo schattig! Kan ze ook al omrollen van buik naar rug en andersom? Etienne heeft het een paar keer gedaan, maar nog niet dat hij het nu elke dag doet... komt vanzelf wel... @nog iemand vergeten? Weet het ff nie meer... Straks komt opa oppassen en ga ik werken van 2-18! Heb er weer zin in... maar wel btje bagger weer vandaag, dus dat wordt binnen spelen met de kids...