Goedemorgen Was idd erg gezellig gister! Volgende keer ben ik er ook gewoon weer bij Van mij mag het wel wat eerder dan pas rond 1 jaar hoor hahah Verder begon de ochtend hier erg vroeg. Devin was om half 5 wakker geworden door zn vieze luier en wou daarna nog wat drinken. Daarna zijn we samen weer inslaap gevallen. nu ligt hij ook lekker te slapen en ook Jaylinn ligt er net in. Arme meid is alweer verkouden, lijkt maar niet over te gaan. Net als het minder lijkt te worden, word het weer erger en beginnen we weer opnieuw. Leuke foto's zijn er gemaakt!
@Angelsfre de dames wafren IN DE LIFT! Lekker van boven naar beneden en weer terug. En weer omhoog, en ..... jaaaa weer omlaag enz. enz. Het lijkt me ook echt leuk om over n half jaar ofzo weer een eens samen te komen. Het zou 't mooist zijn als we kunnen picknikken in een park met lekker weer. Waar een speeltuintje bij zit, dan kunnen evt. alle kindjes wel mee! Incl. die 2 van jou angelsfire ze kunen dan lekker ravotten en rondrennen! Was lijp gisteren joh...hahaha romantisch... ik was de gebruiksaanwijzing van de erotische massagekaarten aan het voorlezen en terwijl ik dat deed viel manlief al in slaap... Hoezo erotische massage??? Anyway we hebben het supergezellig gehad verder hoor, lekker samen gegeten en in bad geweest .... vanavond maar weer een poging wagen
Hahaha dinand kan dit ook zo goed als we bijvoorbeeld een tunnel inrijden. Dan gaan die ogen zo ver open dat ik er van op sta te kijken dat ze er niet uit rollen
Zo ffies snel bij gelezen. Trouwens goedemorgen allemaal. Ik was ook compleet gesloopt gisteravond toen ik thuis kwam. Man wat was ik moe zeg. Maar het uitje is zeker voor herhaling vatbaar. Gisteravond nog naar een verjaardag geweest. Was erg gezellig. We waren pas ook om half 1 thuis. Toen kon je me echt opvegen hihi. Dinand kwam vanmorgen om kwart voor 5, denk dat hij toch behoorlijk wat indrukken heeft opgedaan. Hopelijk slaapt hij vannacht gewoon weer lekker door en komt hij morgen pas weer rond half 8, vind ik toch een beter plan.
Goedemorgen. Karishma was vroeg wakker rond zes uur. Maar het was vadersdag. Heb uit geslapen tot ja wel 11 uur. O wat heb ik nu pijn in m,n rug hihi. Moederdag wat is dat haha. Ja Arun heeft wel wat opschool gemaakt. Maar verder doen we hier niet echt veel aan, Maar ik zeg altijd een extra kus of knuffel dat maakt mijn dag al tot een moederdag. Grote ogen kraaiende baby,s ja allemaal hier ook al aan wezig hihi. En dat diepe lachen of ja hoe moet je het uit leggen een diep kraai van uit haar stembanden erg leuk altijd om te horen en ze lacht ook vaak, ( Hebben jullie gezien) hihi. Zou naar schoonzus gaan, Maar vriend lief wil niet omdat het regend. Gaan toch met auto man waar maak je je druk om hihi. Zo een stapel was vouwen echt is me toch een berg . Als het goed is gaat morgen vriendlief werken en gaat daarna door naar zijn eigen huis, Word de eerste keer dan met hem in de avond spannend Maar wel nodig denk, Anders komt het hier binnen kort tot een uitbarsting. Fijne dag allemaal. En tot tikkens. O ja foto,s heb er zelf drie genomen, Helemaal vergeten. Lekker slim. Maar de rest van de foto,s gaaf en leuk sta er een paar keer op met Karishma
Ja! Herkenbaar! Als wij een tunnel of zelfs viaduct onderdoor rijden, dan zet Oli ook altijd van die ogen op
goedemorgen dames, Allemaal een beetje geslapen??? Ik lees dat meerdere beebs al vroeg wakker waren haha sem kwam ook al om 5!! uur grrr en toen viel ie bij mij weer in slaap tot half 7 en daarna begon ie weer te huilen om ee vieze luier en een boer die dwars zat om 8 uur. en wou niet meer slapen tot de volgende fles om half 10 daarna een uurtje bij mij geslapen daarna wat gespeelt en hem net op bedje gelegt en nu ligt ie eindelijk te slapen
Geef niet haha. IK ga de was op vouwennn als ik vanaaf vertel dat ik dat nog niet gedaan hebt allemaal boos worden hhaha. doeiii ik ga echt anders komt het er niet meer van
Hmmm was dus zelf ook ff inslaap gevallen hahah. De kids slapen nu nog dus spring ik ff snel onder de douche. Zometeen naar me ouders. Fijne middag nog allemaal! tis wel slechtweer zeg, al die regen bah!!
O jee het is alweer middag. Nee, dat is geen doorslapen geworden, was wederom halfvijf. Ach ja, kan slechter Ze heeft alweer een badje en een uitgebreid drinken achter de rug, spelen in de box en ligt nu op haar eigen kamertje te slapen. Ze is nu echt te groot voor de Puckababy Piep. Het zat al een tijdje heel krap, maar het is de lengte die het erg zielig maakt haha. Dus over naar de Mini, die is meteen heel groot dus zal ook niet zo effectief zijn misschien Maar ja he, op den duur moet ze ook zonder kunnen. Nu ligt ze ook zonder @ Angel, haha wat grappig dat Tygo en Renske tegelijk zijn gaan schateren! Ze heeft er eerder al wel pogingen toe gedaan (huh-huh-huh), maar dat klonk toch anders @ grote ogen, ik moet toch maar eens achter in gaan zitten om haar te bestuderen. Tis een beetje proppen met die lange stelten van ons in de Opel Corsa. Als alles meezit met Renske vandaag, ga ik voor het eerst weer naar capoeira, heb er zin in en zie er ook een beetje tegenop! Er zijn vast een hoop nieuwe mensen, en ik kan er natuurlijk niks meer van maar ja.
De was...das een goed idee om die te gaan doen hihi. Mannetje ligt nu ook lekker in zijn bedje te spelen. Hoor hem kreetjes maken. Urrruh, wwaaah, oooh hij begint nu te piepen hihi.
Leuk evenstar, lekker capoeira danjes maken! Veel plezier vanmiddag. Ik ben gisteren met blokvoeden begonnen maar nu lees ik dat dat eigenlijk voor hyperlactatie is en het de productie omlaag brengt... ik wilde het eigenlijk gebruiken omdat Oli kort en daardoor vaak drinkt en dus niet aan de vette achtermelk komt zo. En ik voedt me suf zo'n 10 keer per dag is erg veel na 8 weken he? Maar een mindere productie zie ik ook niet zitten...??? Iemand nog ideeën?
Miss kun je hem eerst even aanleggen, dan losmaken en wat afkolven en dan weer aanleggen. Dat raadde ze mij aan omdat ik veel voormelk had bij Jaylinn.
Pff Lila is gewoon wakker geweest vanaf vanmorgen 11 uur tot nu!!! Ze ligt nu net in bedje.. Ik begrijp het niet, geen slaap of niks, en toen Frank haar tusendoor in bed legde werd ze héél boos! Grote ogen de hele dag door, en spelen spelen spelen.. Maf!
10 keer per dag is idd heelveel. Maar niet alle kindjes zijn hetzelfde natuurlijk. Het is niet zo dat hij 10 keer 150 ml drinkt, hij doet denk ik eerder een beetje aan clusteren (vaak korte voedingen), en daarvoor kan steeds 1 borst aanbieden voor de achtermelk wel nuttig zijn. Ik heb tijden aan blokvoeden gedaan omdat ik met die hyperlactatie zat, ik vond het niet enorm effectief eerlijk gezegd. Bij mij was het denk ik gewoon iets dat niet goed ging met mijn borsten, dat zich uiteindelijk vanzelf gestabiliseerd heeft. Ik denk dat je produktie niet enorm zal teruglopen als je bijvoorbeeld blokjes van 3 uur neemt, en evt de andere borst nog eventjes aanbiedt, en tussendoor wat kolft.