Pfff volgens mij zit Renske tegen een sprongetje aan. Ze is nu bijna 12 weken. Die heeft me een humeur... heel zielig, ze is echt overstuur en er valt geen land mee te bezeilen. Lang geleden dat ze zo was! Pfff. Hoop dat het niet lang duurt.
Pffff. Zoo. Renske heeft een uur aan de borst gehangen, en SLIEP. Ja verleden tijd. Want in mandje en daar gingen de oogjes weer open. Boertje laten doen, krijgt ze de hik, weer laten drinken, weer open oogjes... hahaha ze heeft geen zin om ze dicht te doen
Hai hai! Las dat jullie een leuke dag hadden gehad gisteren, leuke foto's ook! Ik hoop een volgende keer wel mee te kunnen (en dat mag wel sneller als over 1 jaar hoor ). Wij zitten nu lekker thuis, Mirthe is nog wakker (ik denk ook het 12 weken sprongetje). Maar ze kijkt lekker mee naar FC Twente die kampioen is geworden. Mooie beelden op tv van een totaal vastgelopen A1 omdat de kampioensbus daarlangs komt. Ik heb helemaal niet zoveel met voetbal maar dit is toch wel geweldig dat ze hebben gewonnen.
Hoi hoi. Even kort blijf ook maar kort lekker tv kijken. 12 weken sprongetje hier nog niet Karishma is op de kop af 10 weken vandaag. Welt alvast en tot tikkens
Stil hier zeg Ik heb ook niet veel te melden, ben naar capoeira geweest, was heeeeel leuk (vooral omdat iedereen dan zo blij is dat je er weer bent, dat doet een mens goed ), maar ik kan er natuurlijk niks meer van met mijn conditie en afgenomen spierkracht (vooral buik, die WAS oersterk, maar die kan ik wel weer bij gaan trainen). Nu doodop. Heel kleine oogjes. Ik ga maar eens toetje maken, we zijn weer eens lekker laat.
Geniet van je vakantie!!! En gefeliciteerd met je ouders! En leuk dat je de volgende keer mee gaat! Gezellig!!
zo hey das effe lekker haha. Ik heb vandaag een rustdag gehad en sem ook. Hoop dat ie vandaag wel weer tot 7 uur slaapt. evenstar fijn dat ze blij waren om je te zien dat doet een mens idd goed. En die buikspieren enz komen wel weer haha. Of je moet al weer snel zwanger worden hihi. Boni gefeliciteerd met twente super dat ze kampioen zijn.
Ik wilde ook rustdag... maar opa en oma wilde langs komen... Opa is trouwens niet weg te slaan bij dochterlief... Ze werd zo uit mijn armen geplukt. Ik voed haar wel! hihi
SUPER FOTO! Wat een lach! Geweldig! insturen voor juni, baby van de maand? allemaal leuke foto's! Schattig!
ja ik zag het. Ik heb op Ylva gestemt hihi. Ik moet zeggen die van die tweeling is ook wel erg leuk vooral omdat ie niet zo standaard is want ze huilen i.p.v lachen haha. Maar Ylva staat toch 2de of nie??