@ Ninja, idd erg rustig. Ga zo ook stoppen. Wil naar bed. Ben moe. Trouwens... Ylva lacht ook niet... kijkt juist heeel serieus. hihi. Bedankt voor je stem! En 2e is ook leuk (zou dan 3e zijn he? hihi eigenlijk. hihi)
Zoooo, ben ik een paar dagen niet online geweest en ik kan het al gelijk niet meer bijhouden zoveel is er gekletst. Het uitje is zo te lezen/zien erg leuk geweest. Ik hoop dat ik er de volgende keer ook bij kan zijn. Wij hebben dit weekend 2 verjaardagen gehad ook gezellig. Afgelopen woensdag weer voor het eerst gewerkt, vond het toch wel moeilijk hoor om Colin achter te laten bij oma, terwijl ik toch weet dat hij niks tekort zal komen. Gelukkig waren de kids op mijn werk erg blij om me te zien en dat maakte het wel een beetje goed en ging de tijd snel voorbij. Morgen mogen we weer naar het consultatiebureau ben benieuwd wat Colin gegroeid is. En gelijk zijn tweede prikjes, arme jongen, ik hoop dat hij er geen last van gaat krijgen. Gelukkig hoef ik morgen niet te werken en ben ik thuis mocht hij er niet lekker van zijn. Groetjes Marjolein
Thanks... ja ik ga eerst een ander advies proberen want ik merk nu dat de productie wat terug loopt. Oli is de hele avond ontevreden en wilde alsmaar drinken. Ik ga nu per voeding 3 keer switchen tussen beide borsten *zucht*
Ninja, wat een leuke foto's!!! Pffffffffffff ik ga lekker pitten! Tot morgen weer Oja, Max (de oudste) zei vandaag "mama zit je nou alweer op die zwangerschapspagina? Olivier is toch allang geboren? Straks is ie 16 en zit jij nog steeds op die zwangerschapspagina zeg..." Hahaha!
Onze meiden gaan wel gelijk op zeg, hier gisteren hetzelfde verhaal, ze is de hele dag en avond wakker geweest!
Goedemorgen. Karishma heeft geslapen van negen tot kwart over zeven. Goed gedaan meisje..' Ze ligt nu even te gymastike in de box. Senseo is kapot, nood gedwongen thee . Leuke baby spam ninja hihi ook al zo lekker lachen bekkie Zo ga thee pakken misschien tot straks
hey, toch weer gevonden...pagina's vliegen voorbij!! zou iemand op jonathan willen stemmen al is het maar 1. Ik had voor iemand anders gestemd niet wetende dat je er maar 1 had :{ Onder tussen erg druk. Benjamin is gelukkig weer beter maar nu heeft sebas al 3 dagen koorts en diaree...hou geen tijd meer over voor mijzelf laat staan voor zp Ik probeer zoveel mogelijk op zp te zijn \Mis het!! groetjes aan iedereen
Goedemorgen Hier wel redelijk geslapen, ging er rond 10 uur in was echt gesloopt. Devin kwam om half 3 ook nog ff... hahah Gelukkig heeft Jaylinn wel doorgeslapen, word nu ook wakker. @ Pnirmal koffieleut
Hoewel Mirthe gisteravond weer echt een huiluurtje (betergezegd: 3 huiluurtjes) had, heeft ze vannacht weer gewoon doorgeslapen. Ben zelf alleen nog verkouden, dat gaat nog niet echt over.
Erg vervelend die verkoudheid. Baby van de maand ja heb ook op Kaishma gestemt. Zou het niet leuker zijn om omste beurt onze kinderen er op te zetten, Krijgen ze genoeg stemmen hihi nu kiezen welk kind van de feb mam,s hih is ook niet leuk vind ze naamlijk allemaal leuk. Pol maken welke volgende maand en dan tot eerste jaar of twee de jaar hihi misschien winnen we dan eens. Trouwens donder jou dochter gaat ook goed. Hoop dat je wint. Ik haal je toch niet meer in.
Goede morgen! Iedereen goed geslapen? Hope so! Hier heeft de jonge dame heeft weer een gat in de nacht geslapen. Ik ben er gister dus ook maar vroeger dan anders in gedoken. Ik lag al te slapen toen manlief naar bed kwam. Ik heb hier een gefrustreerd meisje... hihi Ze ligt nu in de box en ze schopte per ongeluk met haar voetje het muziekdraaigeval uit... raakt gefrustreerd omdat ie niet draait en trapt m per ongeluk weer aan. BRILJANT! lach me rot hier. whahaha! Lady Jane, volgende maand andere foto bij Baby van de maand en dan stem ik op jou schatje! Die 2ling is volgens mij niet meer in te halen... Alhoewel Ylva op een nette 2e plaats komt. (zij staat onderaan)
Zooo. Renske doet haar ochtendslaapje alweer. Ik vind dat vandaag voor het eerst 'telt' als DOORSLAPEN! 23u laatste voeding, toen kwam ze om 5:30! Oh zaligheid, ik ben niet eens wakker geworden van mijn stuwing, want die viel nogal mee. Ze dronk weer om 8:30, ik denk toch te kort erop, maar ja, ze wilde dus... maar ja, toen toch wel een aantal mondjes teruggegeven. Ik ben superemo... laatste week verlof. Bleh, ik vind het hardstikke moeilijk! Het idee, dat het alweer voorbij is, dat ik haar bij die mensen moet achterlaten waar ik toch geen 100% lekker gevoel bij heb. Ze zijn lief voor haar, maar waarom is die hoofdleidster zo betuttelend naar mij toe? Maar ja, mss is dat wat er gebeurt als je altijd tussen kinderen zit. Dat je iedereen als kind gaat behandelen. Beetje dom, man en ik komen er nu achter dat wij ons allebei prettiger hadden gevoeld bij een gastouder aan huis. Daar is het nu rijkelijk laat voor. Bovendien hebben we 2 maanden opzegtermijn. Dus gaan we gewoon kijken hoe het loopt, ws. valt het wel mee. @stemmen, ik zal eens kijken, ik heb nl. nog niet gestemd deze maan. Ik weet hoe het is om 2e te worden Dondersteen! Mijn buik werd 2e, er was een meisje die amper echt lid is die een briljante foto had Ze had maar 11 posts op het forum, ik was toen hoogzwanger en hevig verontwaardigd (hahahaha tis maar waar je je druk om maakt met alle hormonen).