Wat goed van Renske! *Aai over de bol van Renske!* Mama verdient haar slaap! JA!!! ga zo door! Bij mij nu ook echt mijn laatste week! Vind het ook moeilijk! Dikke knuffel voor jou! En wat belachelijk dat jouw mooie buikje toen 2e is geworden! Niet eerlijk! Je had zo'n mooi buikje! En mooie foto! Maar ja, wie kan er nou tegen een 2ling op? Die winnen meestal...
Goeiemorgen, Ik hoop dat iedereen een goeie nacht heeft gehad, Colin heeft goed geslapen vannacht. Maar dat mag ook wel van al die indrukken van gisteren op twee verjaardagen. Colin heeft weer de OK-stempel van het consultatiebureau mogen ontvangen. Meneer weegt 6,1 kilo en is 61 cm lang. Hij is ten opzichte van vorige maand 1200 gram en 5 cm gegroeid, hij doet het toch erg goed op borstvoeding vind ik. Zijn tweede prikjes gekregen die waren wat minder hopelijk krijgt hij er geen last van. Straks even vlug pasfoto´s laten maken en m´n nieuwe id kaart aanvragen want volgende week vrijdag gaan we voor de eerste keer op vakantie, we gaan een lang weekend naar Newcastle. Ben me er echt op aan het verheugen, lekker kleren voor Colin shoppen
@ Marjolein, Altijd weer fijn dat je kleine schat een ok stempeltje krijgt. hihi. Mooie lengte en gewicht. Past mooi bij elkaar. hihi! En wat leuk naar NewCastel! Ben jaloers! hihi. (hier andere auto nodig... vakantie zit er voorlopig niet in. zucht!) Pasfoto... lachen joh! Op de site van Ylva staat haar pasfoto bij 11 weken oud. Om je de blubber te lachen. Maar haar id is weer heel schattig. hii
Wat moet ik nou doen? Het is bijna voedingstijd en mevr is in haar box net na een goede pamper vol (hamer en bijtel waren bijna nodig!) in slaap gevallen... Wakker maken of nog even laten slapen?
Tja, ik voed sowieso op verzoek (alleen om 23 u voed ik haar op mijn verzoek, vindt zij niet erg ). Dus ik zou lekker laten slapen! Geen slapende baby's wakker maken! Ik laat Renske trouwens nooit in de box slapen. Bij de eerste geeuw gaat ze linea recta haar nest in. Overdag op eigen kamertje. Dat is het enige dat ik van de RRR heb ingevoerd hahaha. Braaf he? En nu vind ik het echt superknap, ze is zelf in slaap gevallen en dat bij het lawaai van die rottige bouwvakkers (onze wijk wordt van nieuwe waterleidigen voorzien, en ligt al sinds november '09 overal open... :x). Die lui zijn totaal amuzikaal en bleren met een lompe Radio Smartlap mee
Prachtig! Lekker he, als ze goed doorgroeien! Ben ook benieuwd, wij mogen donderdag weer. Heerlijk op vakantie... ben je nog met verlof ook, of alweer aan de slag?
@ Evenstar, normaliter gooi ik Ylva ook terug in bed. Maar dit had ik niet verwacht.... een kwartier voor voedingstijd... Ze leek na het verschonen nog zo wakker. hihi En slapen om 11 uur... is niet normaal voor haar.... Oh jee, bouwvakkers die mee zingen met ... oh jee arme jij!
Hier ook laatste weekje van verlof. Heb aan de ene kant wel weer zin om te werken, maar aan de andere kant ben ik best nog wel moe. Mja ach, denk dat mijn werkweek snel zal gaan, ik ga van fulltime 36/40 uur naar 24 uur. Mag dus eigenlijk niet klagen. We zullen zien hoe het gaat.
@ Bel... lekker 24 uur werken. Ik ga van 5 dagen naar 4 dagen. Vind ik ook wel spannend... Ik heb nu al zin in de zomervakantie! hihi
@ Donder nu al zin in zomervakantie hahah Gelukkig duurt dat niet meer zolang toch? @ Hier ligt Devin in bed te slapen, en Jaylinn is aan het spelen met dr babypop, hij moet in bad, dan naar bed, dan eten en dan weer naar bed terwijl zij met bed en al door de kamer rijdt hahah. Als het goed is word ik deze week gebeld voor soll. gesprek... best spannend! Maar krijg er steeds meer zin in! Donderdag ga ik met Jaylinn naar dreumesdans... ben benieuwd!
Braaf laten liggen. Ze heeft t blijkbaar nodig. Maar ze begint zich nu al te roeren. Ik ga haar flesje maar vast klaar maken. Is het weer bij jullie ook zo bagger? ik heb maar besloten om er een pyjama-dag van te maken.. Dus wij zijn lekker nog in pyjama... hihi tot zo
Dat vind ik soms ook zo oneerlijk, dan doen er mensen mee die nog nooit iets gepost hebben (kunnen ze daar geen eis voor maken, dat je pas mee mag doen/mag stemmen als je minstens 100 posts hebt ofzo?)
Hier weer een lekker nachtje achter de rug. het kleine ventje kwam pas weer rond half 8, gelukkig. Ga nu gewoon iedere avond de laatste voeding vervroegen. Kijken hoe hij het dan doet. KLeine ventje is vandaag ook erg zeurderig. Denk dat het een sprongetje is. Hij is vandaag alweer 3 maanden oud. Jee wat gaat het snel zeg, voor we het weten gaan die kleintjes lopen.
Jaaa dat weer bleh. Het is nog wel droog, maar ik krijg het spontaan koud als ik naar buiten kijk. Heb de kachel net maar aangezet. Trouwens hebben jullie kleintjes hun voeten al ontdekt. Dinand zit er sinds van de week echt met grote ogen naar te kijken en probeert er met zijn handjes bij te komen. Niet dat dit lukt want zijn armen zijn te kort hihi. Vooral als ik hem knalblauwe sokjes aan geef vind hij het leuk en begint dat wilt te trappelen.
Hey dondersteen, long time no see. Ik lees wel zo af en toe met jullie mee, maar heb gewoon de tijd niet meer om mee te schrijven Het huishouden bijhouden de was, strijken ed. en dan natuurlijk de verzorging van Sam. Ik kom verder bijna nergens aan toe. Je hebt trouwens een mooi meisje gekregen!
hey bloem, das lang geleden. Kom maar gewoon lekker kletsen wanneer jij er tijd voor hebt, we hebben het allemaal drukker gekregen.