WHAHAHAHAHAHA! Dat wil je niet horen nee, van je eigen broertje.. Nou, wil je dan een uur en 22 minuten rijden voor de kapper??
Is goed hoor! Wanneer? In ieder geval niet vanmiddag want ik ga naar de kapper.. HAHAHAHAHA! Maareuh.. zeg het maar hoor, morgen staat er bijvoorbeeld heeeeeeeelemaal niks in mijn agenda.
Ja één week, kwijlen en huilen en rode wangen en bijten op d'r handjes.. nu is het weer gestopt, en de bultjes blijven zoals ze zijn.
Wha! veel geschreven! @ leuke kapsels! Kapsel met plukken in nek = leuk! @ tandjes hier niet... wel moeilijk doen. haha! @ Mobiel boven box is grote vriend behalve als ie uit staat.... dan...! ben gister geknipt en gekleurd. Ik ben donkerrood en achter is het iets opgeknipt. Manlief vind het veeeel ste netjes. hihi. Ik heb nl de laatste 9 jaar lekker kort gehad. vind hij zo lekker pittig uit zien...
Met dat pil gebeuren kan ik je helaas niet helpen. Geef nog steeds voor 50% BV. Zit wel te denken om aan de minipil te gaan. Moet nog steeds een afspraak maken bij de dokter. Hier is het weer wel oke, maar zon laat nog wel van zich afweten helaas. Zo heel af en toe komt hij door. Voedse! Ga ik zo ook is ffies doen.
Aaah nouja laat de tandjes nog maar even wachten dan. Er gaat niets boven een tandloze glimlach van een baby hihi.
Hahah gezellie! Heb ook nog niks staan... Neem dan alleen wel mijn dreumesje ook mee, of is dat een probleem?
Hij is uit en weg gedraaid... maar nu kijkt ze mij heel vies aan... hihi zal me benieuwen of ze in slaap zal gaan vallen...
Lekker weer he? Als je weer geknipt en gekleurd bent! Die mobiel haha, ik heb die van mij stuk gedraaid nu doet hij het alleen nog als ik hem tegenhoud... niet interessant meer
Tuurlijk niet! Ik heb nog geen kindvriendelijk huis geloof ik, maar er staan dan ook weer niet zoveel dingen met scherpe randjes dus het zal wel meevallen. Ik zal je mijn adres wel even PB-en..
Zo kindje maar naar bed gebracht. En ze is het er NIET mee eens. Zelfs woezel... of is het nou pip? (Welk van de 2 is blauw? ) kan haar niet meer sussen... ARG!
Woezel is de blauwe! (ik heb een grote woezel gekregen en als je op z'n pootje drukt gromt íe: Hoi! Ik ben Woezel..)
Ah, dank u. Nu hopen dat ik het onthou... Wow! Kindlief heeft meerdere gradaties van huilen... hard harder en nog iets harder en om het hardst!! Volgens haar is geloof ik nu de wereld aan het vergaan.... En jep, nu is ze stil. Echt, zo bizar. Ik huil nu en ploep zo is het lampje uit... slaapt ze.