Hmmm, Aidan is net wakker geworden vanuit zijn coma op mijn arm.... Manlief heeft net zijn pyjama aangedaan, flesje gegeven en nu komt me er toch een gebrul van boven....Aidan zal wel denken: Ja hallo, heb net al geslapen....ga ik nu toch niet nog een keer slapen?....maar hij is mega-moe.....! Het was me het dagje wel.... 06.00 fles + terug naar bed 10.00 fles + spelen op speelkleed en bij mama hangen 14.00 fles + wandelen (huilen) en bij mama hangen 18.00 fles + naar bed....en hopelijk lekker slapen! Heb vandaag dus niet echt wat gedaan in huis enzo....Beetje jammer...maar ja, morgen weer een dag! Heb wel lekker quality time met mijn liefie gehad (zie je, altijd dingen van de positieve kant bekijken! hihi)..... En hoe was jullie dag? Een dag met iets meer sensatie dan bij mij?
Ennnuhhhh wat eten we vanaaf? Hier...shoarmavlees met pitabroodjes....Snel, save en simpel...en voor een keertje best lekker!!! Bergen kaas erop en smullen maar!!! En dat is wat ik nu ga doen! Misschien tot straks en anders morgen! Fijne avond!
Ah.... misschien nadert er een sprongetje? Ik blijf maar met mijn draagdoek aanzetten, maar bij hangerigheid... kan je gewoon lekker het huis uit. Je hebt een drager maar misschien is dit nog 'geborgener'? Hier lekker gewandeld, veel mensen tegengekomen (t blijft een dorp, Groningen), op werk de kolfruimte bekeken, allerlei boodschapjes gedaan... nu probeert manlief flesje te doen, maar het gaat niet echt haha. Ik vrees de eerste kdv dag! Ga denk ik de eerste tijd toch voor 1 voeding op en neer. Eten... noedels met wokgroente en Quorn Sate (vega sate). Lekker snel, man kookt. Over een halfuurtje verwacht ik Renske wel om voeding en dan gaat ze lekker haar nest in.
Eten: hier fransstoofpotje gegeten (rundvlees, champignons en lente uitjes) met aardappelpurree, en als toetje... hahah chocolademouse, maar ja dat wisten jullie al
whaaa geweldig die reactie. het lijkt idd net of ie ons wil aanvallen. die foto van jaylinn is ook super dat staat ons nog allemaal te wachten haha. eten vandaag een visje met spinazie en geb aardappeltjes