Whaha nouja spannend is een groot woord. Alle bekeuringen die in heel hollands midden worden geschreven, komen op mijn bureau terecht. Zowel de lichte incidenten als de zware overtredingen. Toch is mijn specialiteit de alcoholverbalen. Soms kom je wel eens BN'ers tegen. Erg leuk werk vind ik zelf.
Whahaha ja ik wil natuurlijk wel de ZP verslaafde blijven. Aangezien ik er vanmiddag niet ben geweest, moet ik nu maar even extra reageren.
Bellie even je tekste terug lezen. Ik pak even deze zin Hoer snel het in een jaar tijd allemaal kan gaan he. En nu kijken wat er fout staat hihi.
hahaha ik kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden hoor tegenwoordig. Te oud en te druk denk ik haha Tot morgen!
@ Anticonceptie: momenteel gebruiken wij alleen condooms, ik heb cerazette klaarliggen maar wil eerst mijn menstruatie afwachten ook al kan dit nog even duren omdat ik borstvoeding geef. @ Mijn nichtje gaat naar de naam Livia luisteren @ kolven Ik had vanmiddag op m'n werk echt even een wauw moment toen ik moest kolven en ik "even" 210 cc kolfde zoveel heb ik nog nooit gekolfd @ Belliebel Ik hoop dat het kolven vanavond met de spray beter gaat en je een goeie opbrengst hebt
@ conseptie hier condooms. Mag geen pil en wil geen spriaal. Heb er ooit een gehad en heeft nooit lekker gezeten. Wilden me laten sterniliseren of hoe je het ook schrijft maar dat kost rond de 1300 euro ja aan me hoelaaaa... Dan maar condooms.
Mag geen pil? Je zou ook noviaringen (hoe schrijf je dat?) kunnen gebruiken? condooms... eh nooit last gehad van dat er een scheurde?
Anticonceptie methoden .nl - Barrière Anticonceptie methoden .nl - Hormonaal Ik geloof dat ik deze ring bedoelde... Anticonceptie methoden .nl - Hormoonring
Er komt tromboze voor in de fam waaronder mijn zusje. En bang voorscheuren, Ach nee eerlijk gezegt niet. Plus Karishma uit de lucht is komen vallen na zeker 7 jaar geen voorbehoedsmiddelen gebruikt te hebben, Ja weet dat zegt niks kan dus toch zwangerworden ondanks ik dacht dat ik dat niet meer kon. Met Arun was ik trouwens binnen vier maanden zwanger.
@ condooms Laatst is dat ding dus bij ons gescheurd Zal er binnenkort toch maar even een testje tegenaan gooien, want moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken dat nummer 2 onderweg is. Maar mocht het wel zo zijn, ach dan is het welkom Maar hoe groot zal de kans zijn? Ik geef nog volledige borstvoeding
Ik heb zojuist het mailtje de deur uit gedaan om met de 9 belangrijkste vrouwen in mijn leven te gaan High Tea-en voor mijn 35e verjaardag. Oftwel over 4 weken word ik 35