De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen,

@ Gewicht:
    Dapper hoor jullie verhalen!!!
    Heb zelf ook een verleden met enorme gewichtsschommelingen....en nu tevreden? NO WAY!!!

@ Uitje bij Lilalief:
    Count me in!!!

@ Foto's Devin + Lila:
    Superleuk!!!
    Ennnuhhhh leuke kapsels dames!

@ Lady jane:
    Long time no see!

@ Angelsfire:
    Hartstikke goed een droge nacht....hopelijk houdt ie het vol!

@ Weer werken:
    Heb met jullie te doen.....Ik heb nog 1 weekje vrij.....brrrr maar wordt nu al nerveus!

@ Plannen:
    Dadelijk een date met een zwangere!.....helemaal leuk!

@ Babydoos:
    Heb de bon idd ook gekregen........

oja, heb laten pendelen.....jan 2012 pas weer zwanger....hoop dat het niet uikomt.......wil wel jaartje eerder hoor! hihi.....

2. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    hey hoi knor, ga ff eten maken...ben later weel weer ff terug...doei

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wouw wat heb jij een mooie tuin lilafief. als ik niet hoef te werken ben ik natuurlijk ook van de partij!!!

leuke fotos lilalief en mama25. en ook erg leuke nieuwe kapsels. een geslaagde dag dus!!!

ja dik zijn haha daar kan ik over mee praten. ik ben niet echt slank zoals jullie hebben gezien maar voel me wel lekker in me vel. ik heb het geaccepteerd. ik hou gewoon van lekker eten haha. ik probeer wel gezond te eten maar kan mezelf niet uithongeren hoor. ik ben wel veel agevallen nu en vind het ook best maar voe me niet anders als toen ik veel zwaarder was. ik ben van maat 52/54 naar 48 gegaan

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ojee me chef belde van het werk denk om te vragen of ik met moederdag wil komen werken maar ben sem de fles aan het geven dus kon niet opnemen.

en me vriend heeft een gespek op zijn werk nu duimen jullie voor hem dat het goed afloopt... ik hoop zo dat ze hem niet ontslaan..wat in mijn ogen niet kan maar je weet maar nooit

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Stel dat je chef nog eens belt, doe je het dan???
    Niet dat ik moederdag zo bijzonder vindt....maar toch....het is je 1e keer als mama!!!.....ben zo benieuwd of mijn man er aan denkt....Heb het hem al 1000x gezegd....maar ja.....

Ennnuhhhhh ik duim voor je man!
    Is er de kans dan dat hij ontslagen wordt???

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh spannend voor je vriend en voor jou natuurlijk ook. Hopelijk niets ergs. Duim voor jullie dat het goed afloopt.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook benieuwd of manlief eraan denkt. Heb zo'n vermoeden van niet. Maar ach, zou me op zich niet zoveel uitmaken hoor. Vind het altijd maar een beetje commerciële bende. Net als valentijnsdag. Alle rozen worden opeens 3 keer zo duur. Ik vind het bij wijze van leuker om spontaan verrast te worden door m'n hubbie. Net als vorige week vrijdag, toen kwam hij opeens thuis met een grote bos met 20 rode rozen. Omdattie van me houdt zei hij erbij;):D. De schat.

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

goede morgen meiden.

ik ben net terug van het cb.
    bram is ondertussen 62 cm lang en 6090 gram. dus helemaal goed.
    alleen blijft zijn hoofdomvang op de onderste lijn zitten. maar wel met een stijgende lijn gelukkig. hij zat nu qua omvang op 39,5 cm.
    volgens het cb niks om me zorgen over te maken maar waarom doe ik dat dan toch:(:(. verder heeft hij zijn prikjes weer gehad en heeft maar heel even gehuild. dus weer helemaal trots.:D

lilalief leuk kapsel. het staat je goed.:)
    en wat een mooie grote tuin. het lijkt mij ook wel ideeal voor een meeting.

mama25 ook al een nieuwe look. staat jouw zeker ook goed.:)

angel fijn dat levi een droge nacht heeft gehad.

bon voor de prenataldoos al binnen gehad alleen waren de dozen niet op voorraad. dus van de week nog maar eens kijken.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ze vinden dat ie niet goed functioneert in zijn functie. Dit is iets van de laaste 3 maanden zo raar. Hij heeft wel een contract voor onbepaalde tijd. Verder nooit geen slechte beoordelingen,functioneringsgesprekken of ofic. waarschuwingen gehad. Hij komt nooit te laat is weinig ziek enz. Bij zijn eerste functioneringsgesprek was ie nog een voorbeeld voor andere op het werk.
    Hij zit op dit moment ook overspannend thuis hij heeft gewoon te vee meegemaakt in de laaste 3 maanden.
    Een kindje krijgen,ik 3x opgenomen geweest,bijna ieder weekend naar de SEH of HAP met mij,hij heeft te horen gekregen dat ie een eiwit mist waardoor hij waarschijnlijk niet heel zijn leven kan horen, hij moet nu dus ook een gehoorapparaat(hij is 29) en dan dit gedoe op het werk. Dat is hem allemaal teveel geworden. Hij loopt ook bij een psygoloog nu

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja ik zit met moederdag in antwerpen haha ik had er niet aan gedacht. Maar denk ook niet dat me vriend zo attent was geweest haha

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo effe sem op bed leggen want hij ligt te mopperen

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo hij is alweer vertrokken haha

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat is allemaal behoorlijk heftig ja. Hopelijk komt hij er snel weer een beetje bovenop. Denk dat de psycholoog wel een goede keuze is geweest. Praten is belangrijk om dit allemaal te verwerken. DIKKE KNUFF VOOR JULLIE!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi jij ook al zo'n makkelijk kind:D. Dinand slaapt ook al vanaf 9 uur vanmorgen:D.

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ohhhh wat lief!!!
    Ik heb echt een totaal niet romantische man....In de 3 jaar dat we nu bij elkaar zijn heb ik werkelijk waar nog nooit iets spontaans van hem gehad qua cadeaus!

Wel een hoop liefde en natuurlijk de bekroning....Aidan....maar cadeautjes....mmm, heeft nooit tijd zegt hij!....hihi....

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja meestal is ie wel makkelijk maar kan ook soms z,n momenten hebben haha zoals op het uitje lekker gaan huilen. Volgens mij vind ie die wandelwagen niets meer in de maxicosy slaaot ie gelijk aan.

Maar hij heeft heel zijn schema over hoop gegooit. Eerst kwam ie steeds om de 4 uur nu is het zo wisselend. smorgens vaak ok de 3 uur en dan savonds slaapt ie ineens heel vast vanaf een uurtje of 4 en dat laat ie er wel 5 uur tussen.

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Jeetje johhhh, dat is ook niet niks!
    Vervelend zeg.....
    Ze kiezen ook altijd een fijn moment op het werk.....Wanneer het effe niet lekker gaat gaan hun ook nog moeilijk doen! Grrrr......

Heel veel sterkte voor jou en je man!

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heerlijk he die kinderen......Denk je dat ze een schema hebben en dan veranderen ze alles weer! Hier ligt Aidan ineens ook gewoon lekker in de box te slapen....Dacht ineens....hmmmm het is wel heel stil...En ja hoor, hij slaapt!

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    thanks meiden..

Ja ik heb het er ook effe mee gehad maar moet door voor sem he. Kan moeilijk heel de dag op de bank zitten janken. Maar ja het komt vast alemaal goed.

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Leuk.....ga je lekker shoppen?

Deel Deze Pagina