Trouwens Karishma heeft weer een spug dag. Maar denk dat ik weer een extra schepje jpm er door doet, Dat het weer iets dikker is. Ze heeft vandaag goed gedronken. Vanmorgen niet een fles van 200 denk doe toch weer wat minder er in en ging goed. Maar dat spugen dat blijft het kwam net weer door haar neus. En dan heeft ze haar voeding om 17.00u gehad. Knorretje ook beterschap met zoon lief. Evenstar fijn dat het mee gevallen is je eerste werkt dag, En leuk dat je tussen door stiekem even naar Renske kan om een voeding te geven. Hoop wel voor je dat ze snel de fles wat makkelijker aan neemt. Gedult is een schone zaak. Je kleine eigenwijsje
@ mijn eerste werkdag, jullie zijn lieverds, bedankt voor alle opbeurende woorden en meeleven etc. Renske heeft tussen thuiskomst en nu twee volle tieten leeggedronken en ligt nu op bed. Haha, schade ingehaald maar nu worstelt ze geloof ik wel met een beetje een volle maag. Ah, ze zat me lachend op te wachten op het KDV! Heerlijk toch? En ik moet eerlijk bekennen... eigenlijk ga ik het volgens mij best veel leuker vinden om te werken EN te moederen. Ik kan veeeeel meer dingen aan als ik ook werk denk ik. En ik vind mijn werk leuker omdat ik aan het eind van de dag mijn meiske weer kan knuffelen. Dus. Ondanks dat ik als een berg tegen het eind van mijn verlof op zag, denk ik dat ik een leukere moeder ben als ik ook de ruimte heb om mezelf te ontwikkelen als onderzoeker. @ zieke kindjes, wat ellendig Ik weet niet wat diarree is, want bv poep is altijd heel dun, dat is normaal. Ik weet dus ook niet of het heel erg is als ze een dagje wat minder drinken. ORS... eh, dat vinden mensen ook heul vies hoor, dat is zout en zoet tegelijk. Ik zou denk ik lauwe rooibosthee geven, of gewoon water. Zolang ze het er niet van boven en onder tegelijk uitgooien, mag je ervan uitgaan dat ze heus wel wat opnemen... maar ja, ik zou zeker ook de HAP bellen, gewoon omdat je zeker wilt weten dat je niks anders kunt doen! Beterschap voor jullie kleintjes! @ eten, wij eten zelfgemaakte vegetarische groentesoep met wat stukjes mozzarella pizza met extra kaas. Ik neem een hapje extra, want door het heen en weer rennen, de marathonvoeding van net en toch het wat meer hectische schema met werken (nou ja, 'op mijn werk zijn' ) ben ik echt uitgehongerd nu. Pffff ik zie er wit van gewoon.
Vind niet dat je het alleenstaand ouderschap kan noemen. Je hebt het geregelt over de vader, die ff een fles geeft of waarbij ze op schoot ligt te slapen. Wil je niet aanvallen hoor! Zullen wel de hormonen zijn maar moest het ff kwijt. Maar ik doe het echt alleen, hier is niemand die Devin een fles geeft of Jaylinn in bad stopt. Of iemand die mij een knuffel geeft oid. @ Donder succes meis!! En als het niet vertrouwd voeld gewoon weer bellen!! Knufff @ hier ligt devin op me arm te slapen, en hardop te lachen met speen in zn mond
@ evenstar fijn dat het goed gegaan is. Zat er zelf ook aan te denken om kids dagje of 2 p/w naar kdv te brengen en de rest bij mijn ouders. Maar ja lastig... heb zelf ok kvd stage gelopen en beviel niet zo goed. Dus zal echt opzoek moeten gaan naar geschikt kdv. Geniet maar lekker van je soepje en je pizza
Nee, is gekocht (AXI speelhuisjes). Boniman heeft een avondje gegoogled en het zo gevonden... Gaaf hè! Vind hem zelf ook zo leuk. Ik hoop dat ze snel opknapt!
Heb vanmiddag de eerste aflevering gekeken, maar over die Tamara zal ik maar niet beginnen zeg.. pff. Vind het trouwens wel jammer dat ze toch een bepaald beeld van tienermoeders scheppen zo. Er zijn natuurlijk zat tienermoeders die het allemaal prima redden..
Wel belangrijk idd dat je een goed gevoel hebt bij de opvang. En heb het al wel eerder gezegd, maar vind dat je het super doet! Knuf!
Thnx! Ja weet je tis ook stukje angst. Ben als de dood dat als ik ze op wil halen, ze door ' de verwekker' opgehaald zijn En bij me ouders weet ik iig dat ze veilig zijn!
Het voelt niet als aan vallen. Maar je begrijpt het denk niet helemaal. Hij is hier idd, en helpt. En ik zeg dus ook dat ik dankbaar er voor mag zijn, Maar financeel moet ik de kar wel alleen trekken en voor dat karishma geboren was was hij hier maar een of twee keer per week en voede ik Arun ook alleen op, Als het goed is gaan we het binnen kort afbouwen dat hij hier is, En moet ik het merendeel ook alleen doen. En ik lees dat je ouders je soms helpen. De mijne dus totaal niet. Kan niet logeren ze gaan er niet mee weg en ze passen zelder op. En hoop dat zo dan de lucht geklaard is. Wel gaat Arun soms een nachtje naar me zusje. En Arun voed ik alleen op van af dat hij drie was,En daarvoor was ik vaak alleen. Vriend/man is gokverslaafd en was nachten weg plus hij werkte veel. Maar blijf zeggen veel respect voor jou dat je je twee kindjes helemaal alleen doet. IK zeg het eerlijk als hij niet nu hier zou zijn ik het veel zwaarder zou hebben, En ik het waarschijnlijk minder zou trekken dan nu. Maar zou het ook wel overleven
Dat je het financieel alleen doet begreep ik wel, maar toch is hij er wel en neemt dingen van je over. Mijn ouders helpen me idd, maar zijn er niet elke dag. Verder komt alles op mij neer, ook het financiele plaatje. Het scheeld voor jou al wel dat Arun al dingen zelf doet, ik heb echt 2 kids in de luiers. Maar de lucht is geklaard! Bedankt voor je begrip!
Beterschap voor Lila! En Aidan. En Ylva. En de andere zieke kindjes, heb een beetje bijgelezen maar weet het niet precies. Evenstar, dacht net even dat morgen je eerste werkdag was! Lekker dat je nu meteen weekend hebt, kun je even opbouwen ipv meteen volle bak aan de slag. Ik zal even een fototje plaatsen die ik zojuist gemaakt heb! Bekijk bijlage 70494
Jee, als ik die foto nu zelf zie begrijp ik niet dat ik achter de laptop kruip Ik ga snel weer naar de kids!!!! We hebben er 5 hier (excl. Olivier want die kan nog niet tractorrijden)
Ja dat is zo dat Arun al meer zelf doet. Maar heeft ook nog zijn verzorging hihi. Anders dan een baby en een dreumus maar hij geeft genoeg kopzorgen. Elke leeftijd heeft wel wat, Hij begint op moment wat te prepuberen. Krijg nog wat met dat mannetje te stellen. Weet je ieder huisje heeft zijn kruisje.
5 pff handen vol dus hihi, Ruzie om de tractor ?? Jaloers lekker in Frankrijk maar geniet er dubbel van hihi
Ben zo blij om te horen dat je een goede dag hebt gehad. Dat het niet tegenviel maar zelfs goed beviel! TOP! Ik hoop dat ik volgende week ook zo ga ervaren! *duim voor mijzelf! hihi* Bij de Hap geweest en ze lijkt een virus onder de leden te hebben. We moeten haar wel extra in de gaten houden want uitdroging staat aan het hekje te rammelen. Extra water geven was het advies... Ja prima maar... zoals al eerder door iemand gezegd als ze iets niet willen eten lukt het ook echt niet... Ze spuugt t gewoon uit. (grappig om te zien.. maar wel lastig) Ze is wel al duidelijk dunner geworden. Gelukkig heeft ze nog wel d'r bolle wangen. OEH! die piza ken ik die zijn LEKKER!!