Hoe wat het trouwens bij de hap? En is het besmettelijk die ziekenkindjes via zwp. Karishma heeft haar laatste fles ook niet leeg gedronken..liet zeker 100 cc staan van de 200 cc Niet dat ik denk dat ze ziek word, maar hoop niet dat het besmettelijk is. Wel een spug dag wat ik al melde, En daarom de voeding voor de avond wat dikker gemaakt maar die had ze zo op moeten drinken zo extreem dikker was het nu ook weer niet. Ze viel als een blok in slaap. Als morgen weer zo is dan is er wel wat aan de hand. Maar hoop natuurlijk niet.
O vervelend een virus waarschijnlijk,. Ja als ze niet willen is het echt verdomt lastig om ze extra water of voeding naar binnen te laten werken. Ja snap wat je bedoeld met het lachen, Lijkt komies wat het natuurlijk niet is, Als morgen weer niet goed gaat gewoon weer hap. En idd goed opletten dat ze niet uitdroogd.
Ahh donder sterkte met je meisje!! Hoop dat ze snel opknapt!! En goed in de gaten blijven houden hoor, zodra je niet vertrouwd gewoon bellen!! Knuff
@ Pnirmal, ja we gaan echt wel heel erg opletten. We willen niet dat er iets met die jonge dame gebeurt. Hopelijk gaat het morgen gewoon beter. Vanavond om 11 uur net als gister extra flesje. En misschien zet ik de wekker om 4 uur later nog een voeding extra te geven. Mijn moeder zei al heeft ze iets tijdens dat uitje met al die baby's opgelopen? Ik zou het niet weten...
Dondersteen, denk je dat ze uit een klein cupje (bv zo'n hoestsiroopmaatbekertje) zou kunnen drinken? Dat de slok dan net wat groter is, misschien dat ze dan eerder voor slikken kiest ipv spugen?
Nee geen xfactor. Zit hier haha. Zat net weer te kijken op baby van de maand verkiezingen, Maar moet eerlijk zeggen vind de tweeling die aan kop gaan helemaal niet zoleuk. Is opgezet spel, Misschien wel leuk dat ze huilen maar vind het met die mutsen helemaal niet leuk, Donder ik hoop dat jou dochter ze nog in haald. Ja Karishma doet ook mee maar die haalt het toch niet dus, Op voor jou kindje
Dan kan ze overal wat oplopen, je kan het nooit echt traceren. Een supermarkt is ook een bron van ziektekiemen, net zoals een bus, en alles waar je dingen aanraakt waar veel andere mensenhanden aanzitten. Een kdv gaat zodadelijk ook nog een feest zijn, ik hoor van velen dat zij en hun kindjes constant verkoudheden en dingen hebben. Bleh, heb ik ook geen zin in, maar voor de opbouw van je immuunsysteem MOET je nou eenmaal wel eens wat oplopen! Die extra flesjes lijken me een goed idee. Als water niet gaat, rooibosthee op dezelfde temp als je dat flesje normaal geeft?
Ook een goede tip! thanks! Ja, ik weet het. niet alleen het kdv maar ook mijn werk als docent brengt veel ziektekiemen met zich mee. Gaat wat worden. Verheug mij er ook niet op.... maar ja niets aan te doen.
Uri geller heb er niks mee, Al hoe wel ik wel een syfy klant ben. Maar van dat abracadabra gedoe moet ik niks hebben. Maar Arun wel en ik zeg je mag niet kijken wil die juist dus soms staat hij hier wel op als toevallig Arun. Met de afstandsbedining aan de gang gaat. Hij heeft het trouwens erg naar zijn zin gehad in Duinrell is aardig moe nu, Hij gaat dan ook zo lekker naar zijn bedje. Hij had wel gelijk ruzie met ze pa. Hij wilde naar oma ( Waar ik op dat moment was) Had hem door de telefoon al verteld dat ik ook naar huis ging. Is de eigenwijs weg gelopen naar oma toe, Ja me moeder woont redelijk dicht bij. Gelukkig was ik al onder weg naar huis, Dus heeft hij gelijk op ze kop gehad dat hij niet mag weg lopen. Prepubers.
Whaha! dank je lieverd! haha Maar dat gaat m denk ik niet meer worden denk ik. Als jij nog mensen kent... hihi... Die foto van Ylva was puur geluk dat die zo mooi is geworden. Die van die 2ling is idd een foto serie. Ach hij is wel schattig.
Ja kan. Hoop dat het helpt, Arun was nog maar een peuter van 2 jaar en had ook diaree spugen,koorts en als toetje een koortsaanval Kreeg toen het advies, ( Hij was toen wel ouder, Moest wel opgenomen worden in het ziekenhuis) Als een kind ziek is geef het zelfs maar cola om hem of haar vocht binnen te brengen. Kan je na gaan cola., Maar elk druppeltje vocht helpt. En telt.
@ Syfy klant, ken je de serie Eureka? Die is zoooo leuk. Op skyfychannel of laag te laden. Erg leuk. En eh. The better of Ted ook erg leuk.
Haha ja. Wel tip voor als ze aan vast voedsel mag ors is fijn maar zo vies. Als ze ouder. Boven het jaar dan he!!! zijn doe je cola met wat zout heb je ook ors