@ Lilalief: He, gatsie zeg...... Hopelijk knapt Lila snel op en kan er wat aan gedaan worden....Niet leuk zo!!! En wat lief van je man, een bos bloemen!!! Lucky you!!! Voel jij je trouwens alweer wat beter??? @ Mama: Gaaf, een bedeltje voor aan je pandora..... Heb er ook nog een paar op mijn lijstje staan, maar geloof niet dat dat bij mijn man opkomt....hihi! @ Pnirmal: Mmm, Karishma slaapt 's nachts wel lekker he! En dat met een halve fles!!!.....Ennnuhhhh dagje kuuroord.... = heerlijk! Moet je gewoon eens doen....Er is vast wel iemand die op dat prinsesje wil passen toch???....en anders breng je haar maar bij mij! hahaha!!! @ Belliebel: Hahaha, je man is niet echt goed in liegen (en maar goed ook!!!)...Nou, ben ook benieuwd wat je krijgt.....We horen het nog wel! hihi! @ Ego: Net thee-uurtje gehad met zw.yoga meiden...Was wel gezellie. Wat een verschillende kinderen, maar die van mij was toch echt de mooiste!!! hahahahaha!!! Aidan ligt nu te slapen bij zijn vader op de buik....Zo droppig, net ff foto gemaakt!!! En JIPPIE....Vriendin belde net (woont nogal ver weg)....ze is zwanger!!!....We waren tegelijk zwanger, maar bij haar is het mis gegaan met 13 weken....Nu is ze weer 9 weken zwanger....!!! Dus nog wel ff spannend, maar ze krijgt iedere week een echo...en tot nu toe ziet het er heel goed uit!!! Vind het zo leuk voor haar, zat te janken aan de telefoon!!!...... Zo, nu even opruimen (heb mijn handen vrij, weet niet wat ik ermee aan moet haha....Dat is het lekkere van het weekend, kan mijn man de zorgtaken ff overnemen) en dan zal de visite wel zo komen!!!
@ Knorretje Ja een hele unieke, met een foto'tje van mijn kids @ Hier staat de chocolade cheesecake in de koelkast, en de cupcakes staan af te koelen. Jaylinn ligt nog in bed en Devin zit in de wipstoel naar zijn handjes te kijken, echt schattig! Ondertussen word er flink gebrabbelt en gelachen.
Hahah ja je moet wat met dit weer he?! En morgen komen me ouders bij ons eten, dus ook lekker wat lekkers bij de koffie Zometeen met me meisje voorproeven Ja cool he! Echt heel gaaf!
Aaaah gefeliciteerd met de zwangerschap met je vriendin. Het is rot als het fout gaat, vooral met 13 weken. Dan denk je toch al in de "veilige"zone te zitten.
Idd.... Het was ook zo kl*te toen.... Ik kon mijn geluk niet op en zij was haar kindje kwijt.... Des te knapper vond ik het dat ze toch bleef komen en ook meteen op kraamvisite kwam...Hebben heel wat afgejankt toen....Ben zo blij nu voor haar....Hopelijk mag dit wondertje wel blijven zitten....Heeft Aidan er een speelkameraadje bij....(ben namelijk de 1e met kinderen onder familie en vrienden).....
@moederdag: leuke dingen krijgen jullie, ik weet nog niet wat ik krijg... behalve dan dat manlief voor me gaat koken! Heb wel een canvas doek besteld van 1 van de fotoshoot foto's en dat wilde mijn man nou juist ook voor moederdag doen. Maar koken is ook al heeeel erg lief! @weer: bah, wat een zeikweer, blijf lekker de hele dag binnen... net meid van de zw. gym op bezoek gehad met haar zoontje. Was gezellig! @lilalief: beterschap met lila... @mama25: leuk een bedeltje aan je armband, das wel bijzonder. Ik ben niet zo armbanderig hihi... @baby op bed: die van mij ligt nu heerlijk te slapen, even mijn handen vrij... en wat ga ik nu doen... btje kwekken hier, als er tenminste iemand is om tegen aan te kwekken haha...
Je brengt me helemaal op gedachten!!! Krijg zometeen nog visite en morgen ook nog 2x..... Ga denk ik ook maar ff wat maken....maar wat??? Mmm, ff denken!
Ik weet nog wel dat je dat vertelde jah, gefeliciteerd met je vriendin, erg leuk! Waar woont ze dan...
Op de grens met Duitsland....waar ik ook heb gewoond....Dus HEEL ver weg!!! hahaha...150km van mij vandaan!
Aaaah me man had dinand vanmorgen zijn flesje gegeven. om half 11 begon het kind al te brullen. En ik snapte niet waarom. Ja hij had wel degelijk honger. Maar 2,5 uur eerder had hij zijn flesje op. Naja goed ik tiet in zijn mond gestopt, meneer zat me aan te kijken alsof hij ein-de-lijk eten kreeg. Doe ik op een gegeven moment de koelkast open, zie ik een flesje BV staan. Manlief is aan het klussen bij vrienden, die hebben net een huis gekocht en willen er zo snel mogelijk in. Dus bel manlief op en vraag aan hem hoeveel dinand vanmorgen gegeten heeft! Eeeeeh nouja wat jij klaar had gezet. Jaaaa oke, en wat had ik klaargezet dan? Nou hetgeen wat op het aanrecht stond. Arm kind had dus maar 100 ml op, het flesje BV zat ook 100 ml in. Oftewel, Het kleine mannetje kwam 100 ml te kort. Arme schat. Kon nu heel goed begrijpen dat hij honger had. Maar snel de fles er achter aan gegooid. Toen kon het kleine ventje weer lachen. Hihi nouja kan gebeuren. Maar heb wel tegen hubbie gezegd dat hij eerst voortaan in de koelkast moest kijken of er wat staat. Hij schaamde zich diep hihi.
Heerlijk dat hij voor je gaat koken!!! Jammie!!! Heb je de foto's op tijd gehad voor je ouders en schoonouders??? (ging je toch cadeau doen?)
Ik heb de foto´s voor de moeders besteld 30x40 en moet nog een lijst kopen. Is nog niet binnen, via de blokker... maar geeft niet, beide moeders zien we morgen niet. Mijn schoonouders zitten in Belgie en mijn eigen ouders zitten in Duitsland haha... Zie ze pas dinsdag of woensdag ofzo... dus moet lukken
Ahhhh gossie...Mannen!!! hihi.... Maar gelukkig is Dinand al wel zo slim om het even te laten weten dat hij niet genoeg had.....!
Hihi hier ook kind op bed, hij slaapt alleen nog niet. Maar ach, zolang hij stil is vind ik het prima! Aaah lief van je man dat hij lekker gaat koken voor je. Ik vermoed dat die van mij komt met een schoonheidsbehandeling hihi. Maar we wachten rustig af. Ik hoef eigenlijk helemaal niets te hebben, vind het altijd zo commercieel, en alles wordt 10 keer zo duur gemaakt.
Leuk hoor!!! Wil ook nog wat voor mijn moeder doen.....Maar weet nog niet wat....Hoef niks met foto's te doen...Het hele huis hangt al vol met foto's van Aidan!!! hahahaha....Ook op haar werk heeft ze de hele kast volgehangen met foto's........Iedere dag komen collega's kijken of ze weer nieuwe foto's heeft opgehangen!!! hahahahaha......
Hihi dit wilde ik mijn ouders en schoonouder ook gaan geven, maar hier precies het zelfde. Heb het nog niet binnen. Naja we hebben sowieso een bosje bloemen, dan komt de foto volgende week wel.