Ahhhh, lekker schoonheidsbehandeling!!! Hoef ook eigenlijk niks....maar vind het wel leuk!!! Zou me toch stiekem wel een beetje tegenvallen als ik niks krijg.... Maar ik reken nergens op...>Die vent van mij is HEEL lief....maar dit soort dingen vergeet hij gewoon! Het is nog een wonder dat ik wel wat voor mijn verjaardag krijg (na 100x precies zeggen wat ik graag wil hebben.....hahahahaha)
Whaha ja en dan nog zeggen: Ja ik vond het al zo weinig wat er in dat flesje zat...Dan moet er (lijkt mij) wel een lampje gaan branden hihi. Ach het was ook vroeg voor hem vanmorgen(07.30). Geef hem vandaag wel een voeding extra, en als hij niet wil, nouja, hij kan het ook wel een dagje missen. krijgt hij 700 ml in plaats van 800. Komt goed.
Oh die van mij is daar ook zo slecht in. Hij weet met moeite mijn verjaardag te onthouden whahaha. 24 neee 26 november...:x 24ste schat! Whaha aahg lach hem er altijd wel om uit dat hij het na zo'n tijd nog niet weet. gelukkig lacht hij met me mee.
Whaha zie het al voor me...Mam je krijgt een huis make over. Behang van Aidan, mokken met Aidan erop, lampenkap met Aidan erop, onderzetter, glazen.... Nou best leuk toch een Aidan uitzet.
Hahahaha.... Wat is dat toch met mannen!!! Ken er maar weinig die echt zo attent zijn dat ze spontaan cadeautjes of bloemen voor hun vrouw kopen!!! En als ik wat voor hem meeneem is dat heel normaal ofzo!!! Maar ja.....heb het mooiste cadeau al gehad....onze lieve Aidan! (ohhhh, wat ben ik weer in een slijm-modus hihi)
hoi hoi meiden, even bijlezen. lily is met papa weg dus Belliebel: ik doe ook half half nu met voedingen en heb ook zo iets van gaat het vorstvoeden nog verder terug lopen dan stop ik ermee. ga er niet mee zitten, hoe jammer ook. dat fustreeerd mij nog meer en heb ik alleen mezelf mee
Ik moet mijn man ook vaak datums helpen onthouden van verjaardagen of wat ik dan precies wil hebben... is ie ook geen ster in hahaha... haha leuk dat ze foto´s op haar werk heeft hangen en iedere keer collega´s komen kijken... super! Etienne heeft een ontstoken oogje, tzat vanochtend helemaal dicht geplakt, echt zielig...
Whahaha ach zo zijn ze nou eenmaal. Kunnen we niets meer aan veranderen! Die van mij neemt trouwens wel eens een bosje bloemen mee. De laatste tijd eigenlijk steeds vaker. Zo nam hij een keer lelies mee. VErschrikkelijk mooie bloemen zijn het, maar die dingen stinken, Jek. Die nam hij dus ook maar niet meer mee hihi. Naja en 2 weken terug spontaan een bos met 20 rode rozen. Hij is ook wel lief hoor hihi.
Etienne had gisteren na zijn laatste voeding een btje veel gespuugd. Nu kwam hij van8 om 5 uur weer. Dat waren we ff nie meer zo gewend na zijn doorslapen tot 7/8 uur! Dus vandaag heeft ie ook weer 5 voedingen
Dat heb ik precies het zelfde. Als het nu nog meer gaat terug lopen dan is het heel jammer, maar dan stop ik er ook mee. Heb er dan ook wel vrede mee. We mogen blij zijn dat we onze kindje het 3 maanden hebben kunnen geven toch.
Ja hier schommelt het ook nog wel eens tussen 4 en 5 voedingen. Als hij erom vraagt, dan krijgt hij het ook gewoon. No problemo hoor.
Mijn moeder had ook een bos bloemen van haar werk gekregen omdat ze oma was geworden.....en van de week een knuffel voor Aidan! Echt heel lief! Mmmm, vervelend dat oogje.....goed schoonhouden met afgekookt water....
HAHA ERG LEUK HAHA En knor breng karishma wel als ik geen oppas heb haha. Krijg iets van Arun morgen weet alleen nog niet wat we zullen wel zien. Hij was toch in Duinrell geweest vermoet een kikker of iets hihi. Of een knuffeldiertje. Knuffel jongen nog soms. Verder even niks te melden Karishma lig in wipper word nu wakker. En idd ze slaapt snachts goed zelfs met een halve fles minder. Wel wat meer honger hihi dus denk datik eens op zes flessen uit komt vandaag. Fles zes als toetje En heb Star Wars aan staan lekker verder kijken. Tot tikkens
Knorretje: onze zoons en dochters "moeten" op minstens 5 voedingen per dag zitten vandaar dat antwoord