Ik had erg last van de pil, en kwam er pas achter toen ik er mee stopte, eind 2008! Ik slikte hem vanaf mijn 14de i.v.m. veel bloedverlies, en toen ik stopte kreeg ik ineens HEEL veel meer energie! Ik voelde me ook ineens veel vrouwelijker.. HA zei dat dat vaker voor komt.
@Pnirmal en Knor, dank voor de "veel plezier" wensen! Het duurt nog wel ff voor het concert er is.. Ik ga ff koffie leuten.. laters!
Wow....Jij bent ook lang aan de pil geweest...Vanaf jong bedoel ik dan! Ik ook....vanaf mijn 13e ivm te onregelmatige cyclus..... Bizar he, dat zo'n iniminiepilletje....zoveel met je lichaam kan doen!!!
Ik heb alleen een half jaar de pil geslikt toen ik 15 was van wegen zwaremensturatie. Hoe oud waren jullie eigenijk toen jullie voor het eerst ongesteld werden. Ik was net elf was in de herfstvakantie van 1985 en was in juli 11 geworden. Lichaamlijk was ik er wel aan toe maar geestelijk man o man was nog een kind. Dus in okt van dit jaar ben ik al weer 25 jaar ongesteld wat een eeuwigheid al weer haha. Nu nog zeker een jaar of 14 te gaan zeker?? Me moeder stopte met menstruweren rond haar 52 dus dan nog 16 jaar? Ze zeggen dat je naar je moeder moet kijken wanneer zij de overgang in ging, Nou ben benieuwd haha.
Werd ongesteld op mijn 13e.......Toen aan de pil.....Tot mijn 24e.....Dus 11 jaar alweer! Ga nu ff aan de pil tot we hard gaan oefenen voor de 2e! (nog 8 maanden te gaan! hihi)..... Mmm, kijken naar je ma....ben ik klaar mee...mijn moeder is nu 55 en menstrueert nog steeds.......zo debiel eigenlijk....net of je dan nog een kind wil/kan....waarom stopt dat niet gewoon op je (zeg uiterlijk) 45e.....stomme zooi, dat ongesteld zijn!
@ trouwens he! Knor, wat leuk! jullie zijn het er al over eens dat jullie voor een 2e gaan knutselen... Ahhhh! Hier moet ik manlief echt nog even alleen laten wat dat betreft.... hihi Moet ook eerlijk zeggen dat ik mijzelf verbaas over het idee dat ik een 2e wil. Heb altijd gezegd dat ik een genoeg vond. Maar eh, ik ben een vrouw en ik mag van gedachte wisselen toch?
Het is feest yes fijn. Karishma ligt ook al op bed. Ze viel bij vriendlief in slaap na een slokfles. Zeg net tegen hem leg maar in wipper word ze zo wakker! Maar ik kijk zo naar haar in het wippertje en denk, Kan er ook net zo goed in bed leggen. Dus dat gedaan. Alleen heeft ze dan het badje over geslagen en haar laatste fles, heeft ze wel gehad maar ook wat minder. Kijken wat ze doet misschien komt ze dan vannacht een keer eerder of zou ik haar vnaaf wakker maken voor we zelf naar bed gaan?? Of kan natuurlijk ook nog dat ze zelf wakker word? Kortom weet het nu ook even niet hihi. Misschien geeft ze zo wel aan dat ze zelf eerder naar bed wil in de avond en begint haar nacht eerder??? En slaapt ze door tot hoop zeker 6 uur??? We zullen zien???
Bij de weg... Ik heb per ongeluk nieuwe ritueeltjes bedacht met het naar bed brengen van Ylva. We doen samen het rolgordijn naar beneden en dan leg ik haar in bed en doe ik die Woezel muziek dinges aan en die maakt haar helemaal rustig. En dan een dikke kus op d'r wangetje. Echt geweldig. Ze huilt ook niet meer nu ik haar in bed leg. Het is echt zo van... oh! leuk!
Zeker....We waren erover aan het praten....Ik vroeg wat manlief een goede tijd vond om te gaan knutselen...Hij zei: Rond Aidan's 1e verjaardag!!!....dus jippie...Ikke blij!!! En natuurlijk mag je van gedachten veranderen!!!.....En jij kan je man wel overtuigen....die vindt het ook allemaal erg leuk toch??? Maar kan me voorstellen dat hij het allemaal spannend vindt...zeker hoe het met jou en Ylva is gegaan tijdens de bevalling....Scheelt misschien wel dat je nu weet dat je onder behandeling komt van een gyn...en een keizersnee krijg....Geeft toch rust, neem ik aan?
Lekker laten slapen....Als ze honger krijgt wordt ze wel wakker....en misschien heeft ze idd genoeg en slaapt ze door!!!
Cool!!!...... Regelmaat en rituelen geven rust!!! Hier doe ik ook steeds hetzelfde...Slapen gaan is ook geen strijd meer....Heel af en toe is het nog 5 minuten huilen...maar dat is puur een inslaap gaan huiltje en niet meer krijsen zo van: ik wil niet!!!....
He knor, Wat leuk dat jullie dan al voor een 2e gaan. Wij voorlopig nog ff niet. Denk pas als Etienne een jaar of 2 a 3 is... wil er nu nog ff niet aan denken, hoe leuk ik het nu ook vind... komt gewoon door mijn slechte start na de bevalling, ben beetje voorzichtiger geworden! Hmmm vanavond lekker enchiladas gegeten, wel machtig slecht voor mijn darmen nu. pfffffffffffft pfffffffffffffft pfffffffffffffft hihihi...
Uhhhhhh, das duidelijke taal..... Al dat er omheen gedraai....Jij zegt tenminste waar het op staat!!!
Kan ik me voorstellen...... Ennnuhhhh, maar goed dat er geen geur verspreidt wordt dmv de computer dan.....hihi