@ slapen... Nou, Renske is na het dagje kdv wel een beetje van haar padje... wilde opeens niet meer in haar ledikantje slapen, en is nu ook amper in slaap te krijgen, heb haar wel een uur aan de borst gehad (dit keer geen twee borsten, dan drinkt ze echt teveel, als ik kolf is het 175 ml per borst!). @ nummer twee... hihi, wij hebben ook gezegd als Renske 1 is ofzo. Weet nog niet of ik het dan al wil (ik mis het nogsteeds, maar ik laat mijn 'hoofd' er ook over gaan, ik heb nog een proefschrift liggen, en ik gun Renske ook de volle aandacht, en voor mezelf ik het denk ik wel handig als zij al echt goed kan lopen op het moment dat ik plofzwanger van een tweede ga zijn ). Verder ben ik niet bijgelezen. O ja, jeeee voor Ylva die weer lekker drinkt Ik ben doodop door de zware nacht, en voel het ook dat zij zoveel meer dronk (vergeet niet dat ik op werk natuurlijk kolf). Het vreet even alle energie van me.
@ Knor! We gaan ervoor om hem te overtuigen... Regelmaat en rust werken hier ook erg fijn. Soms wijk ik af als we de hort op moeten... maar gelukkig zijn we snel weer terug bij hoe het moet... @ Mamastarlight heeft een vriendje! COOL!!! Is ie lief voor jou en je schatje? Moet wel! Je weet nu wat je niet wil in een man en wel... (althans zo zag ik het toen ik mijn huidige man tegenkwam... hihi) @ Pnirmal. Lekker laten liggen. Maar wil je zeker zijn van een goede nachtrust toch de wekker zetten en nog een extra flesje geven? En ik heb je terug gebpt. Bizar hoor... Laat ze allemaal maar...
Whahaha! jij hebt vanavond in bed bakstenen nodig op de hoekjes van je dekens.... anders vliegen die weg... hahaha!
Wahaha, lees iets verder en je ziet het... ik neem aan dat ik zo je reactie daar wel op lees... Zo niet, chocolade en chips en patatjes en frikandelletjes...
Oooh maar uit de oven is altijd nog gezonder dat uit de frituur hoor. Oeeeh bonbonblok. Shiiit Winkels zijn dicht. Nouja heb hier nog wel ergens een stuk pure chocolade liggen.
He, we hebben toch geen geheimen he!!!??? Wat laat allemaal maar???? (verder niet nieuwsgierig hoor!!! hahahaha)
Dames ik ga afsluiten, ga ff met mijn mannen op de bank hangen en als de kleine zo op bed ligt gaan we de dvd: 2012 kijken. Ben benieuwd! Fijne avond en moederdag allemaal!!! Horen morgen wel van elkaar wat we gehad hebben of wat er gedaan is Dikke XxX Steph
Kan me goed voorstellen dat je het een beetje gehad hebt. Hoop echt dat jullie snel een oplossing hebben voor het kleine meiske.
Gisteren een verkoopster de stuipen op het lijf gejaagd door haar te knuffelen, hahahaha! Zo tussen neus en lippen door zei zeja en ik denk dat je van mijn leeftijd bent blablabla.. Ik vraag: "hoe oud ben je dan?" Ze stopt met praten, loopt een beetje rood aan en zegt... 21... WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ik heb haar geknuffeld en gezegd, ik ben 30.. (!) Zegt zo'n jochie dat daar ook werkt van een jaar of 19; "dat had ik niet gedacht, ik dacht hetzelfde als haar".. Still got it.. still looking young! *stuiter*
HAHA ja herken het. tik wat rot karishma ligt bij me papa pakt bad haha, 'Wie mij gezien heeft weet dat ze me ook geen dik 35 schatten. soms nog 25 o wat voel ik me dan happy hhhihi