Ja idd. Zondag was ik opstandig meestal ook al een teken dat er wat zit te broeien, En vandaar je het zo heet had haha. Karishma ligt lekker even inde box opschoot was ze niet meer te handhaven haha. Wil ze alleen maar zitten, maar dat gaat niet door. Ja soms hihi en dan big smile, Vanmorgen niet ze was te hongerig ze had echt honger. Dan gaat ze zelfs mopperen met luierverschonen terwijl ze dat normaal echt heel leuk vind.
@ Mama, bah ongi en trek in zoet... KEN IK OOK! hihi @ Pniraml, Jep, we zijn nog wel ff door gegaan. hihi. Ik heb gewoon de slappe lach gehad hier... Het is nu officieel manlief snapt mij echt helemaal niet meer! WHahaha! (deed hij dat dan?!? *wink*) Geniet van de "vakantie" ! Doe ik ook. hihi @ Belliebel hoe is het ondertussen met je vriendin? Is ze opgenomen in het ziekenhuis om in de gaten te houden? Ik hoop dat alles goed blijft gaan! @ Ik ben naar de fysio en de tandarts! LAters!
Luierverschonen geen probleem... maar iets over haar hoofd.... dan is het feest.... Manlief heeft vanmorgen haar aangekleed. In super schattig jurkje... Maar die zit het achterste voren.... hihi. Nou, en! zwgt hij. Waarom doen ze dan doe stomme knoopjes aan de achterkant?!? wat een onzin. zit goed hoor. dit is gewoon praktischer.... Wahaha! had het niet meer!
serieus! ik heb de waarschuwing er bij gezet... NIET LEZEN..... hihi smakelijk trouwenws... hihihi. ik ontbijt lekker samen met jou... hihi
Mannen haha. Vriend doet in de avond Karishma altijd aan kleden is hun moment op de dag hij doet haar dan ook in bad en masseren met olie en zo. Al heel wat keren horen vloeken van die rot keding haha. Knoopjes op de achter kant en dan ondertussen Karisham krijsen, Want meestal aan kleden vind ze toch echt minder ze loopt zelfs rood aan terwijl ze verder een makkelijk kind is haha. O moet gaan ze ligt te jammere in box of boos omdat er iets niet lukt in de box ze is druk aan het trappen handen bewegen enz. En word dus idd soms boos alles te gelijk gebruiken ja dat lukt nog niet haha.
pffff wat hebben jullie hoop onzin gekletst gister! dacht: nog ff bijlezen voordat we weggaan maar was haast alleen maar onzin! najah, nog ff laatste dingen inpakken en schoonmaken en dan rond half 11 in de auto richting Reuver (limburg) Kreeg gisteraaf smsje van mn zusje, die gaan onverwachts ook op vakantie omdat pa van de zomer moeilijk vrij kan krijgen, blijken we redelijk dicht bij elkaar te zitten:O misschien ff dagje wat afspreken...
Ik betrapte mezelf op hetzelfde waar we het laatst over hadden.. (in bed gooien,slingeren enz..) Ik schep Lila uit bed.
Goedemorgen allemaal trouwens Allemaal lekker geslapen? Hier wel Kleine man meldde zich om kwart over 7, dus die heeft ook heerlijk geslapen. Ligt nu lekker te spelen en te brabbelen in de box. Maar zal zo wel gaan huilen dattie moe is. Dus dan schuif ik hem nog ff mooi terug in zijn bedje. Moet vandaag naar het ziekenhuis toe voor een echo van dinand zijn heupjes. Denk wel dat het goed zit, hij loopt volop te trappelen. Mja het is een gigantische rottijd. 11.15 uur moet ik er wezen. Meneer zal rond half 12 wel zijn flesje willen hebben. Denk dat ik hem van te voren maar opwarm zodat hij in het ziekenhuis lekker kan drinken.
S6 in het ziekenhuis. Heb het toen met Arun ook gehad hij lag ook in stuit.Het is allemaal goed gekomen/ Guppekop heel veel plezier met je vakantie geniet ervan. Hormonen haha ja was idd slapgeouwehoer hihi. Maar wel erg gezellig. Karishma is in de box in slaap gevallen heerlijk ze ligt nu ook princes heerlijk
Jeeeemig zeg, wat hebben jullie geouwehoerd!!! Ik was bekaf na mijn enerverende wenochtend op kdv (en mijn blijvende kutgevoel over de leidster), had ook nog hardgelopen, dus ben op bank ingestort en na het voeden om 23 u prompt in slaap gevallen. Renske kwam om 5 uur weer, en toen om 8:15 Ik heb helaas wel wakkergelegen na 5 u, piekeren over het kdv Ik baal er zo van. Ze zijn heus lief voor Renske, maar waarom zo'n kleinerende houding naar mij? Zucht. Het liefst zou ik stante pede iets anders regelen, maar ik zit aan twee maanden opzegtermijn vast. Ik ga het gewoon aankijken dus. Belliebel, succes in het zh! Hoop idd dat er niks met je mannetje zijn heupjes is (ik had weer eens wat gemist, ik wist niet dat daar zorgen om waren?) Guppekop, veel plezier op vakantie, heeeerlijk zeg. Eh... verder staat mij niks bij
Oh over de nicht van me man...Zit steeds haar hyves te checken, maar staat nog niets op. Ze houdt de spanning er wel in.
Hmmm vind het ook raar dat ze zo kleinerend deden tegen jou. Snap wel dat je er over piekert. Omdat Dinand in stuit lag moet hij met 12 weken een echo krijgen van zijn heupjes. Dit schijnt normaal te zijn. Geloof dat ze gaan kijken naar de stand van zijn heupjes. Afspraak was al gemaakt toen meneer net geboren was. Zal vast goedkomen.