De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Een grill is voor binnen hoor, of tenminste degene die ik gehad heb. Tis net zoiets als gourmetten! Dus koud is het niet hihi...

en een heel leuk cadeau wat je gehad hebt, heel toepasselijk voor als je weer gaat werken!

Ik heb ook lekker tot half 10 uitgeslapen, had niet eens door dat manlief er al was voor douchen en flesje geven... heerlijk!

2. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Hey hoi!!

hoe is het met de meiden die weer aan het werk zijn?
    en met de rest van de dames?

Wij hebben vandaag een tripje ziekenhuis gedaan. Sebas was gevallen en zn kin moest gehecht worden...
    Denis is nu net vertrokken naar engeland voor een week,,,dus dat wordt zwoegen deze week!!!

Iedereen een fijne moederdag gehad?

3. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    volgens mij is iedereen hier aan het moederdag vieren ;-D Ik ga op bed...veel plezier dames

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ook jij een fijne moederdag. En wat vervelend dat Sebas gevallen is. En idd ploeteren succes er mee. Groetjes;)

5. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    hey pnir, was nog ff bezig op hyves en nog ff een laatste pot thee naar binnen werken voor mn bv!!
    hoe is het met jou

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik voel me zo verdomd alleen... (zie dat ik de enige ben op dit moment die op zp is hihi)

Beide moeders zijn niet thuis, dus we hebben vandaag geen verplichtingen... manlief is nu bezig met de grill en we gaan zo beginnen!!! MMMjammie, heb zo'n trek mmmm...

Iedereen eetsmakelijk en een fijne avond!

XxX

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zoooo terug van capoeira, heerlijk gespeeld. Toch wel makkelijker zonder dikke buik :D Maar ben nog zo harkerig, moet er echt inkomen.

Als moederdag kadootje heeft Renske vandaag twee keer haar best gedaan op een flesje van 30 cc (oefenflesjes). En beide zowat leeg. :)

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

He dat is mooi. oefening baard kunst hihi. Groetjes

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hier alles goed. Fijne moederdag gehad tot nu toe.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi had jullie foto.s belooft van Karishma met haar en nu zonder haar. Het zijn er een stuk of vier denk. Dus even spam van mij en hier komt het;)

Zo was ze vrijdag.

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dit is tijdens het scheren. Wat een klus met een baby die zit natuurlijk niet stil. En laat zeer zeker haar ongenoegen blijken blijf van mijn hoofd;)

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier nog een. De volgende is zo als het geworden is;)

13. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hoi hoi,

allemaal een leuke moederdag gehad? nee pnirmal was geen geintje, zijn echt mensen die het nog niet weten vandaar ;)

hier lekker uit mogen slapen vanmorgen en toen kwam mijn meisje koffie op bed brengen. daarvoor had ze een heel verhaal mmet opa en oma op bed gehad blijkbaar waarbij Woezel een engelse man uit north end was (mijn vader is engels) en pip een hondje uit parijs dat alleen frans kon...ja vraag het me niet ik heb geen idee :D

gisterenavond heb ik nog een lieve kaart gekregen en een marsepeine roos. daarna zijn we met opa en oma uiteten geweest. was dus echt heel erg leuk.

vanmiddag waren mijn broertje en schoonzusje er nog even dus al met al erg geslaagd. nu ga ik zo de kleine op bed leggen en lekker in het bad. mooie moederdag he ;)

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

En dit is het resultaat. Nog voor de douche. Die hier na komt geen foto van ;)

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

En deze met me moeder ook erg leuk. Zo einde spam ;)

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja ja zeker een mooie moederdag. En ik snap het nu een beetje oke;)

17. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Vervelend van Sebas! En succes deze week..

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hé dat is pas een goed kado! Ik hoop dat ze het snel doorkrijgt.

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mooie spam Pnirmal, het blijft een mooi meisje, met of zonder haar.

Deel Deze Pagina