De Februari 2010 mama's deel 2!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door evenstar, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dankje boni.

Hehe eindelijk iemand online het is zo stil vanaaf. Waar zijn jullie. Mis het gekwek een beetje hihi.

Allemaal moe van moederdag?

:(

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nou, wel van capoeira training, volgens mij voel ik mijn spieren nu al, ben echt afgebeuld haha. :D

Ahh Karisma zonder haartjes :) net zo mooi als met hoor :)

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kijk, das goed om te lezen. Komt vast goed met de kleine meid:D.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah kale karishma, maar gelukkig groeit het ook weer aan:).

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ben echt bekaf, ga zo me brood smeren en optijd me nestje in. Morgen gaat de wekker weer:(

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jaaa, oh jij moet ook werken he! Gek idee... ik ben morgen gelukkig bij Renske. Maar ik vind het ook nog heel bizar.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heel veel plezier weer met je eerste werkt dag. Groetjes;)

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou toen was ik alweer bij.

Och heb echt zo geen zin in morgen:(, denk alleen maar aan het kleine mannetje. En als ik daar aan denk begin ik te huilen. Ga dat kleine ventje zo missen, terwijl hij nog geen 1000 meter bij me vandaan zit. Hoe bedoel je ik ben niet bij dat kleine mannetje weg te slaan:). Heb net al een hele beschrijving voor me schoonouders geschreven over het maken van flesjes tot het verschonen van luiers. Het is hun eerste kleinkind en het is voor hun ruim 25 jaar geleden dat ze zo'n kleine frum in huis hadden. Misschien komt het ook wel een beetje daardoor dat ik me zorgen maak. Ze kunnen het zeker wel hoor, daar ben ik niet bang voor. Maar ben meer bang dat Dinand de hele dag zal gaan huilen. Naja we zien het wel

En ik ga van een dikke vette fulltime baan met vaak overuren, naar een baan van 24 uur. Mag helemaal niet klagen. Heb langer weekend als dat ik werk.

Ach komt vast wel goed. Moet er toch even doorheen. Mja leuk is anders...:(

zo einde ego bericht.

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Kop meis komt goed. Knuf voor jou en slaap lekker;)

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

We gaan slapen welt en tot morgen.

Ninja zag dat je ook online bent gekomen. Hoe was je weekendje uit hoop beren gezellig. Maar dat lees ik morgen dan wel weer.;)

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hoi meiden.

Ik ga zo slapen want ik ben echt kapot haha. Heb maar 5 uurtjes geslapen hihi.
    Maar het was zeker gezellig effe met vrienden weg en lekker stappen. Dat was echt al lang geleden en dat voelde ik wel whaaaa wat was ik dronken zeg voelde me echt z,n ontaarde moeder haha. Ach ja lekker gefeest was ook wel eens lekker. Maar ik heb sem echt super erg gemist hoor zo raar zonder kleine weg.
    Maar sem heeft het super gedaan bij opa en oma lekker geslapen heel de nacht door dus dat is echt fijn. Hij ligt nu lekker in zijn eigen bedje te slapen.

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Aahhh belliebel komt vast goed meis! Dikke knuff!! Enne slaap lekker!

@ Pnirmal haartjes groeien gelukkig weer aan, en wie weet krijgt ze er een hele mooie bos voor terug!

@ Hier een gezellige middag gehad met me ouders, meteen ook ff me diploma opgezocht, en gelukkig gevonden :). Vanavond samen de kids in bad gedaan, en dit keer tegelijk. Allebei in eigen badje wel grappig. Jaylinn vond het wel beetje gek dat dr broertje ook in bad ging! Daarna nog ff lekker gespeeld met opa en oma en toen lekker naar bed. Ook Devin is lekker gaan slapen.
    Zometeen zelf ook naar bed... en dan begint morgen weer een nieuwe week, wat gaat de tijd toch snel!

13. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    tijd gaat zeker snel. Lig nu al een uur wakker in bed. Vandaag is mijn verlof officieel ten einde. Eerste werkdag dus, vind het maar niks en lig nu in bed te malen. Liefste kijk ik nu nog even bij onze kleine meid, maar ja dan is ze wel heel vroeg wakker. Hoop dat ze nog tot half 7 wil slapen en dan voeding en op naar oma.
    ↲↲
    Heb voor moederdag een mooie foto van Carlijn afgedrukt op canvas gekregen, echt heel mooi. En papa heeft ochtendvoeding om 7 uur gedaan en later nog een lekker ontbijtje op bed gebracht, de lieve schat.

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Hier wel redelijke nacht gehad, alleen behoorlijk liggen malen na een gesprek die ik gisteravond met een vriend had. Het is dus een vriend van zowel mij als mijn ex. Heb dus dingen gehoord waarvan je denkt :$! Zelfs mijn fam. over wie ik vertelde, heeft eraan mee geholpen. Praat niet goed wat hij gedaan heeft, maar wil nu weleens de waarheid weten. Dus tja... als hij het gewoon gezegd had, had het weleens heel anders kunnen lopen. De dingen die hij 'gezegd' zou hebben, zijn door mijn fam. verzonnen, alleen maar om onze relatie te laten verbreken... :(

de kids hebben wel goed geslapen. Devin lag na de ochtendvoeding ff bij mij in bed, en ik keek hem aan, meteen brabbelen en lachen zo lief! Echt ontzettend leuk om te zien! De kleine dreumes ligt nu in bed te zingen... hahha! Ze word zo leuk ;)
    Gister zegd ze ineens: waar ben je? en Kijk uit / pas op

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goeiemorgen mama´s!

Mijn moederdag begon en eindigde dramatisch, maar ik ga het verhaal maar splitsen, want het midden was leuk!

Ik ben met Frank en Lila naar de Posbank geweest (natuurgebied bij Arnhem) en we hebben daar een lekker broodje gegeten en gewandeld. Daarna in een gezellig pannenkoekenhuisje pannekoek gegeten, en op de terugweg langs schoonmoeder en moeder gegaan! Thuis lag er een chocoladehart, gevuld met bonbons, en een envelop met de kaarten voor Symfonica in Rosso.. joepie!

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Het dramatische gedeelte;

's ochtends benoemde Frank dat hij op bezoek wilde bij zijn moeder. (iedereen weet hoe die band is.. :()
    Ik schoot meteen in de stress, da's geen leuke moederdagbezigheid!
    Moederdag vorig jaar kwam even weer terug.. we wilden haar toen verassen met bezoek en bloemen, en haar reactie was: we doen niet aan moederdag.
    Zij hoeft er niet aan te doen, wees blij dat je verrast wordt en dat er aan je gedacht wordt!
    Nou ja, kennelijk heeft dat me dieper geraakt dan ik dacht want ik ben er weer even helemaal van over de rooie gegaan.

's Avonds gingen we even een bloemetje brengen.
    Vol frustratie ging ik daar weer weg!
    Ten eerste zei ze; "nou, geef me m'n kleinkind!"
    Bwaaaaaaaaaah daar kan ik helemaal niet tegen!
    Toen ging Lila weer over de rooie van 't spugen, wil ze haar suiker aan de speen doen... no way!
    toen kwam het briljante idee om een banaan voor d'r te prakken.. (ja toe maar, prop 't kind maar vol als ze huilt)
    Dus ook niet hè?
    Zit ik Lila te troosten, Frank staat erbij, zegt ze, maak maar een foto Rene, dit is leuk. (WAAAAT? Je huilende kleinkind leuk?)
    *FLITS FLITS FLITS*
    We maken aanstalte om naar huis te gaan, Lila huilt weer, gaat ze op de piano rammen. (nee, niet spelen, rammen!)
    Ow god, get me out of here!!
    Op de weg naar buiten zie ik dat ze leuk 't geboortekaartje ingelijst hebben, samen met een foto van Frank en Lila.
    (Ik sta er natuurlijk niet op, ben "maar" van de kouwe kant)
    Het valt me nog mee dat mijn naam dan niet van de kaart geknipt is..

Verdomme wat loop ik toch altijd veel stress en frustratie aan die mensen op, BAH!

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ah, ik ben alleen..

Nou, net de huilpoli gebeld en uitgelegd dat Lila's klachten terugkomen.. ze heeft nu ook weer pukkeltjes op haar kin.

Vorige keer begon het ook met veel spugen, woelen, schoppen en huilen..
    Ik ga niet afwachten tot het weer zo erg wordt!

Ze bellen me in de loop van de dag terug..

18. mammamia

mammamia Niet meer actief

Meid, wat een K*t verhaal, ik snap helemaal dat je daar gefrustreerd van raakt, mijn haren gaan hier ook van overeind staan. Ik heb ook weleens irritaties naar mijn schoonmoeder toe, maar jouw schoonmoeder slaat echt alles... wat een R*t mens, sorry! Maar goed, je vind het zelf ook, dus ik mag het wel zeggen toch?

Sterkte!

Gelukkig heb je tussendoor wel een leuke moederdag gehad, hou dat in je achterhoofd en koester de mooie dingen... die schoonmoeder van je moet zichzelf eens laten nakijken grrrrrrrrrrrrrrrrrrr:$:x

Wij gaan zo ff naar het CB, Etienne moet weer gewogen en gemeten worden en hij krijgt zijn 2e prikje aaaaaaaaaaah... hoop dat hij er net zoals bij de 1e geen last van krijgt...

Dikke kus XxX

19. mammamia

mammamia Niet meer actief

Sterkte ermee! X

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ja dat mag je zeker zeggen, ik zie het zelf ook en baal er steeds weer van.
    De frustratie is een tijdje weggeweest na het uiten in die brief, maar dit soort dingen.. bah!
    Ik voel het in mijn hele lijf.. heb zoiets van; wat moet ik hier nu weer mee??
    Bah bah bah.. als het Frank's moeder niet was geweest had ik allan het contact verbroken..

Succes en veel plezier op het CB.. liefs!

Deel Deze Pagina