goeieavond allemaal, hier een rotdag achter de rug. Mijn contract loopt op 1 juli af, en ik krijg pas 2 weken! voor me contract afloopt te horen of ik mag blijven. Lekkere terugkomer zo, ik ben zo verschrikkelijk boos, pissig en verdrietig:x.
Goedeavond, Heb wel teruggelezen, maar voel me niet zo lekker..... @ Lilalief: Wat een naar mens die schoonmoeder van je.....Grrrr.... En hoe is het met Lila....nog gebeld door huilpoli? @ Belliebel: Jippie, je eerste werkdag zit erop.....Goed gegaan? @ Slapen puckababy mini: Hier ook stukken minder.....hij is echt zo veel groter....maar even volhouden, hopelijk pakken de kleintjes het ritme weer op! @ Mama: Spannend dat hij langskomt....(neem aan dat het over de vader van je kids gaat toch???)..... @ Mammamia: Zo, etienne groeit goed!!! Heerlijk!!! @ Werken: Pffff, ben me toch emo!!! Als ik het woord werken hoor, begin ik al te huilen! Iedereen vraagt nu ook: Ohhh, je moet bijna weer werken, zin in???......UHHHH NEE!!!...en daar jank ik alweer....! @ Ontlasting baby! Hier is het echt hopeloos!!! Hij heeft donderdag voor het laatst een volle luier volgepoept....Gisteren had hij een harde, kleiachtige, groene substantie (heel weinig)...en net weer een klein beetje....Het is echt zielig...hij perst zich te pletter!!! WAT KAN IK HIERAAN DOEN??? Iemand tips!!!???!!!
Jeetje johh!!! Lekker dan....Rot voor je....kan me voorstellen dat het rauw op je dak valt! Mmmm, ik zou zeggen: solliciteren!!! Mocht je mogen blijven, dan is dat mooi meegenomen....Anders heb je hopelijk snel al iets anders en ben je verzekerd van werk! Waarom had je een contract? Is dat standaard voordat je iets vast krijgt???
Wat meer water door de voeding. thermometer even rond draaien wat scudocremo of wat anders.(Net als of je ze temperatuur opneemt maar even wat langer en wat heen en weer zachtjes niet te ver naar binnen maar kring spier kietelen zeg maar). Een warm badje en lekker laten dobberen zo dat de darmen wat ontspannen.
Wat een rot nieuw.s zijn ze niet verplicht om het eerder te zeggen je moet toch weten waar je aantoe ben? Ook inverband miss ww aan vragen mocht het zo zijn dat je contract niet verlengt word?. Maar meis dit is zeer zeker geen leuk terug komen naar je werk. Rot wereld. Ik ga voor je duimen dat je gewoon mag blijven je bent een top meid,
Thnx voor je reactie.... Ik kende deze tips al en pas ze al dagen toe......het lijkt niet te helpen!..... Heb net op internet ff gekeken....wat ook mag: -1x per dag 1 theelepel olijfolie bij de fles.... -Tussendoor water laten drinken.... -Baby's vanaf 4 weken mogen ook 1 theelepel tomatensap per dag, dat laxeert.... Ga deze tips dus ook maar uitproberen morgen.....Hij ligt nu te slapen!
Oke en misschien ook rosvice lax ook wel eens gehoord dat dat kan helpen. En olie moet ook helpen en anders miss toch naar de ha. Dacht trouwens te lezen dat mama25 een paar weken terug het had over. Lactose of iets was ook voor de stoel gang dacht ik. s6 er mee.
Goedenavond! *start met bijlezen* @Mama: wat lastig om te horen dat je ex die dingen misschien niet heeft gezegd. Ga je er iets mee doen? Oh ik zie dat hij vanavond langskomt. Spannend... ziet hij ook Devin voor het eerst, toch? @Lilalief: ok, het middelste deel van je moederdag klinkt leuk. Ga nu maar verder lezen... Oh... wat een gedoe bij je schoonouders. Suiker en banaan aan zo'n kleine baby? Tis een wonder dat je vent zo leuk geworden is En idd raar dat jij er niet bijstaat op die foto. Hopelijk niet te snel weer op bezoek @Bellie: hoe was je eerste werkdag? Ah... ik zie je pauzebericht. So far so good dus. Owwww... toch niet. Jeetje wat een klotebericht zo op je eerste dag. Zit je lekker op te wachten. Hadden ze dat niet anders aan kunnen pakken? @Angelea: en bij jou? @Bhappy: dat is niet zo leuk als je een rotgevoel hebt om Jorinde bij je ouders achter te laten. Misschien kun je het volgende keer uitleggen als iedereen weer rustig is? BEgrijpen ze vast wel!! @Melek: succes volgende week met werken. Het valt echt wel mee hoor! @Mamamia: zo! Lekker gegroeid dat mannetje van jullie. Met jou gaat het ook wel goed geloof ik he? Heb je eigenlijk nog begeleiding / therapie? Leuke foto van Etienne! @Gup: ow dat is niet zulk leuk nieuws. Gaat Daniel nu verder onderzocht worden? @Jodelahiti: hier hetzelfde. Ook totaal niet doorslapen. Ik ben nu aan mijn 4e werkweek bezig en totaal gesloopt van die nachtvoedingen. Helpt de fles KV 's avonds? @MMSL: succes met solliciteren! @Knorretje: beterschap! Zie je er zo tegenop om te gaan werken? Over die ontlasting weet ik helaas niet zoveel. Ik heb nogal makkelijk poepende kinderen, geloof ik
@borstvoeding: Tygo drinkt geen melk die bevroren is geweest. En ik kolf op een werkdag niet genoeg voor de volgende dag opvang. Ik vulde dat dus steeds aan met mijn voorraadje uit de vriezer (ik kolf 's morgens vaak wat extra), maar dat drinkt hij dus niet op. Met als gevolg dat hij dus te weinig voeding krijgt op de opvang. En aangezien hij te weinig groeit, ga ik dus maar aanvullen met FV op de opvang. Dus 1,5 fles bv en een halve fles fv. Alleen op werkdagen he. Verder 100% bv. Ik baal er wel van want ik heb dat bij die andere 2 nooit hoeven doen. Maar ja... beter een half flesje fv dan een baby met honger. Toch? Hier dus ook doodmoe. Tygo laat overdag 4 uur tussen de voedingen zitten. 06.30 uur 10.00 uur 14.00 uur 18.00 uur 23.00 uur Tot hier goed en dan.... 01.30 uur 04.00 uur GRRRRRR
@werk: de baan bij de bank gaat niet door. Ze wilde wel met me verder de sollicitatieprocedure in (vonden me geschikt) maar ik kon niet vandaag beloven dat ik op woensdag kon werken. Woensdag was een 'must'. Ik zei dat ik er niet op tegen was (andere vrije dag dan) maar dat ik wel even moest kijken of ik het kon regelen met opvang enzo. Daar gingen ze niet op wachten. Na jaaaaahhhh suf he? Alsof ik daar 3 weken voor nodig heb, dat zou ik toch morgen al weten. Maar goed... neit dus. Wel vandaag gehoord dat ik word voorgesteld voor een nieuwe opdracht bij mijn huidige werk. Ook een leuke klus bij een ministerie. En tot september, dus mooi over mijn contract heen Nou maar hopen dat dat doorgaat!
Jij ook een goedeavond! Hoe is het met jou??? Yep, zie er erg tegenop!!! Werk in het onderwijs....De vervanger die mijn klas heeft overgenomen terwijl ik met verlof was heeft het nogal verkl**t!!!....Mijn klas is totaal van slag, ineens wordt er gepest, resultaten zijn gekelderd, veel onenigheid/onduidelijkheid onder ouders enz.....Degene met wie ik zou gaan duo'en is overspannen geraakt....oftewel...rot-situatie! Dus naast het feit dat ik Aidan enorm ga missen, kan ik ook niet rustig starten in mijn klas maar moet eerst puinruimen....Dat voelt niet goed!!!
Verder gaat hier alles prima! Morgen evaluatie voor Levi's Ritalin. En de afspraak voor mijn mans 'knipje' is gemaakt hihi. Arme ziel... haha maar wel beter zo! Morgen weer thuis werken (met haast geen werk, dus jullie zien me nog). Zo ff mijn haar verven. En ik moet nodig knippen want ik heb echt een dweil op mijn hoofd. Maar ja... belde vandaag de kapster: Op vakantie pffrrttt
Oh dat is inderdaad K*T zeg. Laat je het goed achter, krijg je puinzooi terug. Wanneer moet je starten? Gelukkig is het over minder dan 2 maanden al weer vakantie. Scheelt dat iets?
Aaah beterschap. Nouja met Dinand is het super gegaan bij opa en oma. Is heel erg lief geweest en heeft lekker geslapen. Maar op mijn werk minder. Heb een jaar contract en 2 weken voor mijn contract afloopt krijg ik te horen of ik mag blijven, anders heb ik f*cking 2 weken de tijd om wat anders te zoeken. Volgensmij mag dit officieel helemaal niet, daarom ga ik morgen met personeelszaken praten. Echt een verschrikkelijk klo*tedag heb ik dus gehad. Echt niet tof om zo terug te moeten komen. Ennuh mijn chef weet dit overigens al vanaf begin maart. Dat is nog het ergste van het hele verhaal!
He, getsie.......idd suf!!! Wat een reden zeg....... Belachelijk!!! Wel fijn dat je bent voorgedragen voor een klus....ga voor je duimen dat dat wat wordt!!!
Aankomende maandag (17 mei)... En is idd gelukkig maar 6 weken, maar toch....(komt wel goed hoor, als de eerste dag maar weer eens is geweest!)