Oh was te vroeg met antwoorden, had nog even iets verder moeten lezen. Ik ga nu sowieso om me heen kijken en solliciteren. Ik had een jaarcontract omdat ik daar ben begonnen als uitzendkracht. Toen ik een vast contract wilde, kwam kort daarna de crisis. Onze afdeling moest gaan bezuinigen, en iedereen die in dienst werd genomen kreeg een jaarcontract, waaronder ik dus ook!
Ja dit zijn inderdaad dingen die je kunt proberen. Druppeltje olie door de fles doen, werkte bij dinand heel erg goed. Echt 1 of 2 druppeltjes is meer dan voldoende, de volgende dag had hij een lekkere smeuïge poepluier.
Dat is helemaal schandalig!!! En volgens mij moeten ze het eerder melden dan 2 weken.....je moet toch meer tijd krijgen om wat anders te zoeken enzo....2 weken is wel erg kort!!! Succes!!!....hoop dat je mag blijven (of heb je daar geen zin meer in?)
Hoop ook dat ik lekker mag blijven, maar aan de andere kant ga ik wel gewoon solliciteren. Wie weet wat voor leuks er op me pad terecht komt. Ik begin mijn chef met de minuut meer te haten, grrrrr zit mezelf hier op te vreten, niet normaal:x.
ja 6 weken kunnen toch best lang zijn. Je begint dan gelijk met aftellen. Je zit in het basisonderwijs toch? Volgend jaar een verse klas?
Ik geloof dat niemand meer een vast contract krijgt ergens (ik dus ook niet). Lekker onzeker allemaal!!
Weet je wat nog het rotte is. Ik had met mijn chef een afspraak gemaakt. Ik wilde niet het liefste niets over mijn contract horen als ik met verlof was. Tenzij er natuurlijk iets belangrijks te melden was. Nouja nu vind ik dit wel heel erg belangrijk om iemand daarvan op de hoogte te stellen. Ben zelfs 3 keer op mijn werk langs geweest, en alle 3 de keren heeft ze er geen woord over gerept. Dan vind ze het nog raar dat ik hier boos over word ook.
Yep....Heb dit jaar voor het eerst groep3 gedaan.....daarvoor groep6.....Hoop dat ik volgend schooljaar weer groep3 krijg, krijg ik volgende week te horen!!! Ben benieuwd!!! Wat voor werk doe jij precies???
Daar kun je best iets van zeggen, inderdaad... Kan me goed voorstellen dat je er boos over wordt. Maar waarom willen ze je contract misschien neit verlengen. Overtallig?
Jij ook heel veel sterkte met beginnen. Ik moet zeggen dat het me mee is gevallen vandaag. Natuurlijk heb ik dat kleine ventje heel erg gemist toen ik moest werken, maar daar en tegen kreeg ik wel een hele grote lange glimlach toen ik het kleine mannetje op ging halen. Dat was me dus wel dubbel en dwars waard. Maar het is niet leuk om zo je eerste dag te beginnen met de rotzooi opruimen die iemand anders veroorzaakt hebt. Hopelijk heb jij ze snel in het gareel gebracht en kunnen de ouders trots zijn op jouw werk!
ik ben interim communicatieadviseur. Ga dus tijdelijk bij opdrachtgevers 'de communicatie' doen. Advies bij reorganisaties of een nieuwe website ontwikkelen of een campagne op poten zetten. Of bijvoorbeeld een vervanging bij ziekte of zwangerschapsverlof. Ik ben in dienst van een bureau en zij detacheren mij. Als ik dus (zoals nu) geen opdracht heb, werk ik aan dingen voor dat bureau. Maar dat is minder leuk dan op opdracht zitten.
Heb de mijne al in bad gedaan en een fles gegeven, viel onder de fles in slaap en kon hem zo zijn bedje in schuiven. En nu, nu ben ik echt gesloopt.