huh? ineens gesloten? nou ja oké dan. Hier is het goed! Verjaardag achter de rug, het gewone leven is weer begonnen. Morgen 2e ronde Muziek op Schoot, Zin in!
hoe het hier is??? mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!! ga zo dus ook maar lekker slapen!
Hier ook moe. En nog steeds heel veel last van mijn stuitje van het van de trap af vallen. Met de meisjes gaat alles goed. Vandaag het eerste plasje op het potje gedaan!
Dag meiden, Ik ben ook een januari 2008 mama, ons zoontje is vorige week net 2 geworden. In de periode van zwangerschap en na de bevalling wist ik nog niet van het bestaan van dit forum af, anders had ik me zeker bij jullie aangesloten. We willen heel graag een tweede kindje, maar helaas verloopt dit niet zoals we graag zouden willen. We zijn nu al ruim een jaar bezig en helaas heb ik in 2009 drie miskramen gehad. Voor mijn zoontje heb ik ook een miskraam gehad, dus de teller staat nu op 4 Er zijn verschillende onderzoeken gedaan, maar hier is niets uit gekomen. We proberen positief te blijven en vooruit te kijken en niet te vergeten heel erg te genieten van het lekkere manneke dat we al hebben. Ik zou het leuk vinden om hier wat mee te kletsen, ook al realiseer ik me dat jullie elkaar al veel langer kennen. lfs L78
Hoi L78, leuk dat je hier eens komt kijken. Hier is jammer genoeg weinig activiteit meer. Het clubje hier is nogal uiteen gevallen. Maar we kunnen het altijd opnieuw proberen toch. Heeft je zoontje een leuke verjaardag gehad? En wil je ook vertellen hoe hij heet, of dat niet? Balen van de mk zeg! (en dat is dan erg zwak uitgedrukt!) Hopelijk wordt dit jaar beter, je hebt iig al een pendel voor deze maand zie ik.
Hi Suuzje! Onze zoon heet Samuel (ook wel Sam of Sammie ) en hij is van de 19de. Een dag na jouw dochter zie ik. Hij heeft fantastisch feestje gehad en is zo ongelooflijk verwend. Niet normaal meer....maar hij weet er op zich wel goed mee om te gaan. Hij had op zijn verjaardag nauwelijks geslapen, maar bleef lief van begin tot eind. Was heel trots op hem, echt een stralend middelpunt haha. We kunnen inderdaad proberen het forum nieuw leven in te blazen, wie weet?! Ja...die pendel dat zou leuk zijn. Alleen manlief en ik hebben alletwee last van enorme buikgriep en net op de belangrijke dagen, dus vrees dat het deze maand niet gaat worden Jammer, maar misschien is een beetje rust ook wel goed. We zullen zien. Wil jij wat over jezelf en de meiden vertellen?
Hallo L78 welkom Onze Demi is van de 20e dus een dag na jouw Sammie. Wat ontzettend naar van je MK. HEb er zelf ook 3 op de teller staan in 6 jaar tijd. En toen kwam de 4e zwangerschap en dat is onze Demi geworden. Dus ik weet wat het is.....al hebben jullie nu natuurlijk al wel 1 wondertje om van te genieten, dat verzacht denk ik toch wel iets.. Moeilijk soms om moed te houden..
Dank Lexie! Het is inderdaad zo dat ik mezelf heel gelukkig prijs met Sam, ben echt heel dankbaar dat ik al een keer zwangerschap, bevalling en natuurlijk het moederschap an sich heb mogen ervaren, maar dat maakt mijn/onze wens niet minder. In het begin dacht ik nog dat ik echt intens verdrietig zou zijn als het bij 1 kindje zou blijven, maar langzaamaan begint er ook wel iets van berusting te komen. Ook omdat ik niet in het negatieve wil blijven hangen en juist van Sam wil genieten. Ik wil niet meer 'alles' aan de kant zetten voor onze (tweede) kinderwens. Maar voor jou ook dus wel een heftige tijd geweest. Zou je nog meer kinderen willen? En destijds ook onderzoeken laten doen? Ik begreep dat het hier rustig was, maar vind het nog wel meevallen leuk!
Onze Joya is met haar feestje ook heel de dag wakker geweest. En afgelopen woensdag wilde ze weer niet slapen 's middags. Maar van mij mag ze het nog wel even blijven doen hoor, heerlijk rustmoment van de dag als de jongste ook slaapt dan. Wat over ze vertellen, Joya is sinds 21 september dus grote zus, de naam van de jongste zet ik hier niet neer, heb 2 nogal weinig voorkomende namen en dan ben ik wel erg gemakkelijk te vinden . Ze is superlief voor haar kleine zusje. Ze gaan 4 dagdelen naar het kdv, waar ze het allebei supergoed doen. Allebei temperamentvolle dames, waarvan Joya nog net iets meer pit heeft als de jongste. Zelf zit ik nu nog ziek thuis om wat dingetjes voor mezelf op een rij te zetten. Maar anders werk ik 22 uur per week bij een gemeente. Jammer dat het deze maand waarschijnlijk niet is gelukt. En ze zeggen toch altijd dat het beter gaat als je er niet al te veel mee bezig bent, dan moet dat helemaal gaan goedkomen. Ik heb geen ervaring met het 'moeten wachten' op een zwangerschap, 1e in de 1e ronde, werd een mk in maart en in mei een positieve test van Joya. Van de jongste was ik zwanger zonder dat we er al bewust voor gingen, dus wij mogen ons erg gelukkig prijzen. Lex, Demi nou al op de schaatsen, doet ze goed (banner)
Ja ik geniet ook nog wel van het slaapje tussen de middag Herkenbaar wat je schrijft zeg! Ik heb de afgelopen periode ook ziek thuis gezeten, bij mij was de emmer aardig overstroomd. Sinds twee weken ben ik weer langzaamaan begonnen en ook bij een gemeente Ik werk(te) 32 uur, ben nog aan het nadenken of ik dat wil blijven doen of misschien toch iets minder. Ach ja, het is jammer deze maand. Volgende ronde beter?! Vind je het druk met 2 kids?
L78 wij hebben destijds wel onderzoeken laten doen naar onze vruchtbaarheid en daaruit kwam als diagnose "onbegrepen onvruchtbaarheid" en daar konden we het mee doen. een jaartje daarna raakte ik voor het eerst zwanger (MK1) Naar de mk zijn verder geen onderzoeken gedaan, ze noemden het vette pech, min of meer. Ach het maakt me nu ook neit meer uit. Wat een 2e betreft sja we hebben het er wel over gehad en eik ben ik ook wel gestopt met de pil (in sept). Maar hoe meer we er over nadenken hoe meer ik eik ga twijfelen. Meneer LEx twijfelde sowieso al (is al bijna 42 en vindt zich te oud worden oa.). Dus de kans is zeer aanwezig dat ik toch weer aan de pil ga. Ik vind het gewoon erg fijn dat ik nu ook nog ruimte over houd om voor mezelf bezig te zijn. Ik werk 16 uur en daarnaast heb ik ook nog een webshop in handwerkartikelen, daar moet ook tijd in. En nu kan ik het allemaal mooi doen, dan zou het toch veel drukker worden. Dus tja... het kan eik nog alle kanten op wat dat betreft... Ik bedoelde overigens ook niet om je wens voor de 2e te bachataliseren hoor, maar dat begreep je hopenlijk wel Enneh Suuz ja goe dhe van Demi LOL
ja hoor, dat snapte ik Jeetje wat een verhaal joh! En van Demi spontaan zwanger geraakt of via behandelingen? Kan me voorstellen dat jullie keuze er dan wellicht iets anders uit ziet. Ik heb me altijd een gezin voorgesteld met meerdere kinderen, dus het zal bij mij wat langer duren om onze situatie zo te accepteren. Maar goed, zo ver zijn we gelukkig nog niet, heb nog wel het vertrouwen dat het ooit goed gaat komen. Wat leuk een webshop voor handwerkartikelen. Wat is het adres, dan kom ik 's buurten!
thnx citroentje, spannende weken voor jou, zie ik aan je handtekening. En inderdaad gezellig dat er nu wat meer wordt gekletst, leuk!
Hey weer gezellig aan de kwebbel hier. L78 welkom. Ik ben ook een oude bekende hier, maar ivm traceerbaarheid noem ik idd ook mijn naam en mijn zoons naam (die bijna 2 wordt) ook niet. Suuzje beterschap! Citroentje: ben je al wat minder moe?
Hi Ladies! Sorry, deze week bewust weinig contact gezocht. Ik trok het even niet met zwanger worden, echo's en zwangerschappen. L78, welkom hier! Ik hoop dat je je snel thuis zal vinden tussen deze gezellige kletstantes! Joey's bed is gister binnen gekomen en vanmorgen in elkaar gezet met een hoop gevloek van Truusman Maar, hij staat EN Joey heeft er vanmiddag al 2 uur in geslapen en ligt er nu ook zonder problemen in